آموزش تصویری غیر فعال ، اینستاگرام

حذف اکانت موقت اینستاگرام این زمانی مفید است که به هر دلیلی قصد دارید حساب کاربری خود را به صورت غیر دائمی در دسترس قرار دهید.. حذف موقت اکانت اینستاگرام این امکان را به کاربران می دهد که به طور موقت از این شبکه اجتماعی فاصله بگیرند و گزینه ای کاربردی برای روزهای امتحان، زمان های حساس و شلوغ و یا مواقعی است که از صرف زمان طولانی بین عکس و فیلم خسته شده اید. در مقاله بعدی نحوه حذف موقت اکانت اینستاگرام با موبایل ما روی رایانه شخصی پرداخت خواهیم کرد، این کار را می توان در اندروید، آیفون، لپ تاپ و تبلت انجام داد. با دیجیاتو همراه باشید تا در مورد فعال سازی موقت اینستاگرام اطلاعات کسب کنید.

یک حساب کاربری در اکثر شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به دو صورت موقت و دائمی حذف می شود. چه زمانی اکانت اینستاگرام خود را به طور موقت غیرفعال کنیدتمام اطلاعات کاربر، از جمله عکس‌ها و ویدیوهای موجود در نمایه، و همچنین پیام‌ها در Direct، بدون تغییر باقی می‌مانند. اگرچه از دید افراد دیگر پنهان می شود و پس از فعال سازی مجدد حساب قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین، حذف اکانت اینستاگرام برای کسانی که نمی خواهند برای همیشه اکانت خود را حذف کنند موقتی است.



شایان ذکر است که متا بر خلاف توییتر محدودیت زمانی برای حذف موقت حساب اینستاگرام تعیین نکرده است. در نتیجه کاربران می توانند تا زمانی که بخواهند پروفایل خود را از افراد دیگر مخفی کنند. از طرف دیگر اکانت اینستاگرام را برای همیشه حذف کنیدباعث حذف تمام اطلاعات کاربر از سرورها می شود. اما خوشبختانه این فرآیند تا 30 روز پس از غیرفعال شدن قابل برگشت است و همچنین امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات پروفایل نیز در اختیار علاقه مندان قرار دارد.

اینستاگرام قطع شد با گوشی

حذف موقت اکانت اینستاگرام با استفاده از تلفن همراه به راحتی از طریق اپلیکیشن اندروید و آی او اس این شبکه اجتماعی قابل انجام است. البته توجه داشته باشید که L ژانویه اینستاگرام را به طور موقت فعال کنید شما در تمامی پلتفرم ها (از جمله گوشی، تبلت و کامپیوتر) به رمز عبور خود نیاز خواهید داشت و چنین کاری بدون داشتن رمز عبور امکان پذیر نیست. برای حذف اکانت موقت اینستاگرام روی گوشی خود مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

  • برای شروع فرآیند غیرفعال سازی موقت اینستاگرام، به اپلیکیشن این شبکه اجتماعی در موبایل یا تبلت خود دسترسی پیدا کنید.
  • در صفحه اصلی برنامه، روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید تا به صفحه نمایه حساب خود بروید.
  • در داخل صفحه نمایه خود، نماد همبرگر (سه خط موازی) را از گوشه سمت راست بالای صفحه لمس کنید تا منو باز شود.
  نکات و پاسخ‌های «اتصالات» NYT برای 11 فوریه: نکاتی برای حل و فصل «اتصالات» شماره 245.
حذف اکانت موقت اینستاگرام روی گوشی
  • در ادامه مراحل غیرفعال سازی موقت در اینستاگرام، از منوی ظاهر شده در پایین صفحه، اولین گزینه را در زیر عنوان Settings & Privacy انتخاب کنید تا به صفحه تنظیمات بروید.
  • در صفحه تنظیمات اینستاگرام، روی اولین گزینه با نام ضربه بزنید مرکز حساب ها برای ورود به صفحه مدیریت حساب کلیک کنید.
  • گزینه بعدی است جزئیات شخصی زیر تنظیمات حساب را انتخاب کنید.
  • توجه داشته باشید که اگر چندین حساب کاربری به طور همزمان در برنامه دارید، می توانید با لمس گزینه Profiles و انتخاب اکانت مورد نظر بین آن ها جابجا شوید تا اکانت اینستاگرام موقتا غیرفعال شود. البته نیازی به این کار نیست و در مراحل زیر قادر به انتخاب اکانت خواهید بود.
اینستاگرام را به طور موقت غیرفعال کنید
  • در اکانت موقت اینستاگرام روی گوشی یا دستگاه های دیگر، در صفحه مشخصات شخصی، آخرین گزینه زیر عنوان است مالکیت و کنترل حساب او انتخاب می کند.
  • گزینه بعدی غیرفعال یا حذف در حال حاضر این تنها گزینه موجود در این صفحه است، اما ممکن است در آپدیت های بعدی اینستاگرام گزینه های دیگری اضافه شود.
  • اکنون می توانید لیستی از حساب های کاربری وارد شده را در صفحه غیرفعال یا حذف مشاهده کنید. اکانت مورد نظر را برای غیرفعال ، موقت اینستاگرام با یک لمس انتخاب کنید.
اکانت اینستاگرام خود را به طور موقت غیرفعال کنید
  • در صفحه بعدی برای حذف اکانت موقت اینستاگرام، اولین گزینه با نام است غیرفعال ، اکانت به طور پیش فرض انتخاب شده است. در غیر این صورت گزینه ذکر شده را انتخاب کرده و سپس دکمه Continue را در پایین صفحه لمس کنید تا به مرحله بعدی یعنی حذف موقت اینستاگرام بروید.
  • حال برای ادامه روند حذف اکانت موقت اینستاگرام روی گوشی خود باید رمز اکانت کاربری خود را در کادر پسورد تایپ کنید. سپس دوباره دکمه Continue را لمس کنید.
  • اگر رمز عبور خود را فراموش کردید، با کلیک بر روی گزینه Forgot Password می توانید آن را به روش های مختلف بازیابی کنید.
  • صفحه بعدی به حذف موقت اکانت اینستاگرام اختصاص دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از گزینه های روی صفحه را انتخاب کنید، سپس به پایین اسکرول کنید و دوباره دکمه Continue را لمس کنید.
  هوش مصنوعی و آینده‌ی تکنولوژی: چالش‌ها و فرصت‌ها سامانه تراز
حذف موقت حساب اینستاگرام در تلفن همراه
  • در پایان فرآیند حذف موقت اینستاگرام، زمان تایید فرآیند حذف موقت اکانت اینستاگرام است. برای این گزینه غیرفعال ، اکانت کلیک کنید و منتظر بمانید تا برنامه از حساب کاربری شما حذف شود.
  • اگر اطلاعات حساب کاربری دیگری روی دستگاه وجود داشته باشد، آن را وارد خواهید کرد. در غیر این صورت صفحه لاگین پیش فرض اینستاگرام نمایش داده می شود.
حذف موقت حساب اینستاگرام در تلفن همراه

بالاخره اینستاگرام به این صورت موقتا غیر فعال می شود. توجه داشته باشید که پس از حذف موقت اکانت اینستاگرام با تلفن همراه خود، در هر زمانی که بخواهید می توانید با وارد ، مجدد نام کاربری، ایمیل یا شماره موبایل و رمز عبور، به اکانت خود دسترسی پیدا کرده و مجددا فعال کنید.

پس از فعال‌سازی، سایر کاربران بار دیگر می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای پروفایل شما را مشاهده کنند یا از طریق پخش زنده برای شما پیام ارسال کنند. شایان ذکر است که اینستاگرام محدودیت هایی را برای غیرفعال ، حساب ها در نظر گرفته است و پس از فعال سازی مجدد نمی توانید یک هفته دیگر اکانت موقت اینستاگرام را حذف کنید.

اکانت اینستاگرام خود را به طور موقت از رایانه خود حذف کنید

غیرفعال ، موقت اینستاگرام با یک گوشی نسبتا ساده و از طریق اپلیکیشن امکان پذیر بود. با این حال، شبکه اجتماعی اینستاگرام یک برنامه مستقل برای سیستم عامل های دسکتاپ از جمله ویندوز ندارد. در نتیجه، کاربران باید برای حذف حساب موقت اینستاگرام خود از طریق رایانه یا لپ تاپ به نسخه وب مراجعه کنند.

برای غیرفعال ، اکانت اینستاگرام خود در کامپیوتر باید به این لینک بروید مرکز حساب ها او می رود.

پس از ظاهر شدن صفحه بالا، باید روی گزینه کلیک کنید جزئیات شخصی از منوی سمت چپ کلیک کنید. در صفحه باز شده گزینه ای نیز وجود دارد مالکیت و کنترل حساب در آنجا باید آن را انتخاب کنید.

در مورد سایر مراحل مانند راهنمای غیرفعال ، اکانت اینستاگرام از طریق تلفن انجام می شود و پس از انتخاب پروفایل مورد نظر در صفحه بعد انتخاب کنید. غیرفعال ، اکانت او انتخاب می کند.

در مرحله بعد، باید رمز عبور خود را دوباره وارد کنید تا حساب کاربری خود را غیرفعال کنید. از طریق مرورگر گوشی خود نیز می توانید از این روش استفاده کنید.

  مشتری در 2 ساعت و 30 دقیقه


فرآیند حذف اکانت موقت اینستاگرام شما با موفقیت انجام شد. برای فعال سازی مجدد، می توانید مجدداً از طریق برنامه اختصاصی موبایل یا نسخه وب وارد حساب خود شوید.

نتیجه

همانطور که در قسمت های قبلی اشاره کردیم، حذف اکانت موقت اینستاگرام از اپلیکیشن موبایل یا نسخه وب در اکثر دستگاه ها از جمله گوشی های هوشمند و کامپیوتر امکان پذیر است. لازم به ذکر است که غیرفعال ، موقت اکانت اینستاگرام اطلاعات، پیام ها، عکس ها و ویدیوهای کاربر را پاک نمی کند و تنها تا زمانی که دوباره وارد حساب کاربری شوند از دید دیگران پنهان می شود. در نتیجه می توانید بدون هیچ نگرانی اکانت اینستاگرام خود را به طور موقت حذف کنید.


سوالات متداول مربوط به اکانت اینستاگرام

محدودیت زمانی برای غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام چقدر است؟

پس از غیرفعال ، موقت اینستاگرام، کاربران می توانند در هر زمانی که بخواهند اکانت خود را دوباره فعال کنند. اما باید یک هفته صبر کنند تا دوباره غیرفعال شوند.

آیا حذف اکانت موقت اینستاگرام بدون گوشی امکان پذیر است؟

آره؛ اگر رمز عبور حساب خود را به خاطر دارید، می توانید به طور موقت اکانت اینستاگرام خود را از طریق نسخه وب با استفاده از رایانه یا لپ تاپ حذف کنید.

آیا حذف اکانت موقت اینستاگرام بدون رمز امکان پذیر است؟

نه برای غیرفعال ، موقت اینستاگرام به رمز عبور اکانت نیاز دارید و در صورت فراموش ، آن ابتدا باید رمز عبور را بازیابی کنید.

آیا حذف موقت اکانت اینستاگرام باعث حذف اطلاعات حساب کاربری می شود؟

نه پس از غیرفعال ، موقت اینستاگرام، تمام اطلاعات حساب کاربری ذخیره می شود. اما از دید سایر کاربران پنهان خواهد شد. با فعال‌سازی مجدد، می‌توانید دوباره به همه داده‌ها از جمله پیام‌ها، عکس‌ها و ویدیوها دسترسی داشته باشید.

چگونه حساب کاربری را پس از حذف اکانت موقت اینستاگرام فعال کنیم؟

پس از غیرفعال ، موقت اینستاگرام کافی است از طریق اپلیکیشن موبایل یا نسخه وب مجددا وارد حساب کاربری خود شوید تا اکانت فعال شود.

لینک مستقیم حذف اکانت موقت اینستاگرام چیست؟

در واقع هیچ لینک موقت غیر فعالی در اینستاگرام وجود ندارد. به همین دلیل باید از طریق آموزش این مقاله وارد وبسایت اینستاگرام شوید و از قابلیت غیرفعال سازی موقت اینستاگرام استفاده کنید.

منبع: https://digiato.com/articles/temporarily-deactivate-instagram-account