پرچمدار بعدی ریلمی از هوش مصنوعی بهره خواهد برد

ریلمی قصد دارد گوشی پرچمدار آینده خود، “GT Neo 6” را با استفاده از روش جدیدی که هیچ شرکتی تا به حال به آن فکر نکرده بود، عرضه کند. این شرکت قصد دارد از یک انسان دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی برای معرفی GT Neo 6 در 9 می (20 می 1403) استفاده کند.

طبق اکانت رسمی Realme در شبکه اجتماعی Weibo، این شرکت چینی اولین برندی خواهد بود که کنفرانس راه اندازی گوشی را با یک انسان دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی برگزار می کند. ریلمی قصد دارد ابتدا Realme GT Neo 6 را در چین عرضه کند. پس از آن احتمالا این پرچمدار به بازارهای جهانی ارسال خواهد شد. هنوز خبری از قیمت احتمالی این گوشی نیست. بنابراین، ما باید تا زمان رویداد صبر کنیم تا متوجه شویم. علاوه بر این، نام رمز این گوشی “Hurricane” است.

مشخصات احتمالی Realme GT Neo 6

گزارش هایی در مورد برخی مشخصات GT Neo 6 وجود دارد.این گوشی به پردازنده قدرتمند نسل سوم اسنپدراگون 8s مجهز خواهد شد اما هنوز اطلاعاتی در مورد حجم حافظه ذخیره سازی در دست نیست.

Realme GT Neo 6

خوشبختانه، خرده فروش چینی JD.mall جزئیات بیشتری را در مورد Realme GT Neo 6 پیش از عرضه رسمی آن فاش کرده است. به عنوان مثال، دستگاه احتمالاً با یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که از شارژ سیمی 120 واتی پشتیبانی می کند. در مورد دوربین ها، این دستگاه مجهز به سیستم دوربین دوگانه در قاب پشتی است که احتمال می رود دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل باشد. GT Neo 6 همچنین دارای استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.

  مالیات های خود را به موقع ثبت کنید: این معاملات نرم افزار مالیاتی به شما کمک می کند تا مهلت بعدی را رعایت کنید

ریلمی قبلا تایید کرده است که این گوشی در رنگ بنفش در دسترس خواهد بود، اما ممکن است گزینه های رنگ دیگری در زمان عرضه وجود داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که این گوشی چه ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری دیگری خواهد داشت.

منبع: https://digiato.com/mobile/realme-gt-neo-6-will-be-introduced-on-may-9-2024