متا در حال آزمایش توانایی ارسال محتوا از اینستاگرام به Trades است

متا در حال آزمایش روش جدیدی برای افزایش تعامل در توییتر با استفاده از اینستاگرام است. این شرکت اکنون در حال آزمایش قابلیت ارسال متقاطع از اینستاگرام به تجارت است. متا پس از اینکه تعدادی از کاربران Threads متوجه ظاهر شدن چنین تنظیماتی در اینستاگرام شدند، با آزمایش موافقت کرد.

به گفته TechCrunch و به گفته Meta، ارسال پست های چند پلتفرمی از اینستاگرام به Threads اختیاری است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که آیا می‌خواهند همه پست‌هایشان به‌طور خودکار در حساب معاملاتشان به اشتراک گذاشته شود یا خیر. (افرادی که در این تست شرکت کردند می توانند تنظیمات چند پست خود را در اپلیکیشن اینستاگرام تغییر دهند.)

متا تأیید کرد که این ویژگی در حال حاضر در سطح جهانی در حال آزمایش است تا به کاربران امکان ارسال عکس های رد و بدل شده از اینستاگرام به Threads را بدهد. با این حال، در حال حاضر امکان اشتراک گذاری حلقه ها از اینستاگرام به معاملات وجود ندارد.

معاملات

تلاش متا برای جذب کاربران به اپلیکیشن Trades

متا چندین ویژگی را برای تقویت رشد Threads آزمایش کرده است که در حال حاضر 150 میلیون کاربر دارد. این شرکت همچنین در حال آزمایش ارسال بین پلتفرمی پست‌ها از فیس‌بوک به Trades است و این ویژگی را مستقیماً در فیدهای فیس‌بوک و اینستاگرام تبلیغ می‌کند. صرف نظر از اینکه کاربران از این نرم افزار استفاده می کنند یا خیر. همچنین سازندگان محتوای متا را تشویق می کند تا در موضوعات فعال تر باشند. برای این منظور، متا به سازندگان برای انتشار محتوا در Threads پاداش می‌دهد.

  یک هدف جدید برای ماموریت روزتا تعریف کنید

باید دید متا با استفاده از این روش های مختلف می تواند تعداد کاربران را افزایش دهد یا خیر. واضح است که این شرکت بزرگ برنامه های دیگری برای بهبود App Trades در آینده دارد تا افراد بیشتری را به این اپلیکیشن نسبتا جدید جذب کند. لازم به ذکر است که متا دارای سه شبکه اجتماعی بزرگ است: فیس بوک، اینستاگرام و تجارت. برنامه هایی که میزبان صدها میلیون کاربر از سراسر جهان هستند.

منبع: https://digiato.com/app/meta-unveiled-ability-to-post-cross-platform-from-instagram-to-threads