طرح تبدیل Fidelity Prime به Response 2 + برنامه زمانی اعلام شده برای دسامبر 2014

شرکت خودروسازی بهمن شرایط تبدیل Fidelity Prime به Response 2 را اعلام کرده است لذا متقاضیان خرید Fidelity Prime در قالب سامانه یکپارچه می توانند Respect 2 را به جای خودروی ثبت نامی دریافت کنند. خودرو زودتر از موعد به این افراد تحویل داده می شود. ضمنا مابه التفاوت قیمت خودرو نیز به حساب مشتری واریز خواهد شد. هر دو نوع Fidelity Prime یعنی 5 نفره و 7 نفره در این شرایط گنجانده شده است. طرح تبدیل Fidelity Prime به Response 2 از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 19 ژانویه 2014 آغاز شد و تا یکشنبه 24 ژانویه ادامه دارد.

طرح تبدیل Fidelity Prime به احترام به 2 دسامبر 1402:

ماشین رنگ موجود است چیدمان داخلی قیمت خودرو مبلغ قابل استرداد وسیله نقلیه ثبت شده مدل تاریخ تحویل
احترام 2 سیاه و سفید سیاه 1,084,000,000 39,500,000 نوع اخلاص 1 1402 هفته دوم بهمن 1402 ق
64,800,000 نوع اخلاص 2

با توجه به تاریخ تحویل زودهنگام خودروها در این شرایط فروش، انتظار داریم بسیاری از مشتریان بهمن موتور از طرح تبدیل Fidelity Prime به Response 2 استقبال کنند. این سدان در بازار ایران بسیار محبوب است و به دلیل کم بودن مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. قیمت نسبت به رقبای خود

برای تبدیل Fidelity Prime به Respect 2 برنامه ریزی کنید

Respect 2 نسخه جدید این خودرو است که اکنون جایگزین Respect 2 ساده شده است. این خودرو دو گزینه جدید دارد: کنتور دیجیتال و اهرم تعویض دنده برقی. طبیعتا قیمت این خودرو از Spec Prime Type 1 بالاتر است. سایر جنبه های Respect 2 مشابه مدل قبلی است. این خودرو همچنان از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با گیربکس اتوماتیک CVT استفاده می کند. شش عدد ایربگ 10 نقطه ای، سانروف، فرمان برقی، گرمکن صندلی های جلو، صندلی راننده برقی، تهویه مطبوع برقی دستی، صفحه نمایش لمسی، دوربین 360 درجه، سنسور نور، سنسور باران، راه اندازی خودرو با فشار یک دکمه، قابلیت برای روشن ، خودرو از ریموت کنترل، ترمز دستی برقی Autohold، تریم داخلی چرم مصنوعی و سیستم کنترل پایداری از دیگر تجهیزات این سدان هستند.

  امروز در فضا: مشاهده سیاره جدید ولکان

منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/the-plan-to-convert-fidelity-prime-to-respect-2-was-announced