طرح روی آوردن به خودروهای دیگر در واکنش به اعتراض مشتریان بهمن موتور صورت می گیرد

در هفته های اخیر شاهد اعتراض مشتریان بهمن موتور به افزایش قیمت کرامت و اخلاص بودیم. این افزایش قیمت ها که با مجوز سازمان حمایت صورت گرفت باعث افزایش حدود 200 میلیون تومانی قیمت وقار و اخلاص انواع آن شد. اعتراض مشتریان شرکت بهمن موتور تاکنون به نتیجه نرسیده است زیرا این شرکت قصد کاهش قیمت محصولات خود را ندارد.

مشتریان بهمن موتور در چند مرحله به نتایج اعتراض می کنند

بهمن موتور در ابتدا پروژه تبدیل کرامت و اخلاص به پرایم تیپ 2 را برای مشتریان خود در نظر گرفت اما این طرح مورد تایید مشتریان قرار نگرفت. در نتیجه بهمن موتور مشتریان را به سیستم یکپارچه بازگرداند.

اکنون این قابلیت در اختیار مشتریان بهمن موتور قرار گرفته است تا به جای کرامت و اخلاص، خودروهای خود را از کرمان موتور یا مدیران خودرو انتخاب کنند. این کار از طریق یک سیستم یکپارچه انجام می شود. مشتریان معترض بهمن موتور باید ابتدا سفارش خود را لغو و سپس یکی از خودروهای موجود را برای تحویل انتخاب کنند. خودروهای جایگزین برای مشتریان بهمن موتور به شرح زیر است:

  • محصولات مدیران خودرو: Tigo 8 Pro Max، Tigo 8 Pro e Plus، Tigo 7 Pro Premium، Phoenix FX
  • محصولات شرکت کرمان موتور: JAC J4، JAC S3، KMC X5
اعتراض مشتریان بهمن موتور

در روزهای اخیر هم مدیران خودرو و هم کرمان موتور شرایط فروش محصولات خود را اعلام کردند. بنابراین مشتریان معترض بهمن موتور با تغییر خودروهای ثبت نامی خود می توانند از این پس نسبت به ثبت نام و واریز خودروی جدید اقدام کنند. هر سه محصول کرمان موتور قیمتی کمتر از محصولات بهمن موتور دارند و در حال حاضر به صورت نقدی عرضه می شوند. بنابراین مشتریان بهمن موتور می توانند با تحویل فوری خودروهای کرمان موتور را ثبت نام و خریداری کنند. از سوی دیگر مدیران خودرو محصولات خود را با شرایط فروش اقساطی بلند مدت به کاربران عرضه کردند.

  ستاره شناسان سیاهچاله ای را دیدند که یک کهکشان را می بلعد

منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/plan-to-convert-to-other-cars-is-response-bahman-motor-customers-protest