مدیرعامل متل می گوید فیلم بارنی «عجیب» نخواهد بود

حتی قبل از باربی فیلم سینما تبدیل به یکی از بزرگترین فیلم های سال 2023 شد، واضح بود که ماتل از آن به عنوان نقطه شروعی برای آوردن استفاده می کند. بیشتر از اسباب بازی های او روی صفحه نمایش بزرگ این شرکت هرگز از انتخاب اسباب‌بازی‌هایی که مورد توجه سینمایی قرار می‌گیرند ابایی نکرده است، با تمرکز بر روی معروف‌ترین اسباب‌بازی‌های این گروه. بارنی دایناسور بنفش ستاره خواهد بود خیر دانیل کالویا.

اخیراً، ینون کریز، مدیر عامل متل، در مورد این فیلم با عنوان فعلی صحبت کرده است باربی و دوستانش. در مصاحبه با شرکت سمافوراو گفت هنوز خیلی زود است که درباره جزئیات این فیلم صحبت کنیم، اما ادعا کرد که این فیلم از نظر وجودی کمتر از باربی بود. او گفت: «این یک فیلم عجیب و غریب نخواهد بود. می‌توانم به شما بگویم که ما رویکرد جدیدی را در پیش گرفته‌ایم که سرگرم‌کننده، سرگرم‌کننده و فرهنگی خواهد بود. »

نظرات کرایز در مورد بارنی و دوستانش با آنهایی که قبلاً توسط Mattel Films ساخته شده بود در تضاد است کوین مک کئون. جولای گذشته، مدیر اجرایی به The Wrap گفت که این فیلم “از اضطراب هزاران ساله” ملک استفاده خواهد کرد و آن را “واقعاً یک نمایشنامه برای بزرگسالان” خواند. نه این که رتبه R داشته باشد، اما بر روی برخی از آزمایشات و مصیبت های سی و چند ساله بودن، بزرگ شدن با بارنی تمرکز خواهد کرد – فقط سطح ناامیدی در نسل. همون ماه یکی از مدیران رابی برنر آن را شبیه به جان مالکویچ بودن یا انطباقاو به ورایتی گفت: “هر فیلمی با بازی بارنی قطعا ساده نخواهد بود.” “ما انجام نمی دهیم تد

  پرونده علیه اپل فرقه کوپرتینویی ها را به یک سلاح تبدیل می کند

هر کاری که ماتل در نهایت با آن انجام دهد بارنی در فیلم، مک کئون حق دارد به عجیب بودن بزرگ شدن با دایناسور اشاره کند. همانطور که در مستند 2022 مشخص شده است دوستت دارم تو از من متنفری، دوره‌ای در اوایل دهه 2000 وجود داشت که نوجوانان و بزرگسالان واقعاً از این شخصیت متنفر بودند، اولی آهنگ‌هایی درباره کشتن او می‌ساخت و دومی برای افرادی که در برنامه حضور داشتند تهدید به مرگ می‌کرد. ممکن است فیلم به طور کامل به این نوع زشتی اغراق آمیز نپردازد، اما اگر به نحوی به آن اذعان شود، تعجب آور نخواهد بود.

البته همه اینها به واقعیت بستگی دارد بارنی و دوستانش فیلم ساخته و منتشر شده است و خواهیم دید که چگونه پیش خواهد رفت.

(از طريق ضرب الاجل)


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/barbie-movie-mattel-not-weird-daniel-kaluuya-1850890556