مشخصات Samsung Galaxy Fit 3+ معرفی شد

مشخصات سامسونگ گلکسی فیت 3 چند روز پیش فاش شد و حالا این دستگاه رسما به عنوان جانشین گلکسی فیت 2 که در سال 2020 معرفی شد وارد شده است.دستگاه جدید این غول کره ای نسبت به نسل قبل صفحه نمایش بزرگتر و باتری بزرگتری دارد و می تواند به آن برسد. 13 روز برای آخرین

مشخصات و ویژگی های Samsung Galaxy Fit 3

Galaxy Fit 3 دارای صفحه نمایش 1.57 اینچی AMOLED است که می تواند با بیش از 100 صفحه ساعت موجود در برنامه Galaxy Wearable سفارشی شود. اگرچه سامسونگ ظرفیت باتری این دستگاه را اعلام نکرده است، اما می گوید پس از شارژ کامل می تواند تا 13 روز با استفاده معمولی دوام بیاورد. با این حال، طبق گزارش قبلی، به نظر می رسد این دستگاه به باتری 208 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

برای مقایسه، گلکسی فیت 2 دارای صفحه نمایش 1.1 اینچی AMOLED و باتری 159 میلی آمپر ساعتی بود.

Galaxy Fit 3 می تواند ضربان قلب، خواب، سطح استرس و ورزش کاربران را ردیابی کند. داده های ردیابی آن را می توان از طریق برنامه Samsung Health در تلفن مشاهده کرد. در حالی که دستگاه فاقد اتصال GPS است، به حسگرهایی مانند شتاب سنج و ژیروسکوپ مجهز شده است.

از دیگر ویژگی های گلکسی فیت 3 می توان به دوربین از راه دور، یاب تلفن، تماس اضطراری، تشخیص سقوط، حالت مزاحم نشوید و حالت خواب اشاره کرد. از آنجایی که دستگاه میکروفون و بلندگو ندارد، تماس صوتی قابل پشتیبانی نیست. در نهایت می توان به گواهی IP68 و استاندارد 5ATM مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد.

  تصویر روز ناسا: میدان عمیق سحابی رز

قیمت و زمان تحویل

Galaxy Fit 3 بازارهایی مانند آسیا، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی و اروپا را هدف قرار می دهد. این دستگاه قرار است از 23 فوریه (14 اسفند) فروش خود را آغاز کند اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است. دستگاه جدید سامسونگ را می توان در رنگ هایی مانند خاکستری، نقره ای و رزگلد خریداری کرد.

منبع: https://digiato.com/gadgets/samsung-galaxy-fit-3-launched-with-1-57-inch-oled-display-13-day-battery-life