پلی استیشن اکنون از ورود با رمز عبور پشتیبانی می کند

دیگر لازم نیست هر بار که وارد حساب پلی استیشن خود می شوید رمز عبور خود را وارد کنید. Sony Interactive Entertainment (SIE) پشتیبانی از کلید عبور را برای حساب‌های PlayStation راه‌اندازی کرده است، به این معنی که می‌توانید به سادگی از طریق دستگاه تلفن همراه یا رایانه خود وارد شوید و از روش باز ، قفل صفحه آن برای ورود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر از پین، اثر انگشت یا چهره خود برای باز ، قفل گوشی خود استفاده می کنید، به این ترتیب می توانید به حساب PlayStation خود دسترسی پیدا کنید. در دسکتاپ، ما به راحتی توانستیم حساب خود را به 1Password پیوند دهیم و از قابلیت رمز عبور آن استفاده کنیم.

این شرکت در صفحه رسمی به‌روزرسانی خود، مزایای استفاده از رمزهای عبور، مانند کاهش آسیب‌پذیری حساب‌ها را مورد بحث قرار می‌دهد. همانطور که SIE توضیح می‌دهد، کلیدهای دسترسی را نمی‌توان مجدداً مورد استفاده قرار داد یا به آنها واگذار کرد، سهوا یا عمداً، آن‌ها را در برابر فیشینگ و نقض داده‌ها مقاوم می‌کند.

برای تنظیم رمز عبور، به سادگی به قسمت Security در مدیریت حساب بروید. در آنجا می توانید این گزینه را فعال کرده و با دنبال ، دستورالعمل های روی صفحه یک رمز عبور ایجاد کنید. این شرکت هشدار می دهد که برخی از کلیدهای امنیتی سخت افزاری می توانند مشکلاتی ایجاد کنند و شاید بهتر باشد به جای آن از کلیدهای عبور همگام سازی شده در دستگاه های تلفن همراه استفاده شود. همچنین نسبت به استفاده از پین های موبایل به عنوان رمز عبور در اندروید هشدار می دهد و iCloud Keychain، Google Password Manager، 1Password و Dashlane را به عنوان ارائه دهندگان رمز عبور توصیه می کند. پس از تنظیم گزینه، هر بار که نیاز به ورود به سیستم کنسول پلی استیشن 5 یا پلی استیشن 4 دارید، از شما خواسته می شود تا از رمز عبور خود استفاده کنید. با این حال، اگر می خواهید به ورود به سیستم با کلمه عبور.

  اندازه گیری سرعت جت های ستاره نوترونی برای اولین بار + عکس

منبع: https://www.engadget.com/playstation-now-supports-passkey-sign-ins-094017402.html?src=rss