Fallout قبلاً برای فصل دوم چراغ سبز نشان داده است

اقتباس لایو اکشن آمازون از افتادن به قدری مورد استقبال قرار گرفت که چهارمین بازی اصلی این فرنچایز تقریباً یک دهه پس از انتشار دوباره شاهد افزایش فروش بود. اگر تا به حال در مورد سرنوشت آن با وجود موفقیتی که از آن برخوردار بوده نگران بوده اید، فعلاً می توانید خیالتان راحت باشد: آمازون قبلاً این سریال را برای فصل دوم تمدید کرده است، تنها چند روز پس از پخش اولین فصل. جهان Fallout در دنیای پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد، دهه‌ها پس از آن که یک جنگ هسته‌ای این سیاره را نابود کرد. الا پورنل در این سریال نقش لوسی را بازی می‌کند، یک ساکن خرک که برای نجات پدرش مجبور به بیرون آمدن از آب شد.

به نظر می رسد والتون گوگینز در نقش غول، جسد رادیواکتیو و شکارچی فضل بی دماغ، مورد توجه تماشاگران قرار گرفته است. در بررسی خود او را «انتخاب آگاهانه» برای این نقش خواندیم و دریافتیم که این نقش جذاب‌ترین بازی او تا به امروز بوده است. در کل ما Fallout را دوست داشتیم تقریبا همانقدر که ما اقتباس تلویزیونی را دوست داشتیم آخرین ما. تصاویری فوق‌العاده با مجموعه‌ها و لباس‌های دقیق دارد که به مواد اولیه وفادار می‌ماند، و داستانی دارد که به خوبی جریان دارد و به نظر نمی‌رسد که در تقلای چندین طرح مختلف تلاش می‌کند. بازی همچنین خشن و خونین است و واقعاً برای افراد ضعیف نیست.

این نمایش یکی از پروژه های آمازون است که توسط تهیه کنندگان اجرایی جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان جهان غربکه Prime Video در سال 2019 امضا کرد. نولان و جوی گفتند: “ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا دوباره جهان را منفجر کنیم” و نشان می دهد که آنها برای فصل آینده بازخواهند گشت، اگرچه آمازون هنوز اعلام نکرده است که او چه زمانی تولید را آغاز می کند یا اگر او یک جدول زمانی برای پروژه داشته باشد.

منبع: https://www.engadget.com/fallout-has-already-scored-a-green-light-for-a-second-season-103013664.html?src=rss

طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال توسعه ربات های شخصی برای خانه شما است

اپل همچنان به دنبال محصول انقلابی بعدی است تا به آن کمک کند تا همچنان در بازار مسلط بماند و پس از کنار گذاشتن برنامه‌های توسعه خودروی برقی خود، یک جریان درآمدی جدید ایجاد کند. مطابق با بلومبرگ مارک گورمن، یکی از حوزه هایی که این شرکت در حال بررسی است، رباتیک شخصی است. طبق گزارش ها، این شرکت شروع به بررسی همزمان روبات ها و وسایل نقلیه الکتریکی کرده است، به این امید که ماشینی بسازد که نیازی به دخالت انسان نداشته باشد.

اگرچه پروژه های روباتیک اپل هنوز در مراحل اولیه خود هستند، بلومبرگ گفت که قبلاً کار روی یک ربات متحرک را آغاز کرده است که می تواند کاربران را در خانه آنها دنبال کند و قبلاً یک دستگاه رومیزی ساخته است که از یک ربات برای حرکت دادن صفحه استفاده می کند. ایده پشت دومی این است که ماشینی داشته باشیم که بتواند حرکات سر را تقلید کند و روی یک فرد در یک گروه قفل کند، احتمالا برای یک تجربه تماس ویدیویی بهتر. از آنجایی که قرار است این ربات ها بتوانند به تنهایی حرکت کنند، این شرکت همچنین در حال مطالعه استفاده از الگوریتم های ناوبری است. بر اساس این گزارش، گروه دستگاه‌های خانگی اپل مسئولیت توسعه آن‌ها را بر عهده دارد و حداقل یک مهندس که روی طرح رها شده EV کار می‌کرد به این تیم پیوسته است.

با این حال، ربات ها مانند تلفن به معنای امروزی مردم نیستند نیاز آنها در زندگی خود اپل ظاهرا نگران این است که آیا مردم برای ربات‌هایی که در نظر دارد «دلار بالایی» بپردازند یا خیر، و مدیران هنوز نمی‌توانند درباره اینکه آیا این شرکت باید به کار روی این پروژه‌ها ادامه دهد یا خیر، به توافق برسند. گورمن قبلا گزارش داده بود که اپل ممکن است خودروی الکتریکی خود را به قیمت 100000 دلار فروخته باشد. اگر درست باشد، پتانسیل بیشتری برای افزایش درآمد شرکت وجود دارد. اما Apple Car اکنون از جدول خارج شده است و طبق گزارش ها، این شرکت کاملاً روی Vision Pro و محصولات خانگی جدید متمرکز شده است که شامل هاب خانگی با صفحه نمایشی شبیه به iPad است. البته، اپل همیشه می‌تواند این برنامه‌ها را رها کند و اگر متوجه شود که در آینده می‌تواند درآمد بیشتری کسب کند، دسته‌بندی محصولات دیگری برای سرمایه‌گذاری پیدا کند.

منبع: https://www.engadget.com/apple-is-developing-personal-robots-for-your-home-bloomberg-says-044254029.html?src=rss

تلگرام از واتس اپ با ویژگی های متمرکز بر کسب و کار استفاده می کند

تلگرام به اندازه واتس اپ به طور گسترده مورد استفاده قرار نمی گیرد، اما کسب و کارها اکنون می توانند در صورت تمایل، آن را به عنوان یک گزینه ارتباطی برای مشتریان خود اضافه کنند. هر کسی در برنامه پیام‌رسانی اکنون می‌تواند حساب خود را به یک حساب تجاری تبدیل کند تا به ویژگی‌هایی دسترسی داشته باشد که برای آسان‌تر یافتن و تماس مشتریان با آنها طراحی شده‌اند. آنها می توانند ساعات کاری خود را در نمایه خود مشاهده کنند و مکان خود را روی نقشه پین ​​کنند. با ساعات کاری خود، مشتریان می توانند در یک نگاه متوجه شوند که آیا هنوز باز هستند و چه ساعتی در روز تعطیل می کنند.

اسکرین شات نمایه کسب و کار در تلگرام را نشان می دهد.

تلگرام

کسب‌وکارها همچنین می‌توانند صفحه اصلی خود را شخصی‌سازی کنند و اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات خود را در چت‌های خالی نمایش دهند، و به مشتریان قبل از اینکه حتی با ما تماس بگیرند، پیش‌نمایشی از آنچه ارائه می‌شود ارائه دهند. برای آسان‌تر ، پاسخگویی به درخواست‌های متعدد، حساب‌های تجاری تلگرام می‌توانند پیام‌های از پیش تعریف‌شده‌ای را ایجاد و ذخیره کنند که می‌توانند به عنوان پاسخ سریع ارسال کنند. البته، آنها همچنین می توانند پیام های خوش آمد گویی و خروج را از قبل بنویسند که به طور خودکار برای مشتریانی که با آنها تماس می گیرند ارسال می شود. آنها همچنین می توانند از یک ربات تلگرام برای چت با مشتریان خود استفاده کنند، اگرچه همه ما می دانیم که صحبت ، با یک ربات در زمانی که نیاز به صحبت با یک نماینده خدمات مشتری انسانی داریم چقدر می تواند خسته کننده باشد. همه این ویژگی‌ها رایگان هستند، اما فقط برای کسانی که اکانت تلگرام پریمیوم دارند که ماهیانه 5 دلار هزینه دارد.

تلگرام علاوه بر معرفی ویژگی‌های متمرکز بر کسب‌وکار جدید خود، همچنین فاش کرد که 50 درصد از درآمد حاصل از تبلیغات نمایش داده شده در کانال‌های خود را به صاحبان کانال می‌دهد، به شرطی که حداقل 1000 مشترک داشته باشند. بر اساس اطلاعاتی که قبلا توسط پاول دوروف موسس شرکت به اشتراک گذاشته شده بود، به نظر می رسد تلگرام از نظر مالی خوب عمل می کند و می تواند چنین سخاوتمندانه ای را تحمل کند. دوروف گفت فایننشال تایمز او انتظار دارد که اپلیکیشن پیام رسان تا سال آینده سودآور شود و در حال حاضر در حال بررسی یک IPO آینده است.

منبع: https://www.engadget.com/telegram-takes-on-whatsapp-with-business-focused-features-101843987.html?src=rss

پنتاگون از هوش مصنوعی توسعه یافته توسط Project Maven برای شناسایی اهداف حمله هوایی استفاده کرد

بر اساس گزارش جدید ارتش آمریکا پس از حملات حماس به اسرائیل در 7 اکتبر، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را افزایش داد. بلومبرگ. شویلر مور، افسر ارشد فناوری فرماندهی مرکزی ایالات متحده، به خبرگزاری گفت که الگوریتم‌های یادگیری ماشینی به پنتاگون کمک کرده تا اهداف بیش از 85 حمله هوایی در خاورمیانه را در این ماه شناسایی کند.

بمب‌افکن‌ها و جت‌های جنگنده آمریکا این حملات هوایی را علیه هفت تأسیسات در عراق و سوریه در دوم فوریه انجام دادند و راکت‌ها، موشک‌ها، تأسیسات نگهداری پهپادها و مراکز عملیات شبه‌نظامیان را به طور کامل منهدم یا حداقل آسیب رساندند. پنتاگون همچنین از سیستم‌های هوش مصنوعی برای یافتن پرتابگرهای موشک در یمن و جنگنده‌های سطحی در دریای سرخ استفاده کرد که سپس در حملات هوایی متعدد در همان ماه منهدم شد.

الگوریتم‌های یادگیری ماشینی که برای پالایش اهداف مورد استفاده قرار می‌گیرند، به عنوان بخشی از پروژه Maven، مشارکت گوگل با پنتاگون توسعه یافته‌اند. به طور دقیق، این پروژه شامل استفاده از فناوری هوش مصنوعی گوگل توسط ارتش ایالات متحده برای تجزیه و تحلیل تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین و پرچم گذاری تصاویر برای بازبینی بیشتر توسط انسان بود. این امر باعث سر و صدا در میان کارمندان گوگل شد: هزاران نفر از این شرکت خواسته بودند تا به همکاری خود با پنتاگون پایان دهد و حتی برخی به دلیل دخالت آن به طور کلی استعفا دادند. چند ماه پس از اعتراض این کارمند، گوگل تصمیم گرفت قرارداد خود را که در سال 2019 منقضی شده بود، تمدید نکند.

مور گفت بلومبرگ نیروهای ایالات متحده در خاورمیانه به آزمایش با استفاده از الگوریتم‌ها برای شناسایی اهداف بالقوه با استفاده از پهپاد یا تصاویر ماهواره‌ای، حتی پس از پایان دخالت گوگل ادامه دادند. او گفت که ارتش استفاده از آنها را در سال گذشته در تمرینات دیجیتالی آزمایش کرده است، اما پس از حملات 7 اکتبر حماس شروع به استفاده از الگوریتم های هدف گیری در عملیات زنده کرد. او گفت، با این حال، کارگران انسانی به طور مداوم توصیه های هدف سیستم های هوش مصنوعی را بررسی و تأیید می کنند. همچنین این پرسنل انسانی بودند که نحوه سازماندهی حملات و استفاده از چه سلاح هایی را پیشنهاد کردند. او گفت: «هرگز الگوریتمی وجود ندارد که فقط کار کند، به نتیجه برسد و سپس به مرحله بعدی برسد. “هر مرحله شامل هوش مصنوعی توسط انسانی که در پایان بررسی می شود تکمیل می شود.”

منبع: https://www.engadget.com/the-pentagon-used-project-maven-developed-ai-to-identify-air-strike-targets-103940709.html?src=rss

پلی استیشن اکنون از ورود با رمز عبور پشتیبانی می کند

دیگر لازم نیست هر بار که وارد حساب پلی استیشن خود می شوید رمز عبور خود را وارد کنید. Sony Interactive Entertainment (SIE) پشتیبانی از کلید عبور را برای حساب‌های PlayStation راه‌اندازی کرده است، به این معنی که می‌توانید به سادگی از طریق دستگاه تلفن همراه یا رایانه خود وارد شوید و از روش باز ، قفل صفحه آن برای ورود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر از پین، اثر انگشت یا چهره خود برای باز ، قفل گوشی خود استفاده می کنید، به این ترتیب می توانید به حساب PlayStation خود دسترسی پیدا کنید. در دسکتاپ، ما به راحتی توانستیم حساب خود را به 1Password پیوند دهیم و از قابلیت رمز عبور آن استفاده کنیم.

این شرکت در صفحه رسمی به‌روزرسانی خود، مزایای استفاده از رمزهای عبور، مانند کاهش آسیب‌پذیری حساب‌ها را مورد بحث قرار می‌دهد. همانطور که SIE توضیح می‌دهد، کلیدهای دسترسی را نمی‌توان مجدداً مورد استفاده قرار داد یا به آنها واگذار کرد، سهوا یا عمداً، آن‌ها را در برابر فیشینگ و نقض داده‌ها مقاوم می‌کند.

برای تنظیم رمز عبور، به سادگی به قسمت Security در مدیریت حساب بروید. در آنجا می توانید این گزینه را فعال کرده و با دنبال ، دستورالعمل های روی صفحه یک رمز عبور ایجاد کنید. این شرکت هشدار می دهد که برخی از کلیدهای امنیتی سخت افزاری می توانند مشکلاتی ایجاد کنند و شاید بهتر باشد به جای آن از کلیدهای عبور همگام سازی شده در دستگاه های تلفن همراه استفاده شود. همچنین نسبت به استفاده از پین های موبایل به عنوان رمز عبور در اندروید هشدار می دهد و iCloud Keychain، Google Password Manager، 1Password و Dashlane را به عنوان ارائه دهندگان رمز عبور توصیه می کند. پس از تنظیم گزینه، هر بار که نیاز به ورود به سیستم کنسول پلی استیشن 5 یا پلی استیشن 4 دارید، از شما خواسته می شود تا از رمز عبور خود استفاده کنید. با این حال، اگر می خواهید به ورود به سیستم با کلمه عبور.

منبع: https://www.engadget.com/playstation-now-supports-passkey-sign-ins-094017402.html?src=rss

Spotify سیستم پرداخت درون برنامه ای خود را برای کاربران iOS در اتحادیه اروپا راه اندازی خواهد کرد

زمانی که قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا در 7 مارس اجرایی شود، Spotify شاهد تغییرات عظیمی خواهد بود. سرویس پخش صوتی ادعا می کند که ساکنان اتحادیه اروپا در نهایت می توانند از داخل یک اشتراک Premium خریداری کنند یا از یک طرح فردی به یک طرح Duo یا Family ارتقا دهند. خود برنامه Spotify از سال 2016 به کاربران اجازه پرداخت هزینه اشتراک از طریق سیستم پرداخت درون برنامه ای اپل را نداده است و مدت هاست که از کاهش 30 درصدی شرکت سازنده آیفون از توسعه دهندگان برنامه انتقاد کرده است. سال گذشته، حتی به طور کلی پرداخت های اپل را نپذیرفت – به کاربران iOS که قبل از سال 2016 اشتراک داشتند، اجازه می داد به پرداخت از طریق سیستم درون برنامه ای اپل ادامه دهند.

و همانطور که Spotify پرداخت های درون برنامه ای خود را راه اندازی می کند، کاربران همچنین می توانند به راحتی کتاب های صوتی را در حین مرور عناوین در برنامه خریداری کنند. بله، مشتریان مبالغ واقعی اشتراک و خرید را دریافت خواهند کرد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای پوشش کمیسیون اپل نخواهند داشت. از کاربرانی که از طریق سیستم درون‌برنامه‌ای اپل پرداخت می‌کردند، ۳ دلار هزینه اشتراک اسپاتیفای دریافت می‌کردند، اما اتحادیه اروپا DMA این عمل را ممنوع می‌کند.

Spotify علاوه بر اینکه می‌تواند سیستم پرداخت درون برنامه‌ای خود را پیاده‌سازی کند، می‌تواند قیمت‌ها را نیز در برنامه درج کند. در حال حاضر، امتیازی را برای محصولات خود نشان می دهد که در آن قیمت قرار است باشد و به کاربران می گوید که نمی توان آنها را از داخل برنامه خریداری کرد. هنگامی که DMA اجرایی شود، Spotify قیمت محصولات خود را نشان می دهد و همچنین ممکن است شروع به اطلاع رسانی به کاربران iOS در مورد معاملات و تبلیغات از داخل برنامه کند.

این شرکت در اعلامیه خود گفت: «برای هر مشتری Spotify در همه جا باید به همین سادگی باشد. “اما اگر خارج از بازارهای خاصی زندگی می کنید، به دلیل قوانین مضحک اپل، همچنان با موانع ناامید کننده ای روبرو خواهید شد. به همین دلیل است که توسعه دهندگان در سراسر جهان همچنان از دولت های دیگر می خواهند که قوانین خود را تصویب کنند، مانند DMA.”

یک GIF نشان می دهد که Spotify بدون محدودیت های اپل چگونه خواهد بود.

Spotify

منبع: https://www.engadget.com/spotify-will-launch-its-own-in-app-payment-system-for-ios-users-in-the-eu-110046271.html?src=rss

Vision Pro اپل در زمان راه اندازی به برنامه های YouTube و Spotify دسترسی نخواهد داشت

هنگامی که اولین کاربران Vision Pro اپل هدست های خود را در ماه فوریه دریافت می کنند، متوجه می شوند که برخی از محبوب ترین برنامه های سرگرمی در فروشگاه برنامه سیستم آن وجود ندارد. مطابق با بلومبرگ، YouTube و Spotify گوگل در حال حاضر هیچ برنامه ای برای توسعه یک برنامه برای visionOS، پلت فرم دستگاه، ندارند. یکی از نمایندگان یوتیوب همچنین به این نشریه گفت که در حال حاضر برنامه iPad خود را برای دانلود در هدست در دسترس قرار نخواهد داد. سخنگوی یوتیوب گفت: «کاربران یوتیوب در زمان راه‌اندازی می‌توانند از YouTube در Safari در Vision Pro استفاده کنند. در مورد Spotify، یک منبع به این نشریه گفت که برنامه ای برای دانلود برنامه iPad خود در Vision Pro ندارد.

مانند MacStories همانطور که در گزارشی ذکر شد که برنامه‌های محبوبی را که در هنگام راه‌اندازی با هدست سازگار هستند، فهرست می‌کند، برنامه‌های آیفون و آی‌پد به‌طور پیش‌فرض در فروشگاه دستگاه ظاهر می‌شوند. توسعه دهندگان باید از دانلود برنامه های خود در Vision Pro خودداری کنند. مشخص نیست که چرا YouTube و Spotify تصمیم گرفتند برنامه های خود را روی هدست در دسترس قرار ندهند، اما آنها تنها نیستند. بلومبرگ قبلاً گزارش شده بود که نتفلیکس یک برنامه اختصاصی برای ویژن پرو نیز منتشر نخواهد کرد. علاوه بر این، نتفلیکس به این نشریه گفت که مشترکین باید از مرورگر دستگاه به سرویس آن دسترسی داشته باشند، به این معنی که برنامه iPad آن قابل دانلود نخواهد بود. بر اساس MacStoriesبر اساس این گزارش، متا اینستاگرام و فیسبوک نیز ممکن است در فروشگاه اپلیکیشن ویژن پرو غایب باشند.

این شرکت‌ها ممکن است منتظر بمانند و ببینند که آیا ارزش دارد منابعی را برای ایجاد یک برنامه اختصاصی برای هدست ۳۵۰۰ دلاری اختصاص دهیم. آنها همچنین ممکن است نگران مشکلات بالقوه ای باشند که کاربران Vision Pro ممکن است در صورت استفاده از نسخه های iPad برنامه ها در دستگاهی در دسته بندی کاملاً متفاوت با آن مواجه شوند. همانطور که گفته شد، کاربران اولیه Vision Pro همچنان برنامه‌های سرگرمی زیادی برای انتخاب خواهند داشت، از جمله Disney+، که به کاربران امکان دسترسی به محیط‌های غوطه‌وری ویژه را می‌دهد که می‌تواند به عنوان پس‌زمینه نمایش‌های آن باشد.

منبع: https://www.engadget.com/apples-vision-pro-wont-have-access-to-youtube-and-spotify-apps-at-launch-083434306.html?src=rss

طبق گزارش ها، اپل پس از ارسال هشدارهایی در مورد هک شدن توسط دولت، در هند تحت فشار قرار گرفته است.

به گفته مقامات هندی که با نخست وزیر نارندرا مودی متحد شده اند، اپل را در مورد دقت الگوریتم های تهدید داخلی آن زیر سوال برده اند و در حال حاضر در حال بررسی امنیت دستگاه های آن هستند. واشنگتن پست. مقامات ظاهراً این شرکت را پس از هشدار به روزنامه نگاران و سیاستمداران مخالف مبنی بر اینکه هکرهای تحت حمایت دولت در ماه اکتبر به دستگاه های آنها نفوذ کرده اند، هدف قرار دادند. در حالی که اپل برای تدابیر امنیتی خود در معرض دید عموم قرار دارد، اداره پست می‌گوید مقامات دولتی با آنچه که پشت درهای بسته می‌خواستند پیشروتر بودند.

گزارش شده است که آنها با نمایندگان این شرکت در هند تماس گرفتند تا اپل را تحت فشار قرار دهند تا راهی برای کاهش تأثیر سیاسی هشدارهای هک آن پیدا کند. مقامات همچنین یک کارشناس امنیتی اپل را برای بحث در مورد توضیحات جایگزین برای هشدارهایی که ممکن است به مردم بدهند – به احتمال زیاد به دولت به عنوان مقصر احتمالی اشاره نمی کند، وارد کردند.

روزنامه‌نگاران و سیاستمدارانی که درباره هشدارهای اپل در شبکه‌های اجتماعی پست می‌کردند یک وجه مشترک داشتند: همه آنها از دولت مودی انتقاد داشتند. عفو بین‌الملل تلفن روزنامه‌نگاری به نام آناند مانگناله را که در حال تحقیق درباره متحد دیرینه مودی گوتام آدانی بود، بررسی کرد و متوجه شد که یک مهاجم نرم‌افزار جاسوسی Pegasus را روی دستگاه اپل خود نصب کرده است. اگرچه اپل به صراحت اعلام نکرده است که دولت هند مسئول این حملات بوده است، Pegasus که توسط شرکت اسرائیلی NSO Group توسعه داده شده است، عمدتاً به دولت ها و سازمان های دولتی فروخته می شود.

اداره پست این گزارش می گوید که حزب سیاسی حاکم هند هرگز استفاده از پگاسوس برای جاسوسی از روزنامه نگاران و مخالفان سیاسی را تایید یا تکذیب نکرده است، اما این اولین باری است که منتقدان آن به جاسوس افزار پگاسوس آلوده می شوند. در سال 2021، تحقیقاتی که توسط چندین نشریه انجام شد که پروژه پگاسوس را روشن کرد، نشان داد که نرم افزارهای جاسوسی در تلفن های افرادی با سابقه مخالفت و انتقاد از دولت مودی وجود دارد.

منبع: https://www.engadget.com/apple-reportedly-faces-pressure-in-india-after-sending-out-warnings-of-state-sponsored-hacking-073036597.html?src=rss

گوگل به نوجوانان سراسر جهان امکان دسترسی به چت ربات هوش مصنوعی Bard خود را می دهد

در ماه سپتامبر، گوگل تجربه جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را برای نوجوانان آمریکایی باز کرد و به آنها امکان دسترسی به نتایج غنی تر با اطلاعات و پیوندهای اضافی را داد. این شرکت اکنون همچنین به نوجوانان در اکثر کشورهای سراسر جهان اجازه می دهد تا به چت ربات Bard AI خود دسترسی داشته باشند، تا زمانی که زبان آنها انگلیسی باشد و حداقل سن لازم برای مدیریت حساب Google خود را داشته باشند. توجه داشته باشید که حداقل سن مورد نیاز بسته به کشور متفاوت است، اما بین 13 تا 16 سال است.

گوگل می‌گوید نوجوانان می‌توانند از Bard برای نوشتن مشاوره بخواهند، مانند نحوه نوشتن سخنرانی رئیس کلاس، پیشنهاداتی در مورد کالج‌هایی که می‌توانند درخواست دهند، و به یافتن ایده‌های پروژه دانشگاهی کمک کنند. نمایشگاه علمی. به عبارت دیگر، سوالاتی که بچه های هم سن آنها در گوگل می پرسند. این شرکت همچنین در حال اضافه ، یک تجربه یادگیری ریاضی است، بنابراین کاربران نوجوان می توانند یک سوال ریاضی را تایپ کنند یا یک عکس از آن آپلود کنند و چت بات می تواند راه حل گام به گام خود را به آنها نشان دهد.

همانند باز ، Search Generative Experience (SGE) برای خردسالان، گوگل می گوید که “تدابیر حفاظتی مناسب” را در اختیار دارد. این شرکت به Bard آموزش داد تا محتوایی را که برای کاربران جوان‌تر نامناسب است تشخیص دهد، بنابراین هیچ پاسخ غیرقانونی یا دارای محدودیت سنی را برنمی‌گرداند.

علاوه بر این، وقتی کاربر نوجوان اولین سوال واقعی خود را می پرسد، Bard به طور خودکار ویژگی بررسی دوبار پاسخ ها را انجام می دهد، زیرا ممکن است از پدیده رایجی به نام “توهم” در LLM ها آگاه نباشد. وقتی یک ربات چت هوش مصنوعی مولد توهم می زند، به این معنی است که پاسخ های بی معنی و نادرست می دهد. گوگل می گوید به زودی دوباره بررسی خواهد کرد، به این معنی که نتایج گوگل را برای یک سوال برای همه کاربران جدید Bard در آینده برمی گرداند. برای نوجوانان، او حتی پس از اولین سوال خود “برای کمک به آنها در توسعه مهارت های اطلاعاتی و تفکر انتقادی خود” استفاده از بررسی مضاعف را توصیه می کند.

در نهایت، گوگل فرآیندی را به طور خاص برای نوجوانان جوان طراحی کرد، از جمله اینکه ویدیوی تعبیه شده زیر را به آنها نشان داد.

منبع: https://www.engadget.com/google-is-giving-teens-around-the-world-access-to-its-bard-ai-chatbot-061452172.html?src=rss

اسنپ ​​برای تسریع در تصمیم گیری، 20 مدیر محصول را اخراج می کند

اسنپ ​​در بحبوحه سازماندهی مجدد است و نزدیک به 20 مدیر محصول را اخراج کرده است. اطلاعات. این تعدیل مشاغل به دنبال مجموعه ای از ، ها و تغییرات شغلی در ماه های اخیر صورت گرفت. یکی از سخنگویان شرکت به این نشریه گفت که این اخراج‌ها به منظور تسریع فرآیند تصمیم‌گیری شرکت بوده است، احتمالاً به این دلیل که تعداد کارکنان بین کارکنان سطوح پایین‌تر و مدیران ارشد را از بین می‌برد. همچنین هدف آنها کاهش هزینه‌های شرکت است که می‌تواند از منابع برای «اولویت‌های اصلی» استفاده کند.

در گزارش سود سه ماهه سوم که اخیراً اعلام شد، این شرکت اعلام کرد درآمد پس از دو سه ماهه کاهش با 5 درصد افزایش به 1.19 میلیارد دلار رسید. با این حال، تجارت تبلیغاتی آن هنوز بهبود نیافته است و به سرمایه گذاران خود هشدار داده است که تبلیغ کنندگان کمپین های رسانه های اجتماعی خود را به دلیل وضعیت فعلی خاورمیانه متوقف می کنند. مطابق با پویشبرندها به دلیل هجوم اطلاعات نادرست در مورد جنگ اسرائیل و حماس، فعالیت های تبلیغاتی خود را در شبکه های اجتماعی مختلف کاهش داده اند.

با این حال، این دور اخراج مستقیماً به هیچ محصولی مربوط نمی شود و در نتیجه هیچ ویژگی یا پیشنهادی متوقف نمی شود. همچنین نسبت به اخراج سال گذشته که 1300 کارمند بیکار شدند، اقدامی بسیار کوچکتر است. اسنپ ​​این بار نیز اکثر نمایش های اصلی خود را لغو کرد و بازی ها و برنامه های کوچک خود را در حالت تعمیر و نگهداری قرار داد.

منبع: https://www.engadget.com/snap-lays-off-20-product-managers-to-speed-up-decision-making-071010069.html?src=rss