تلگرام از واتس اپ با ویژگی های متمرکز بر کسب و کار استفاده می کند

تلگرام به اندازه واتس اپ به طور گسترده مورد استفاده قرار نمی گیرد، اما کسب و کارها اکنون می توانند در صورت تمایل، آن را به عنوان یک گزینه ارتباطی برای مشتریان خود اضافه کنند. هر کسی در برنامه پیام‌رسانی اکنون می‌تواند حساب خود را به یک حساب تجاری تبدیل کند تا به ویژگی‌هایی دسترسی داشته باشد که برای آسان‌تر یافتن و تماس مشتریان با آنها طراحی شده‌اند. آنها می توانند ساعات کاری خود را در نمایه خود مشاهده کنند و مکان خود را روی نقشه پین ​​کنند. با ساعات کاری خود، مشتریان می توانند در یک نگاه متوجه شوند که آیا هنوز باز هستند و چه ساعتی در روز تعطیل می کنند.

اسکرین شات نمایه کسب و کار در تلگرام را نشان می دهد.

تلگرام

کسب‌وکارها همچنین می‌توانند صفحه اصلی خود را شخصی‌سازی کنند و اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات خود را در چت‌های خالی نمایش دهند، و به مشتریان قبل از اینکه حتی با ما تماس بگیرند، پیش‌نمایشی از آنچه ارائه می‌شود ارائه دهند. برای آسان‌تر ، پاسخگویی به درخواست‌های متعدد، حساب‌های تجاری تلگرام می‌توانند پیام‌های از پیش تعریف‌شده‌ای را ایجاد و ذخیره کنند که می‌توانند به عنوان پاسخ سریع ارسال کنند. البته، آنها همچنین می توانند پیام های خوش آمد گویی و خروج را از قبل بنویسند که به طور خودکار برای مشتریانی که با آنها تماس می گیرند ارسال می شود. آنها همچنین می توانند از یک ربات تلگرام برای چت با مشتریان خود استفاده کنند، اگرچه همه ما می دانیم که صحبت ، با یک ربات در زمانی که نیاز به صحبت با یک نماینده خدمات مشتری انسانی داریم چقدر می تواند خسته کننده باشد. همه این ویژگی‌ها رایگان هستند، اما فقط برای کسانی که اکانت تلگرام پریمیوم دارند که ماهیانه 5 دلار هزینه دارد.

  ایلان ماسک پس از بازجویی در مورد مصرف مواد مخدر، برنامه دون لمون در X را لغو کرد

تلگرام علاوه بر معرفی ویژگی‌های متمرکز بر کسب‌وکار جدید خود، همچنین فاش کرد که 50 درصد از درآمد حاصل از تبلیغات نمایش داده شده در کانال‌های خود را به صاحبان کانال می‌دهد، به شرطی که حداقل 1000 مشترک داشته باشند. بر اساس اطلاعاتی که قبلا توسط پاول دوروف موسس شرکت به اشتراک گذاشته شده بود، به نظر می رسد تلگرام از نظر مالی خوب عمل می کند و می تواند چنین سخاوتمندانه ای را تحمل کند. دوروف گفت فایننشال تایمز او انتظار دارد که اپلیکیشن پیام رسان تا سال آینده سودآور شود و در حال حاضر در حال بررسی یک IPO آینده است.

منبع: https://www.engadget.com/telegram-takes-on-whatsapp-with-business-focused-features-101843987.html?src=rss