اکنون می توانید بدون حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید

OpenAI در اطلاعیه ای اعلام کرد که استفاده از چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT اکنون بدون نیاز به حساب کاربری امکان پذیر است. طبیعتا این تغییر تنها برای دسترسی به ChatGPT رخ داده است و برای استفاده از سایر محصولات این شرکت از جمله DALL-E 3 همچنان نیاز به یک حساب کاربری دارید.

پست وبلاگ OpenAI بیان می‌کند که این به‌روزرسانی در سطح جهانی منتشر می‌شود تا ChatGPT را برای همه کسانی که می‌خواهند از قابلیت‌های آن استفاده کنند در دسترس قرار دهد. در واقع، اکنون بدون نیاز به حساب کاربری، افراد می توانند راحت تر از قابلیت های این هوش مصنوعی بهره ببرند.

اکنون می توان از ChatGPT بدون حساب کاربری استفاده کرد

با این تغییر، OpenAI می‌گوید در حال اجرای تدابیر امنیتی اضافی در مورد محتوا و مسدود ، درخواست‌های نامناسب در طیف وسیع‌تری از موضوعات است. با این حال، جزئیات بیشتری در مورد این موارد ارائه نشده است.

انصراف از برنامه جمع‌آوری داده‌ها برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی حتی برای کاربرانی که از ChatGPT بدون حساب استفاده می‌کنند نیز در دسترس خواهد بود.

از زمان انتشار عمومی ChatGPT، کاربران برای استفاده از چت ربات مجهز به هوش مصنوعی به یک حساب کاربری نیاز داشتند. در ابتدا، ایجاد یک حساب کاربری نیاز به یک شماره تلفن داشت، اما بعداً امکان استفاده از آن با ایمیل نیز فراهم شد. اکنون برای استفاده از این ابزار قدرتمند نیازی به ایجاد حساب کاربری یا ایمیل نیست.

OpenAI می گوید که ChatGPT هر هفته بیش از 100 میلیون کاربر در 185 کشور از این ابزار استفاده می کنند. طبق داده های SimilarWeb، ChatGPT با 1.6 میلیارد بازدیدکننده در ماه فوریه، پربازدیدترین ربات چت در جهان است. با این حال، جمینا، زیرمجموعه گوگل نیز در مسیر رشد قرار دارد. البته اوج ChatGPT به می 2023 برمی گردد. زمانی که به 1.8 میلیارد بازدید رسید.

  مک بوک پرو دوباره به رنگ مشکی بازگشته است و اکنون توسط M3 مجهز شده است

OpenAI همچنین اخیراً از یک محصول هوش مصنوعی جدید به نام Voice Engine رونمایی کرده است که می تواند تنها با دریافت 15 ثانیه صدا، هر متنی را با صدای شخص بخواند.

منبع: https://digiato.com/artificial-intelligence/chatgpt-no-longer-needs-account