مک بوک پرو دوباره به رنگ مشکی بازگشته است و اکنون توسط M3 مجهز شده است

یک مک بوک پرو مجهز به M3 با رنگ مشکی فضایی روی پس‌زمینه مواج مشکی.

عکس: کایل بار / Gizmodo

این یک روز قبل از هالووین است، و اپل چند محصول اداری جدید آورد برای استقبال از شادی های تاریک فصل شبح وار، از جمله رنگ جدید مشکی فضایی برای لپ تاپ های اصلی این شرکت. Gizmodo این فرصت را پیدا کرد تا با لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی جدید مجهز به M3 فریب دهد، زیرا این شرکت تلاش می‌کند تا قدرت هیولایی سیلیکون جدید خود را در اندازه کوچک به نمایش بگذارد.

با تم کامل Hallows Eve برای آخرین معرفی محصول اپل، رویداد دیجیتالی “سریع ترسناک” این شرکت با مه تاریک کافی و زوزه گرگینه ها پر شد و از یک لباس جدید تاریک هالووین برای مک بوک پروهایش پشتیبانی کرد. مک بوک پرو اندازه های 14 و 16 اینچی خود را حفظ کننددر حالی که iMac—the که آخرین آن در سال 2021 منتشر شد– در 24 اینچ باقی می ماند. متاسفانه امسال هیچ آی مک 32 اینچی وجود ندارد.

بزرگ‌ترین تغییر برای مک‌بوک پروها در زیر کاپوت با ارتقا از تراشه M2 به M3 است. مهم‌تر از همه، سیلیکون M3 جدید از ردیابی پرتو با شتاب سخت‌افزاری پشتیبانی می‌کند. این یک ویژگی مهم است که اپل می‌خواست قدرت M3 را با برخی بازی‌های اخیر و همچنین در رندر سه بعدی به رخ بکشد.

این شرکت چند بازی ویدیویی را برای نشان دادن توانایی های سخت افزار جدید خود انتخاب کرد. حداقل یک موفقیت بزرگ در قالب وجود داشته است دروازه بالدور III، اما این شرکت همچنین سعی کرد قابلیت های لپ تاپ را با آنها به اشتراک بگذارد رمز و راز و دروغ های پی، دو بازی که دقیقاً به عنوان نیروگاه های گرافیکی شناخته نمی شوند. همه بازی ها در تنظیمات متوسط ​​تا پایین اجرا می شدند به جز برای پرسه زدن، با M3 پایه در iMac با سرعت تمام دریچه گاز کار می کند.

  دکتر هو دستور رسمی ماهی تن سیلویا مدرس را منتشر کرد

با مدل‌های Max که حداکثر 128 گیگابایت رم دارند، M3 Max می‌تواند نرم‌افزار رندر گرافیکی را با فضای سر کافی برای داشتن حدود 40 گیگابایت حافظه برای سایر فعالیت‌ها اجرا کند. به ما گفته می شود که قدرتمندترین تراشه های M3 می توانند تا چهار نمایشگر با کیفیت بالا را به طور همزمان پشتیبانی کنند، اگرچه ما فقط این شانس را داشته ایم که آنها را روی دو نمایشگر کار کنند.

منبع: https://gizmodo.com/the-macbook-pro-is-back-in-black-now-powered-with-m3-1850975312