پنتاگون از هوش مصنوعی توسعه یافته توسط Project Maven برای شناسایی اهداف حمله هوایی استفاده کرد

بر اساس گزارش جدید ارتش آمریکا پس از حملات حماس به اسرائیل در 7 اکتبر، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را افزایش داد. بلومبرگ. شویلر مور، افسر ارشد فناوری فرماندهی مرکزی ایالات متحده، به خبرگزاری گفت که الگوریتم‌های یادگیری ماشینی به پنتاگون کمک کرده تا اهداف بیش از 85 حمله هوایی در خاورمیانه را در این ماه شناسایی کند.

بمب‌افکن‌ها و جت‌های جنگنده آمریکا این حملات هوایی را علیه هفت تأسیسات در عراق و سوریه در دوم فوریه انجام دادند و راکت‌ها، موشک‌ها، تأسیسات نگهداری پهپادها و مراکز عملیات شبه‌نظامیان را به طور کامل منهدم یا حداقل آسیب رساندند. پنتاگون همچنین از سیستم‌های هوش مصنوعی برای یافتن پرتابگرهای موشک در یمن و جنگنده‌های سطحی در دریای سرخ استفاده کرد که سپس در حملات هوایی متعدد در همان ماه منهدم شد.

الگوریتم‌های یادگیری ماشینی که برای پالایش اهداف مورد استفاده قرار می‌گیرند، به عنوان بخشی از پروژه Maven، مشارکت گوگل با پنتاگون توسعه یافته‌اند. به طور دقیق، این پروژه شامل استفاده از فناوری هوش مصنوعی گوگل توسط ارتش ایالات متحده برای تجزیه و تحلیل تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین و پرچم گذاری تصاویر برای بازبینی بیشتر توسط انسان بود. این امر باعث سر و صدا در میان کارمندان گوگل شد: هزاران نفر از این شرکت خواسته بودند تا به همکاری خود با پنتاگون پایان دهد و حتی برخی به دلیل دخالت آن به طور کلی استعفا دادند. چند ماه پس از اعتراض این کارمند، گوگل تصمیم گرفت قرارداد خود را که در سال 2019 منقضی شده بود، تمدید نکند.

مور گفت بلومبرگ نیروهای ایالات متحده در خاورمیانه به آزمایش با استفاده از الگوریتم‌ها برای شناسایی اهداف بالقوه با استفاده از پهپاد یا تصاویر ماهواره‌ای، حتی پس از پایان دخالت گوگل ادامه دادند. او گفت که ارتش استفاده از آنها را در سال گذشته در تمرینات دیجیتالی آزمایش کرده است، اما پس از حملات 7 اکتبر حماس شروع به استفاده از الگوریتم های هدف گیری در عملیات زنده کرد. او گفت، با این حال، کارگران انسانی به طور مداوم توصیه های هدف سیستم های هوش مصنوعی را بررسی و تأیید می کنند. همچنین این پرسنل انسانی بودند که نحوه سازماندهی حملات و استفاده از چه سلاح هایی را پیشنهاد کردند. او گفت: «هرگز الگوریتمی وجود ندارد که فقط کار کند، به نتیجه برسد و سپس به مرحله بعدی برسد. “هر مرحله شامل هوش مصنوعی توسط انسانی که در پایان بررسی می شود تکمیل می شود.”

  در هر دقیقه یک کامیون ، پلاستیکی وارد اقیانوس ها می شود

منبع: https://www.engadget.com/the-pentagon-used-project-maven-developed-ai-to-identify-air-strike-targets-103940709.html?src=rss