معرفی پیکسل 8 امروز است. در اینجا نحوه تماشای رویداد Made by Google آمده است

امروز رویداد Made by Google است که در آن ما انتظار داریم Pixel 8، 8 Pro و Pixel Watch 2 را معرفی کنیم. این برای علاقه مندان به پیکسل تعجب آور نیست: Google دقیقاً گوشی های جدید و ساعت های هوشمند را مخفی نکرده است.

در واقع، ما قبلاً چیزهای زیادی در مورد آنچه اعلام خواهد شد می دانیم: نام دستگاه ها، ظاهر آنها و اینکه احتمالاً برخی از ویژگی های هوش مصنوعی وجود خواهد داشت. چه کسی به شایعات نیاز دارد، درست است؟ به نظر می رسد رویداد پیکسل امروز صبح گوگل کمتر شبیه یک رونمایی و بیشتر شبیه پرکردن جاهای خالی خواهد بود.

در اینجا همه چیزهایی که می توانید در رویداد Made by Google 2023 انتظار داشته باشید و نحوه تماشای زنده معرفی Pixel 8 آورده شده است.

نحوه تماشای رویداد پیکسل گوگل

همانطور که چندین سال است، گوگل رویدادی سالانه در ماه اکتبر برگزار می کند تا آخرین نسل دستگاه های پیکسل را معرفی کند. رویداد Made by Google امسال در روز چهارشنبه، 4 اکتبر، ساعت 10 صبح به وقت شرقی (7 صبح به وقت شرقی، 3 بعد از ظهر به وقت محلی، ساعت 1 بامداد به وقت شرقی) برگزار می‌شود. در نیویورک برای اعضای دعوت شده مطبوعات برگزار می شود و در کانال یوتیوب گوگل پخش می شود. CNET در این رویداد حضوری حضور خواهد داشت تا افشای گوشی‌ها و ساعت‌های مچی جدید و همچنین هر چیزی که گوگل ممکن است به نمایش بگذارد را پوشش دهد.

  اینتل از تراشه هوش مصنوعی Gaudi 3 رونمایی کرد. سریعتر از تراشه Nvidia H100

گوگل پیکسل 8 و 8 پرو

با تلفن‌های پیکسل جدید، با پیشرفته‌ترین دوربین‌های پیکسل تا کنون و هوش مصنوعی Google آشنا شوید تا به شما کمک کند کارهای بیشتری و حتی سریع‌تر انجام دهید.»

این شعار در سایت گوگل برای پیکسل 8 و 8 پرو جدید است. تلفن پیکسل همیشه تا حدودی از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین استقبال کرده است، اما این تیزر مطمئنا چیزهای بیشتری را پیشنهاد می کند. و شاید به همین دلیل است که پیش‌نمایش‌های جسورانه گوگل بیشتر بر نحوه ظاهر گوشی‌های جدید تمرکز می‌کنند و از نشان دادن آنچه واقعاً می‌توانند انجام دهند، اجتناب می‌کنند.

در ویدیویی که ظاهراً در 91mobiles افشا شده و توسط Kamila Wojciechowska به اشتراک گذاشته شده است، ارائه‌ای وجود دارد که ویژگی‌های دوربین جدید را نشان می‌دهد که ظاهراً توسط “هوش مصنوعی گوگل کنترل شده توسط شما” طراحی شده است. یک ویژگی بهبود یافته تثبیت کننده ویدیو به نام Video Boost و همچنین پردازش عکس در حالت شب در نور بسیار کم و عایق صوتی بهبود یافته برای ضبط ویدیو وجود دارد. در چیزی که شاید احمقانه‌ترین ویژگی باشد، این ویدئو عکسی از افراد را در چرخ و فلک نشان می‌دهد، سپس فردی که سرهای تار خود را با نسخه‌های واضح و واضح در پیکسل 8 عوض می‌کند. اگر از هوش مصنوعی گوگل است، من را در آن حساب کنید. . انگار کنجکاو شده

به غیر از هوش مصنوعی، پیکسل 8 از گوشی های قبلی گوگل پیروی خواهد کرد و از این دو گوشی کوچکتر خواهد بود و تنها پیکسل 8 پرو دارای لنز تله فوتو خواهد بود. در ویدیوی تیزر گوگل، گوشی ها به رنگ صورتی و سفید میخکی نشان داده شده اند. به نظر می رسد که هر دو پیکسل تقریباً تمام زوایای قائم دارند. لبه‌ها گردتر به نظر می‌رسند و هر دو گوشی بزرگ‌تر و نازک‌تر از مدل‌های قبلی خود به نظر می‌رسند.

  ناسا کاوشگر اریس را به مدار فرستاد

Wojciechowska همچنین مشخصات لو رفته Pixel 8 و 8 Pro را در 91mobiles به اشتراک گذاشته است (همانطور که یک منبع اطلاعات قابل اعتماد این کار را انجام داده است. ایوان بلاس در X). هر دو گوشی ظاهرا از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می برند، اما بقیه متفاوت هستند. طبق مشخصات، پیکسل 8 دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض در مقایسه با 50 مگاپیکسلی 8 Pro است که شامل حالت فوکوس ماکرو جدید می شود. هر دو دوربین جلوی 10.5 مگاپیکسلی دارند، اما دوربین سلفی 8 پرو نیز به جای فوکوس ثابت پیکسل 8 دارای فوکوس خودکار است. 8 پرو، مانند مدل های حرفه ای اخیر، دارای یک دوربین پشت سوم است: لنز تله فوتو با اپتیک 5x. بزرگنمایی.

از نظر صفحه نمایش، به نظر می رسد پیکسل 8 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی است که کوچکتر از صفحه نمایش 6.3 اینچی پیکسل 7 است. صفحه نمایش پیکسل 8 از نرخ رفرش بهبود یافته، در 120 هرتز، بیشتر از 90 پیکسل 7 بهره می برد. انتظار می رود هر دو گوشی دارای تراشه Tensor G3 گوگل باشند.

شاید عجیب ترین شایعه این باشد که پیکسل 8 پرو دارای دماسنج داخلی خواهد بود. طبق نشت ویدیو دیگری در 91mobiles (با مشارکت وویچیچوفسکیمی توانید از 8 Pro برای اندازه گیری دمای خود استفاده کنید. ویدیو آفلاین شده است، اما یک دماسنج بدون تماس می‌تواند ویژگی‌های سلامت بیشتری را باز کند. اگر فاش درست باشد، این اولین گوشی هوشمندی نخواهد بود که چنین قابلیتی را ارائه می دهد. Honor 4 Play Pro 2020 از یک سنسور برای انجام کاری مشابه استفاده کرد.

همانطور که توسط 9to5Google گزارش شده است، نسل هشتم تلفن های پیکسل ممکن است در ایالات متحده قیمت بالاتری داشته باشند، با قیمت پایه Pixel 8 699 دلار و پایه 8 Pro با قیمت 999 دلار، یک افزایش 100 دلاری برای هر دو گوشی در مقایسه با سال گذشته.

  افزایش قیمت ساینا اس توسط سایپا (تیر 1403)

Google Pixel Watch 2

همانطور که در مورد گوشی‌ها، گوگل یک ویدیوی تیزر برای Pixel Watch 2 منتشر کرده است. ساعت جدید تقریباً مشابه ساعت اصلی پیکسل سال گذشته است، به جز تاج که باریک‌تر به نظر می‌رسد.

در نمای نزدیک، می توانید قسمت پایین ساعت را با IP68 مشاهده کنید. با توجه به اینکه نسخه اصلی هیچ مقاومت رسمی در برابر گرد و غبار یا آب نداشت، این یک ارتقاء اساسی خواهد بود.

پیکسل واچ 2 به همراه پیکسل 8 و 8 پرو، با توجه به چاپ دقیق ویدیوهای گوگل، در تاریخ 4 اکتبر برای پیش خرید در دسترس خواهند بود. برای هر چیز دیگری، باید منتظر رویداد Made by Google باشید.

تصحیح، 2 اکتبر: نسخه قبلی این داستان روز 4 اکتبر اشتباهی در هفته داشت. چهارشنبه است.

منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/the-pixel-8-launch-is-today-heres-how-to-watch-the-made-by-google-event/#ftag=CAD590a51e