مقایسه بین Galaxy S24 Ultra و S23 Ultra. تغییر بعدی چیست؟ + ویدیو

چند روز پیش اولین رندرهای گلکسی اس 24 اولترا منتشر شد و تشخیص تفاوت بین پرچمدار آینده سامسونگ و گلکسی اس 23 اولترا دشوار بود. اکنون یک منبع آگاه مقایسه دقیق تری بین این دو گوشی انجام داده است و می توانیم مقایسه گلکسی اس 24 پلاس و اس 23 پلاس را نیز مشاهده کنیم.

به گزارش Android Headlines، بر اساس رندرهای منتشر شده از گلکسی اس 24 اولترا، این گوشی نسبت به نسل قبلی صفحه نمایش صاف تری دارد، حتی شاید کاملاً مسطح باشد. همین مشکل منجر به تغییر ابعاد این دستگاه به 162.3 x 79 x 8.6 میلی متر شد که از نظر ضخامت و ارتفاع کمتر از گوشی Galaxy S23 Ultra با ابعاد 163.4 x 78.1 x 8.9 میلی متر است.

مقایسه ویدیویی نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا نسبت به نسل قبل تغییراتی دارد

به عبارت دیگر، سامسونگ سعی کرد اندازه صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا را 6.8 اینچ نگه دارد و در نتیجه لبه های آن تغییر کرد. بنابراین عرض این دستگاه کمی بیشتر شده است. البته این تغییرات در حد میلی متر است اما همچنان تغییری است که در ویدیوی فعلی قابل مشاهده است.

همچنین می‌توانید نمای 360 درجه از Galaxy S24 Ultra را در زیر تماشا کنید:

از دیگر تغییرات گلکسی اس 24 اولترا می توان به دکمه های پاور و ولوم اشاره کرد که اکنون کمی پایین تر هستند. سایر قسمت‌های گوشی، از جمله ماژول دوربین عقب، بدون تغییر ظاهر می‌شوند. البته شایعه شده است که سامسونگ ممکن است به جای 10 برابر زوم اپتیکال 5 برابری ارائه دهد.

علاوه بر تصاویر گلکسی اس 24 اولترا، تصاویری از گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس نیز منتشر شده است. نگاهی دقیق تر به تصاویر گلکسی اس 24 پلاس نشان می دهد که این گوشی از لنز کمی بزرگتر در دوربین پشتی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، محل قرارگیری فلاش LED نیز تغییر کرده و کمی پایین تر است.

  شرکت های فناوری اطلاعات در حال شتاب بخشیدن به اقتصاد کشور هستند

با توجه به اینکه کم کم به عرضه سری گلکسی اس 24 نزدیک می شویم، باید منتظر انتشار گزارش های بیشتری در این زمینه باشیم. انتظار می رود سامسونگ اوایل سال جاری این خانواده را معرفی کند.

منبع: https://digiato.com/mobile/video-shows-galaxy-s24-ultra-differences-against-galaxy-s23-ultra