شرکت های فناوری اطلاعات در حال شتاب بخشیدن به اقتصاد کشور هستند

در رتبه بندی 26 ساله IMI-100، Setara 1 رتبه اول را در شاخص بهره وری کل عوامل در گروه رایانه و فعالیت های مرتبط کسب کرد. محمد جواد الصدوقی، مدیرعامل ستاری اول نیز سپر کنفرانس را دریافت کرد.

بیست و ششمین رتبه‌بندی 100 شرکت بزرگ IMI-100 ایران روز دوشنبه 11 بهمن در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش که روز دوشنبه 11 بهمن ماه با حضور مقامات کشوری از جمله وزرای امنیتی، اقتصادی و دارایی و مدیران نهادهای بزرگ اقتصادی برگزار شد، اسامی شرکت های بزرگ ایرانی و مدیران شرکت های ایرانی معرفی شد. اعلام کرد. از شرکت های برگزیده تجلیل شد.

بر اساس این ارزیابی‌ها، ستاره اول توانست برای سومین بار از نظر بهره‌وری همه‌عاملی در بین شرکت‌های گروه کامپیوتر و فعالیت‌های مرتبط در بین پانصد شرکت بزرگ ایران، مقام اول را کسب کند.

مدیرعامل شرکت Setareaol پس از دریافت سپر این همایش گفت: بهره‌وری همه عوامل یکی از شاخص‌های اصلی موفقیت شرکت‌ها، دستیابی به توسعه شایستگی‌های اصلی شرکت‌ها در شناسایی، اتخاذ، اجرا و نظارت مستمر بر کسب‌وکار صحیح است. استراتژی ها از طریق بهبود مدیریت، منابع سازمانی است.

سیتارول با هدف قرار دادن این شاخص و تمرکز بر فعال سازی آن توانست رتبه اول این شاخص را در بین شرکت های گروه کامپیوتر و فناوری های وابسته به دست آورد.

الصدوقی ضمن تبریک این موفقیت به این تیم ادامه داد: قطعاً کسب این موفقیت بدون عنایت خداوند متعال و تلاش جمعی از تیم کارشناسان شرکت سیتار آل میسر نمی شد و از همکارانم نیز تشکر می کنم. تلاش آنها در این راستا.»

  گوشی های Vivo X100 معرفی شدند. اولین پرچمدار با ابعاد 9300

رتبه بندی 500 شرکت برتر کشور که برای بیست و ششمین بار در سال جاری انجام شد، از سال 1396 به صورت متوالی توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام شده است و بر اساس اعلام این سازمان، در سال جاری این ارزیابی بر اساس آن انجام شده است. از 33 شاخص و با تایید اطلاعات شرکت از جهت تشکیل فضای رقابتی در حوزه اقتصاد. حجم فروش، سودآوری، صادرات، شاخص‌های بهره‌وری، تعداد کارکنان، نقدینگی و ارزش بازار برخی از شاخص‌های بیان شده است که در فرآیند رتبه‌بندی IMI-100 ارزیابی و رتبه‌بندی شده‌اند.

ستاره اول در راستای روند مثبت و رو به رشد خود در دی ماه 1402 برای دومین سال متوالی برنده تندیس طلای جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

شرکت ستاره اول به عنوان یکی از شرکت های گروه اول در سال 1393 با هدف ارائه خدمات هوشمند و نوآورانه مبتنی بر خدمات اپراتور و فناوری مالی کار خود را آغاز کرد. امروزه با بهره گیری از توان فنی افراد خود به ستاره ای در طراحی و اجرای محصولاتی مانند کد دستوری #1* در پلتفرم All Operator و Super App تبدیل شده است و در پلتفرم این محصولات انواع مختلفی دارد. خدماتی مانند خدمات اپراتور، خدمات سلامت دیجیتال، و کردیت سانجی در حال حاضر خرید اقساطی، خدمات گردشگری، خدمات خودرو و غیره را ارائه می دهد.

منبع: https://digiato.com/iran-technology-news/getting-the-first-place-in-the-conference-of-irans-top-companies-by-setare-aval