مقدمه موشه; نسخه هوش مصنوعی خود را بسازید!

شاید نام چت ربات هایی مانند ChatGPT را شنیده باشید. چت بات در واقع یک مدل هوش مصنوعی است که می تواند از طریق پیام صوتی یا متنی با کاربران ارتباط برقرار کند. از جمله کاربردهای چت بات ها می توان به تبلیغ یک شرکت یا محصول اشاره کرد. به تازگی، پلتفرم ایرانی جدید با نام موشه برای کمک به شما در ساخت ربات چت خود راه اندازی شد.

در این مقاله شما را با Muchet آشنا می کنیم و نحوه ساخت ربات چت را با کمک آن به شما آموزش می دهیم. با دیجیاتو همراه باشید.

Mochet، سازنده ربات چت هوش مصنوعی

موشه

طبق توضیحات وب سایت Mochet، این پلتفرم ابزاری است که می تواند با داده ها صحبت کند. در واقع، MoChat به شما کمک می کند تا چت بات خود را آنلاین داشته باشید و مهمتر از آن، بر اساس داده های خود راه اندازی کنید.

علاوه بر این، ربات های ایجاد شده با MoChat می توانند به عنوان یک نماد ویجت در وب سایت شما تعبیه شوند که می تواند برای معرفی محصولات، ارائه سؤالات متداول یا حتی ایجاد ویجت های سفارشی استفاده شود. شما همچنین می توانید با چت بات از طریق وب سایت Muchat چت کنید و همچنین امکان اشتراک گذاری یک پیوند (به عنوان مثال: mu.chat/@mimalef70) وجود دارد.

اگرچه تیم توسعه دهنده MoChat ویدیوی زیر را در مورد نحوه ایجاد چت بات ارائه کرده است، در زیر نحوه ایجاد چت بات با موچت را مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد.

  گزارش عملکرد جامع هشت جلسه آموزشی اول منتشر شده است

نحوه ایجاد یک چت بات با Mochet

شما می توانید اولین ربات چت خود را پس از ثبت نام، ورود به کنترل پنل و انتخاب گزینه ایجاد اولین چت بات خود ایجاد کنید. اولین قدم این است که یک نام و توضیحات اختیاری برای موکای خود انتخاب کنید. در مرحله بعد، باید چت بات را به داده ها متصل کنید. بنابراین، گزینه «ایجاد مجموعه داده جدید» را از پایین صفحه انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه باید نامی برای مجموعه داده خود انتخاب کنید و با انتخاب گزینه “Continue” وارد صفحه بعدی می شوید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، در حال حاضر می توانید اطلاعات خود را به صورت متن یا فایل ورد به Mochet ارسال کنید و در آینده گزینه های ارسال صفحه وب، وب سایت و گوگل درایو نیز اضافه خواهد شد.

برای آزمایش اثربخشی ربات چت خود، داده‌های بخش پرسش‌های متداول مقاله درباره بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ترجمه را بیاموزیم. برای دسترسی به این چت بات می توانید از طریق این لینک دنبال کنید، البته اطلاعات محدودی در آن استفاده شده است.

برنامه های آینده سازنده Mochet

مصطفی الهیاری، توسعه دهنده موشه، 20 اکتبر خبر انتشار آن MoChat با استقبال خوبی از سوی کاربران شبکه اجتماعی X مواجه شده است. الهیاری در یکی از پست های شما او می نویسد:

Mochet سعی می کند هر روز بهتر از نسخه دیروز باشد و به زودی ویژگی هایی مانند ربات تلگرام، ربات Slack، اتصال به Crisp، اتصال به Notion، اتصال به گوگل درایو، ارائه API، خزیدن داده ها از سایت و … ارائه خواهد شد. . او باید با او باشد.”

همچنین لازم به ذکر است که این پلتفرم در حال حاضر کاملا رایگان و بدون تبلیغات در دسترس است. البته در دیجیاتو چندین بار در حین کار با آن پیام «حد مجاز استفاده شما رسیده است، لطفاً حساب خود را ارتقا دهید» دریافت کردیم. مواجه شدیم می‌توانید از این پیوند برای تماس با Mochet، توسعه‌دهنده پلتفرم استفاده کنید. افزونه مرورگر Zelink و FontAra از دیگر محصولات هیاری هستند.

  دریافت واکسن از بازوهای مختلف اثربخشی آن را بهبود می بخشد!

در نهایت، شایان ذکر است که Mochet یک پلتفرم هوش مصنوعی امیدوارکننده است که می تواند به شرکت ها و همه افراد به روش های مختلف کمک کند.

منبع: https://digiato.com/app/muchat-create-chatbot-platform-ai