هفت سال پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری در سری Galaxy S24

گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا سرانجام پس از فاش شدن بیشتر مشخصات آنها معرفی شدند. حال بر اساس گزارشی جدید اعلام شده است که این گوشی ها تا ۷ سال آپدیت اندروید و One UI را دریافت خواهند کرد. پیش از این خبر آپدیت هفت ساله سری گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شده بود.

بر اساس گزارشی جدید، سامسونگ تایید کرده است که در راستای برنامه های زیست محیطی این شرکت، سری گلکسی اس 24 تا هفت سال پس از عرضه به روز رسانی های نرم افزاری را دریافت خواهد کرد. سامسونگ معمولاً تا 4 سال پوشش نرم افزاری را برای گوشی ها و دستگاه های پرچمدار قبلی خود فراهم می کند.

به روز رسانی نرم افزار سری Galaxy S24

این به‌روزرسانی‌ها شامل نسخه‌های جدید اندروید، One UI و وصله‌های امنیتی جدید است. از آنجایی که سری گلکسی اس 24 با اندروید 14 عرضه می شود، اندروید 21 که ممکن است گوگل تا آن زمان نام آن را تغییر دهد، آخرین ارتقاء سیستم عامل این سری خواهد بود.

با این حال، شایان ذکر است که پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌تر احتمالاً به این معنی است که نسخه‌های آینده اندروید و One UI تغییر زیادی در دستگاه‌های گلکسی سامسونگ ایجاد نخواهند کرد. به‌طور دقیق‌تر، به‌روزرسانی‌های بیشتر احتمالاً با تغییرات کمتری همراه خواهند بود. به طور کلی، انتظار نداشته باشید که بعد از سه یا چهار سال شاهد به روز رسانی های اصلی این سری باشید.

همچنین باید منتظر ماند و دید که آیا عواملی مانند در دسترس بودن اجزای داخلی گوشی مشکلی برای برنامه بلندپروازانه هفت ساله سامسونگ ایجاد می کند یا خیر. دارندگان گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا ممکن است حداقل مجبور شوند هر چند سال یک بار باتری گوشی خود را تعویض کنند و البته سامسونگ باید چنین مواد مصرفی را تهیه کند.

  نقد و بررسی فیلم شهر جراح - مردم شاد زیر تراش

اسپانسر این رویداد Digiato، DJland است. دیجی لند، خرید آنلاین کالاهای دیجیتال

منبع: https://digiato.com/mobile/galaxy-s24-will-get-android-and-one-ui-updates-for-seven-years