هوش مصنوعی به مرلین مونرو، هنرپیشه مشهور هالیوود معرفی شد

Soul Machines اخیراً از هوش مصنوعی “مرلین دیجیتال” رونمایی کرد. این چت بات برای صحبت درست مانند مرلین مونرو، بازیگر مشهور هالیوود طراحی شده است. Soul Machines در زمینه بازسازی افراد مشهور هوش مصنوعی فعالیت می کند. البته اخیراً بازسازی یا احیای بازیگران زنده و مرده با استفاده از تکنولوژی مورد انتقاد قرار گرفته است.

Soul Machines در یک بیانیه مطبوعاتی می گوید که Digital Merlin بر اساس GPT 3.5 توسعه یافته است و می تواند با احساسات و عبارات ظریف خود به کاربران پاسخ دهد. این هوش مصنوعی که به نظر عکس هم دارد، می تواند حدود 20 دقیقه با مردم مکالمه داشته باشد.

به گفته این شرکت، مرلین دیجیتال یک جعل هویت نیست، بلکه یک فرد دیجیتال مستقل است که می تواند مکالمات طبیعی و پویا داشته باشد. گویی مرلین مونرو وارد عصر هوش مصنوعی شده تا با طرفدارانش رابطه ای منحصر به فرد و عمیقا شخصی داشته باشد.

هوش مصنوعی مرلین مونرو را زنده می کند

در مراسم رونمایی از هوش مصنوعی دیجیتال مرلین، این هنرپیشه معروف یک کت مشکی ساده پوشید و موهایش را بلوند نگه داشت تا با استایل وینتیج این سلبریتی مطابقت داشته باشد. این هوش مصنوعی با همان لهجه و صدای مرلین مونرو که ۶۲ سال پیش درگذشت صحبت می کرد و توانست احساسات خود را بیان کند.

در طول این افشاگری، آواتار دیجیتال مرلین با هوش مصنوعی نیز در مورد نقش خود در کمدی برخی از آن داغ را دوست دارند، صحبت کرد و قبل از ارائه پاسخ‌هایش با دقت به پایین نگاه کرد.

  لگو شرکتی است که توسط پلاستیک خودش تسخیر شده است

این هوش مصنوعی توسط Soul Machines و با همکاری Authentic Brands Group ارائه شده است. گروه بانکی البرکه مالک حقوق معنوی افراد زنده و مرده مانند مونرو و الویس پریسلی است. اما اخیراً بحث های زیادی در مورد بازسازی دیجیتالی افراد مشهور بدون رضایت آنها چه پس از مرگ و چه در زمان حیات آنها مطرح شده است. به عنوان مثال، زلدا ویلیامز، دختر رابین ویلیامز فقید، از بازسازی صدا و چهره افراد مشهور انتقاد کرده است.

منبع: https://digiato.com/artificial-intelligence/soul-machines-unveiled-digital-marilyn-an-ai-chatbot-like-marilyn-monroe