پخش زنده فوتبال لیگ برتر: نحوه تماشای بازی تاتنهام و وستهام از هر کجا

در تلویزیون Sling تماشا کنید

Sling TV

لیگ برتر را در شبکه USA از 40 دلار در ماه تماشا کنید

تاتنهام روز پنجشنبه به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی خواهد بود زیرا آنها میزبان وستهام در دربی انفجاری لندن هستند.

اسپرز با تساوی 3-3 مقابل منچسترسیتی، قهرمان فعلی لیگ برتر انگلیس در آخر هفته به 3 بازی باخت پیاپی خود پایان داد. اما با پیروزی رقبای قهرمانی لیورپول و آرسنال در دیدارهای میان هفته خود، آنگه پستکوگلو، سرمربی، مصمم خواهد بود که مردانش هر سه امتیاز را در اینجا کسب کنند.

وستهام علیرغم تعداد زیادی نمایش بدون الهام، موفق شد 7 بازی بدون شکست در تمامی رقابت ها پشت سر بگذارد. شاید آنها در عملکردهای اخیر خود قانع کننده نبوده باشند، اما چکش ها را نباید در اینجا نادیده گرفت، زیرا سبک بازی ضدحمله آنها احتمالاً با تاکتیک های پرس بالا Postecoglou سازگار است.

در زیر بهترین ها را شرح خواهیم داد خدمات پخش زنده تلویزیونی برای تماشای زنده تمام اکشن ها از هر کجای دنیا که هستید.

محمد کودوس، مهاجم وستهام یونایتد لبخند می زند و به دوربین نگاه می کند و در حالی که یک حرکت انگشت شست به بالا می گوید.

محمد کودوس سومین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را در این فصل برای وستهام به ثمر رساند که چکش ها روز یکشنبه مقابل کریستال پالاس به تساوی 1-1 دست یافتند.

Visionhaus/Getty Images

تاتنهام هاتسپر مقابل وستهم یونایتد: کی و کجا؟

اسپرز روز پنجشنبه 7 دسامبر در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر میزبان وستهام است. شروع برنامه برای ساعت 20:15 به وقت محلی به وقت گرینویچ. در ایالات متحده و کانادا ساعت 3:15 بعد از ظهر به وقت شرقی یا 12:15 بعد از ظهر به وقت محلی در ایالات متحده و کانادا، و 7:15 صبح AEDT است. اوایل صبح جمعه در استرالیا

نحوه تماشای آنلاین بازی تاتنهام و وستهم از هر کجا با استفاده از VPN

اگر نمی توانید بازی را به صورت محلی تماشا کنید، ممکن است به راه دیگری برای تماشای آن نیاز داشته باشید. اینجاست که استفاده از VPN می تواند مفید واقع شود. VPN همچنین بهترین راه برای جلوگیری از کاهش سرعت ISP شما در روز بازی با رمزگذاری ترافیک شما است. همچنین اگر در سفر هستید و متوجه می شوید که به یک شبکه Wi-Fi متصل هستید و می خواهید یک لایه حریم خصوصی اضافی برای دستگاه ها و اتصالات خود اضافه کنید، ایده خوبی است.

  در امتداد ابر مولکولی ثور

با VPN، می‌توانید مکان خود را در تلفن، تبلت یا لپ‌تاپ خود به صورت مجازی تغییر دهید تا به بازی دسترسی پیدا کنید. بنابراین اگر ارائه‌دهنده خدمات اینترنت یا شرکت مخابراتی تلفن همراه شما یک آدرس IP به شما اختصاص داده است که به اشتباه موقعیت شما را در منطقه خاموشی نشان می‌دهد، VPN می تواند این مشکل را با دادن یک آدرس IP در منطقه صحیح و نامشخص شما برطرف کند. اکثر VPN ها، مانند ما انتخاب سردبیران، ExpressVPNانجام آن را واقعا آسان کنید.

استفاده از VPN برای تماشا یا پخش جریانی ورزش در همه کشورهایی که VPN ها قانونی هستند، از جمله ایالات متحده، بریتانیا و کانادا، قانونی است، مشروط بر اینکه اشتراک قانونی برای سرویسی که در حال پخش آن هستید داشته باشید. باید مطمئن شوید که VPN شما برای جلوگیری از نشت به درستی پیکربندی شده است: حتی زمانی که VPN ها قانونی هستند، سرویس پخش می تواند حساب هر کسی را که فکر می کند محدودیت های ممنوعیت به درستی اجرا شده را دور می زند، خاتمه دهد.

به دنبال گزینه های دیگر هستید؟ مطمئن شوید که برخی از موارد عالی دیگر را بررسی کنید معاملات VPN که در حال حاضر اتفاق می افتد.

اکسپرس VPN
سارا تیو/CNET

پخش زنده بازی اسپرز و وستهم در ایالات متحده آمریکا

بازی پنج شنبه تاتنهام هاتسپر و وست هم از شبکه USA پخش می شود که می توانید به عنوان بخشی از بسته کابلی خود یا در وب سایت NBC Sports با ورود معتبر و قابل پخش از طریق Sling TV و سایر سرویس‌های پخش جریانی تلویزیونی گران‌تر.

پخش زنده بازی تاتنهام هاتسپر و وستهام در بریتانیا

حقوق لیگ برتر در انگلستان بین Sky Sports مشترک است. آمازون پرایم ویدئو و TNT Sports (BT Sport سابق). اسپرز و وستهم بخشی از برنامه کامل مسابقات لیگ برتر است که به طور انحصاری در آمازون پرایم این هفته نمایش داده می شود.

فیلم ها و برنامه های تلویزیونی آمازون پرایم
جیمز مارتین / CNET

عضویت آمازون پرایم شامل سرویس پخش گسترده تلویزیون و فیلم آمازون و همچنین پخش موسیقی بدون آگهی، بازی Prime، معاملات انحصاری و خدمات تحویل رایگان آن است. Prime 9 پوند در ماه یا 95 پوند برای سال در انگلستان هزینه دارد.

خبر خوب برای هر کسی که 12 ماه یا بیشتر حساب آمازون فعال نداشته است این است که می‌توانید با استفاده از آزمایش رایگان 30 روزه Amazon Prime، مسابقات لیگ برتر این هفته را بدون پرداخت یک سنت پخش کنید.

پخش زنده بازی اسپرز و وستهم در کانادا

اگر می خواهید این مسابقه را به صورت زنده در کانادا پخش کنید، باید در Fubo Canada مشترک شوید. این سرویس دارای حقوق انحصاری برای این فصل لیگ برتر است.

Fubo مقصدی مناسب برای کانادایی ها برای تماشای لیگ برتر در این فصل با حقوق پخش انحصاری برای هر مسابقه است. هزینه آن 25 دلار کانادا در ماه است، اگرچه می توانید با پرداخت سه ماهه یا سالانه در پول خود صرفه جویی کنید.

پخش زنده بازی تاتنهام هاتسپر و وستهام در استرالیا

طرفداران فوتبال Down Under می توانند این بازی EPL را در سرویس پخش Optus Sport تماشا کنند که تمام مسابقات لیگ برتر استرالیا در این فصل را به صورت زنده پخش می کند.

سرویس پخش Optus Sport با حقوق پخش زنده انحصاری برای تمام مسابقات EPL در این فصل، و همچنین مسابقات بوندسلیگا آلمان و لالیگا اسپانیا، به ویژه برای طرفداران فوتبال استرالیا جذاب است.

  کاهش وزن روند پیری مغز را تا 9 ماه کند می کند

اگر از قبل مشتری شبکه Optus هستید، می‌توانید Optus Sport را با قیمتی با تخفیف خریداری کنید، با تخفیف‌هایی که قیمت را به 7 دلار استرالیا در ماه کاهش می‌دهد. اگر نه، اشتراک ماهانه مستقل این سرویس از 25 دلار استرالیا شروع می شود.

نکات سریع برای پخش جریانی لیگ برتر با استفاده از VPN

  • با چهار متغیر در حال بازی: ISP شما، مرورگر شما، ارائه‌دهنده پخش ویدئو و VPN شما – تجربه و موفقیت شما هنگام پخش مسابقات EPL ممکن است متفاوت باشد.
  • اگر مکان مورد نظرتان را به عنوان گزینه پیش‌فرض برای ExpressVPN نمی‌بینید، از گزینه «یافتن شهر یا کشور» استفاده کنید.
  • اگر پس از فعال ، VPN و تنظیم آن در ناحیه نمایش صحیح، در دریافت بازی با مشکل مواجه شدید، دو چیز وجود دارد که می توانید برای رفع سریع آن امتحان کنید. ابتدا به حساب اشتراک سرویس پخش خود وارد شوید و مطمئن شوید که آدرس ثبت شده برای حساب، آدرسی در ناحیه مشاهده صحیح است. در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد آدرس فیزیکی ثبت شده در حساب خود را تغییر دهید. دوم، برخی از تلویزیون های هوشمند، مانند Roku، برنامه های VPN ندارند که بتوانید مستقیماً روی خود دستگاه نصب کنید. در عوض، باید VPN را روی روتر یا هات اسپات موبایلی که استفاده می‌کنید (مانند تلفنتان) نصب کنید تا هر دستگاهی در شبکه Wi-Fi آن اکنون در محل نمایش درست ظاهر شود.
  • همه ارائه دهندگان VPN توصیه می کنیم دستورالعمل های مفیدی را در سایت اصلی خود برای نصب سریع VPN در روتر خود ارائه دهند. در برخی موارد در سرویس‌های تلویزیون هوشمند، پس از نصب برنامه ورزشی شبکه کابلی، از شما خواسته می‌شود که یک کد عددی را تأیید کنید یا روی پیوندی که به آدرس ایمیل شما در فایل موجود برای تلویزیون هوشمندتان ارسال شده است کلیک کنید. این جایی است که داشتن VPN در روتر شما نیز کمک خواهد کرد، زیرا به نظر می رسد هر دو دستگاه در مکان صحیح قرار دارند.
  • و به یاد داشته باشید که با وجود استفاده از VPN، مرورگرها اغلب می‌توانند موقعیت مکانی خود را نشان دهند، بنابراین حتماً از یک مرورگر متمرکز بر حریم خصوصی برای اتصال به خدمات خود استفاده کنید. ما معمولا توصیه می کنیم شجاع.

منبع: https://www.cnet.com/tech/services-and-software/premier-league-soccer-livestream-how-to-watch-tottenham-vs-west-ham-from-anywhere/#ftag=CAD590a51e