پخش زنده کریستال پالاس در مقابل لیورپول: نحوه تماشای فوتبال لیگ برتر انگلیس از هر کجا

در تلویزیون Sling تماشا کنید

Sling TV

لیگ برتر را در شبکه USA از 40 دلار در ماه تماشا کنید

در TNT Sport ببینید

TNT Sports

بیش از 50 بازی لیگ برتر را به صورت زنده در بریتانیا با TNT Sports تماشا کنید

بازی افتتاحیه آخر هفته لیگ برتر انگلیس می‌تواند شاهد صعود لیورپول با پیروزی به صدر جدول لیگ برتر انگلیس باشد و به سلهرست پارک سفر کند تا به مصاف کریستال پالاس برود.

تنها دو امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین، قرمزها تا اینجای فصل فقط یک بار در لیگ شکست خورده اند، با شاگردان یورگن کلوپ در این بازی پس از پیروزی راحت 2-0 در اواسط هفته مقابل آخرین باشگاه شفیلد یونایتد.

پس از شکست بی جان مقابل بورنموث در چهارشنبه شب که باعث شد پالاس به رده چهاردهم جدول سقوط کند، میزبان در عین حال به دنبال کاهش فشار روی هاجسون خواهد بود.

در زیر بهترین ها را شرح خواهیم داد خدمات پخش زنده تلویزیونی برای تماشای زنده مسابقه از هر کجای دنیا استفاده کنید.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول

لیورپول تحت هدایت کلوپ در این فصل 15 امتیاز از یک موقعیت بازنده کسب کرده است که بهترین رکورد در این بخش است.

تیم گود / PA Images / گتی ایماژ

کریستال پالاس مقابل لیورپول: کی و کجا؟

کریستال پالاس میزبان لیورپول در سلهرست پارک در جنوب لندن است شنبه 9 دسامبر. شروع برای 12:30 به وقت گرینویچ (7:30 صبح به وقت شرقی، 4:30 صبح به وقت شرقی در ایالات متحده و کانادا و 11:30 بعد از ظهر AEDT در استرالیا).

نحوه تماشای آنلاین بازی کریستال پالاس و لیورپول از هر کجا با استفاده از VPN

اگر نمی توانید بازی را به صورت محلی تماشا کنید، ممکن است به روش دیگری برای تماشای بازی نیاز داشته باشید – اینجاست که استفاده از VPN می تواند مفید باشد. VPN همچنین بهترین راه برای جلوگیری از کاهش سرعت ISP شما در روز بازی با رمزگذاری ترافیک شما است. همچنین اگر در سفر هستید و متوجه می شوید که به یک شبکه Wi-Fi متصل هستید و می خواهید یک لایه حریم خصوصی اضافی برای دستگاه ها و اتصالات خود اضافه کنید، ایده خوبی است.

  اولین پرتاب سرنشین دار فضاپیمای استارلاینر بوئینگ به تعویق افتاد

با VPN، می‌توانید مکان خود را در تلفن، تبلت یا لپ‌تاپ خود به صورت مجازی تغییر دهید تا به بازی دسترسی پیدا کنید. بنابراین اگر ارائه‌دهنده خدمات اینترنت یا شرکت مخابراتی تلفن همراه شما یک آدرس IP به شما اختصاص داده است که به اشتباه موقعیت شما را در منطقه خاموشی نشان می‌دهد، VPN می تواند این مشکل را با دادن یک آدرس IP در منطقه صحیح و نامشخص شما برطرف کند. اکثر VPN ها، مانند ما انتخاب سردبیران، ExpressVPNانجام آن را واقعا آسان کنید.

استفاده از VPN برای تماشا یا پخش جریانی ورزش در همه کشورهایی که VPN ها قانونی هستند، از جمله ایالات متحده، بریتانیا و کانادا، قانونی است، مشروط بر اینکه اشتراک قانونی برای سرویسی که در حال پخش آن هستید داشته باشید. باید مطمئن شوید که VPN شما برای جلوگیری از نشت به درستی پیکربندی شده است: حتی زمانی که VPN ها قانونی هستند، سرویس پخش می تواند حساب هر کسی را که فکر می کند محدودیت های ممنوعیت به درستی اجرا شده را دور می زند، خاتمه دهد.

به دنبال گزینه های دیگر هستید؟ مطمئن شوید که برخی از موارد عالی دیگر را بررسی کنید معاملات VPN که در حال حاضر اتفاق می افتد.

اکسپرس VPN
سارا تیو/CNET

پخش زنده کریستال پالاس مقابل لیورپول در ایالات متحده آمریکا

بازی شنبه کریستال پالاس – لیورپول از شبکه USA پخش می شود که می توانید به عنوان بخشی از بسته کابلی خود یا در وب سایت NBC Sports با ورود معتبر و قابل پخش از طریق Sling TV و سایر سرویس‌های پخش جریانی تلویزیونی گران‌تر.

پخش زنده بازی کریستال پالاس و لیورپول در انگلستان

حقوق لیگ برتر در انگلستان بین Sky Sports مشترک است. آمازون پرایم ویدئو و TNT Sports (BT Sport سابق). بازی کریستال پالاس-لیورپول در انحصار TNT Sports می باشد و از کانال های آن TNT Sports 1، TNT Sports 1 HD و TNT Sport Ultimate پخش می شود.

لوگوی کانال تلویزیونی بریتانیا TNT Sports.
TNT Sports

با تغییر نام تجاری BT Sports، TNT Sports در این فصل 52 مسابقه را به طور انحصاری به صورت زنده برای بینندگان بریتانیایی ارائه خواهد کرد. شما می توانید به TNT Sports دقیقاً مانند نسخه قبلی خود دسترسی داشته باشید، از جمله از طریق Sky Q به عنوان یک بسته تلویزیونی و همچنین امکان پخش آنلاین. هزینه آن در هر دو صورت 30 پوند است و در یک بسته شامل کتابخانه محتوای مستند Discovery Plus ارائه می شود.

پخش زنده بازی کریستال پالاس و لیورپول در کانادا

اگر می خواهید بازی کریستال پالاس و لیورپول را به صورت زنده در کانادا پخش کنید، باید در Fubo مشترک شوید. این سرویس دارای حقوق انحصاری برای این فصل لیگ برتر است.

Fubo مقصدی مناسب برای کانادایی ها برای تماشای EPL در این فصل با حقوق پخش انحصاری برای هر مسابقه است. هزینه آن 25 دلار کانادا در ماه است، اما می توانید با پرداخت سه ماهه یا سالانه در پول خود صرفه جویی کنید.

پخش زنده بازی کریستال پالاس و لیورپول در استرالیا

طرفداران فوتبال Down Under می توانند این بازی EPL را در سرویس پخش Optus Sport تماشا کنند که در این فصل هر بازی لیگ برتر را به صورت زنده در استرالیا نشان می دهد.

سرویس پخش Optus Sport با حقوق پخش زنده انحصاری برای تمام مسابقات EPL در این فصل، و همچنین مسابقات بوندسلیگا آلمان و لالیگا اسپانیا، به ویژه برای طرفداران فوتبال استرالیا جذاب است.

  اندروید 14 به زودی پشتیبانی از رمزهای عبور را برای برنامه ها آسان تر می کند

اگر از قبل مشتری شبکه Optus هستید، می‌توانید Optus Sport را با قیمتی با تخفیف خریداری کنید، با تخفیف‌هایی که قیمت را به 7 دلار استرالیا در ماه کاهش می‌دهد. اگر نه، اشتراک ماهانه مستقل این سرویس از 25 دلار استرالیا شروع می شود.

نکات سریع برای پخش جریانی لیگ برتر با استفاده از VPN

  • با چهار متغیر در حال بازی: ISP شما، مرورگر شما، ارائه‌دهنده پخش ویدئو و VPN شما – تجربه و موفقیت شما هنگام پخش مسابقات EPL ممکن است متفاوت باشد.
  • اگر مکان مورد نظرتان را به عنوان گزینه پیش‌فرض برای ExpressVPN نمی‌بینید، از گزینه «یافتن شهر یا کشور» استفاده کنید.
  • اگر پس از فعال ، VPN و تنظیم آن در ناحیه نمایش صحیح، در دریافت بازی با مشکل مواجه شدید، دو چیز وجود دارد که می توانید برای رفع سریع آن امتحان کنید. ابتدا به حساب اشتراک سرویس پخش خود وارد شوید و مطمئن شوید که آدرس ثبت شده برای حساب، آدرسی در ناحیه مشاهده صحیح است. در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد آدرس فیزیکی ثبت شده در حساب خود را تغییر دهید. دوم، برخی از تلویزیون های هوشمند، مانند Roku، برنامه های VPN ندارند که بتوانید مستقیماً روی خود دستگاه نصب کنید. در عوض، باید VPN را روی روتر یا هات اسپات موبایلی که استفاده می‌کنید (مانند تلفنتان) نصب کنید تا هر دستگاهی در شبکه Wi-Fi آن اکنون در محل نمایش درست ظاهر شود.
  • همه ارائه دهندگان VPN توصیه می کنیم دستورالعمل های مفیدی را در سایت اصلی خود برای نصب سریع VPN در روتر خود ارائه دهند. در برخی موارد در سرویس‌های تلویزیون هوشمند، پس از نصب برنامه ورزشی شبکه کابلی، از شما خواسته می‌شود که یک کد عددی را تأیید کنید یا روی پیوندی که به آدرس ایمیل شما در فایل موجود برای تلویزیون هوشمندتان ارسال شده است کلیک کنید. این جایی است که داشتن VPN در روتر شما نیز کمک خواهد کرد، زیرا به نظر می رسد هر دو دستگاه در مکان صحیح قرار دارند.
  • و به یاد داشته باشید که با وجود استفاده از VPN، مرورگرها اغلب می‌توانند موقعیت مکانی خود را نشان دهند، بنابراین حتماً از یک مرورگر متمرکز بر حریم خصوصی برای اتصال به خدمات خود استفاده کنید. ما معمولا توصیه می کنیم شجاع.

منبع: https://www.cnet.com/tech/services-and-software/crystal-palace-vs-liverpool-livestream-how-to-watch-english-premier-league-soccer-from-anywhere/#ftag=CAD590a51e