چهار بازی انحصاری ایکس باکس برای پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عرضه می شوند

مایکروسافت یا بخش بازی های ایکس باکس در حال تغییر استراتژی خود هستند و می خواهند برخی از بازی های انحصاری خود را برای کنسول های رقیب مانند پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ بیاورند. با توجه به اینکه فروش کنسول های سونی و نینتندو بسیار بالاتر است، این رویکرد تا حدودی منطقی به نظر می رسد.

تخمین زده می شود که مایکروسافت در مجموع ۲۷ میلیون سری ایکس باکس فروخته است

بازی‌های ایکس‌باکس به کنسول‌های دیگر می‌آیند

فیل اسپنسر، مدیر بازی های مایکروسافت، در آخرین پادکست رسمی ایکس باکس گفت که تیم او چهار بازی انحصاری ایکس باکس را برای کنسول های دیگر می آورد. اسپنسر نام این بازی ها را ذکر نکرد، اما برخلاف شایعات قبلی، بازی های محبوبی مانند استارفیلد و ایندیانا جونز حداقل فعلا برای پلی استیشن 5 یا سوییچ عرضه نخواهند شد.

به گفته اسپنسر، این چهار بازی حداقل یک سال است که روی ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه شده اند. مدیر بخش Xbox اظهار داشت که هر دو بازی به پتانسیل خود رسیده اند و بازی های فوق العاده ای هستند. اما دو بازی دیگر کوچک خواهند بود و با ایده انحصاری بودن طراحی نشده اند.

اسپنسر همچنین اشاره کرد که با توجه به اینکه بازی‌های مورد بحث در Xbox و PC به پتانسیل خود رسیده‌اند، اکنون فرصتی برای این بازی‌ها وجود دارد که در پلتفرم‌های دیگر نیز ارزش‌آفرینی کنند.

شایعه شده است که Halo و Gears of War به همراه Hi-Fi Rush و Sea of ​​Thieves برای پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد.

  فقط امروز: سشوار Supersonic Dyson را با 100 دلار تخفیف در بهترین خرید بخرید

به گفته اسپنسر، ایکس باکس هیچ تعهدی برای انتقال بازی های دیگر به پلتفرم های دیگر ندارد و در حال حاضر تنها می خواهد چهار بازی را برای کنسول های دیگر بیاورد. در حالی که اسپنسر گفت که همه بازی‌های X برای کنسول‌های دیگر پورت نمی‌شوند، او همچنین اظهار داشت که بازخورد چهار بازی اول هنگام برنامه‌ریزی برای آینده در نظر گرفته می‌شود.

منبع: https://digiato.com/app/xbox-confirms-four-of-its-games-coming-popular-consoles