گزارش تصویری از غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار ایران

ششمین نمایشگاه اشتغال ایران در سالن های نمایشگاهی برج میلاد برگزار می شود و شرکت های مختلف با اهداف متفاوت در این نمایشگاه حضور داشتند. همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در ایران و خاورمیانه نیز در این نمایشگاه به دنبال دستیابی به اهدافی خاص است. ارتقای برند کارفرما، جذب کارورز و البته جذب و استقرار کارکنان در مشاغل مختلف از اهداف اولیه این نمایشگاه است. در ویدیوی زیر با اولین غرفه اسکورت در ششمین نمایشگاه شغلی بیشتر آشنا می شوید.

گزارش تصویری غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار در ایران

پس از دو سال غیبت، امسال با جدیت بیشتری به نمایشگاه مشاغل آمد تا برند کارفرمایش را تبلیغ کند و ارزش های تجاری این گروه را به جویندگان کار منتقل کند. در کنار این موارد، مسابقه برنامه نویسی را می توان یکی از جذاب ترین قسمت های اولین غرفه همراه در ششمین نمایشگاه شغلی دانست که در دو نوبت در روز به صورت حضوری و حضوری برگزار می شود.

متخصصان موپل اول نیز حضور پررنگی در نمایشگاه اشتغال دارند و کارجویان می توانند با حضور در غرفه موپل اول در زمینه های مختلف به صورت رایگان مشاوره دریافت کنند. گفتگو با متخصصان در زمینه های تجزیه و تحلیل داده ها، برنامه نویسی و مدیریت محصول می تواند مسیر شغلی شما را تغییر دهد و به شما نشان دهد که چرا Moab Awl یکی از بهترین شرکت ها برای رشد شخصی و حرفه ای، توسعه و رسیدن به شغل عالی شماست.

یکی دیگر از فعالیت های First Mate در ششمین نمایشگاه حرفه ای، آشنایی مخاطبان با یکی از چالش های این رشته در قالب یک بازی ساده به نام «زنجیره دکل» است. در این بازی باید بتوانید با استفاده از تعداد محدودی آنتن BTS حداکثر پوشش شبکه موبایل را با کیفیت بالا ارائه دهید. این بازی ساده چالش واقعی و روزانه ای را که هر اپراتور تلفن همراه برای افزایش پوشش و در عین حال حفظ و ارتقای کیفیت شبکه تلفن همراه با آن مواجه است را نشان می دهد.

  تماشای خورشید گرفتگی با دوربین گوشی به سنسور آن آسیب می رساند

ششمین نمایشگاه کار ایران از 25 تا 27 بهمن ماه در سالن های نمایشگاهی برج میلاد برگزار می شود. در این نمایشگاه 75 شرکت بزرگ بیش از 1500 موقعیت شغلی مختلف را برای جویندگان کار به نمایش گذاشتند.

منبع: https://digiato.com/tech/mci-hamrah-aval-sixth-job-fair