گزارش جدید جزئیات سه تراشه M3 را که اپل می تواند عصر دوشنبه عرضه کند، فاش می کند

به گفته اپل، اپل قصد دارد سه تراشه M3 را در رویداد Mac “Scary Fast” عصر دوشنبه خود عرضه کند بلومبرگمارک گورمن از – M3، M3 Pro و M3 Max. این رویداد قرار است در ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی آغاز شود و انتظار می‌رود چندین اعلامیه سخت‌افزاری به همراه داشته باشد. Gurman قبلا گزارش داده بود که این شرکت در حال آماده سازی یک iMac 24 اینچی جدید است که می تواند فردا معرفی شود و همچنین مک بوک پروهای ارتقا یافته ای که از سری جدید M3 استفاده می کنند.

در برای روشن شدن در خبرنامه، Gurman می‌نویسد که تراشه استاندارد M3 احتمالاً دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 10 هسته‌ای مانند M2 است، اما با بهبود سرعت عملکرد و حافظه. او همچنین خاطرنشان می کند که این شرکت در حال آزمایش پیکربندی های متعدد برای تراشه های M3 Pro و M3 Max است. می‌توانیم یک M3 Pro با CPU 12 هسته‌ای/GPU 18 هسته‌ای و گزینه‌ای از CPU 14 هسته‌ای گران‌تر با GPU 20 هسته‌ای ببینیم. در همین حال، M3 Max می تواند با 16 هسته CPU و 32 یا 40 هسته GPU عرضه شود.

تا زمانی که رویداد اکتبر اپل در یک زمان غیرعادی عصر فردا آغاز شود، هیچ چیز مطمئنی نمی دانیم. خوشبختانه انتظار زیاد نیست. در اینجا به ما بپیوندید تا همه چیز را تماشا کنید.

منبع: https://www.engadget.com/new-report-reveals-details-on-the-three-m3-chips-apple-may-launch-monday-night-202456989.html?src=rss

  فورد و UAW به توافقی آزمایشی برای پایان دادن به اعتصاب دست یافتند