یکی از بنیانگذاران Tradeshift متهم به تجاوز ، توسط شرکت است، اتهاماتی که او رد می کند

Tradeshift، یک استارت‌آپ فین‌تک در مرحله آخر که بیش از یک میلیارد دلار سرمایه و بدهی جمع‌آوری کرده است، یکی از بنیانگذاران خود کریستین لانگ را با استناد به «اتهامات جدی تجاوز و آزار ،» و «یک جرم جدی به دلایل متعدد» اخراج کرد. بر اساس یک گزارش بیانیه شرکت روز سه شنبه منتشر شد.

لانگ به شدت این اتهامات را رد کرد. Tradeshift مدیر ارشد درآمد سابق جیمز استیرک را به عنوان مدیر اجرایی موقت منصوب کرده است.

Tradeshift – و پلتفرم فین‌تک B2B آن برای پرداخت‌ها، تدارکات زنجیره تامین و خدمات بازار بین خریداران و تامین‌کنندگان – سرمایه‌گذاری طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران، از جمله حامیان استراتژیک HSBC، گلدمن ساکس، American Express و Intuit را جذب کرده است. اخیرا، HSBC در ماه جولای 35 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

یک سخنگوی گفت که گروه گلدمن ساکس سهام خود را در سال 2021 فروخت. HSBC از اظهار نظر در مورد رویدادهای اخیر خودداری کرد.

در بیانیه Tradeshift آمده است که این شرکت در اواخر آگوست از این اتهامات آگاه شد و در 1 سپتامبر به Lanng پایان داد. این شرکت آمریکایی-دانمارکی گفت که برای 800 کارمند خود “خط هشدار اختصاصی و ناشناس” راه اندازی کرده است.

در ماه آگوست، لانگ، در حالی که هنوز Tradeshift را اجرا می‌کرد، یک شرکت جداگانه به نام Beyond Work راه‌اندازی کرد که خود را به‌عنوان یک رابط انسانی برای خودکار ، همه چیز با هوش مصنوعی چند نفره توصیف می‌کند. این شرکت 2.5 میلیون دلار سرمایه اولیه به رهبری Moonfire Ventures را با سرمایه گذاری مشترک از صندوق E14 وابسته به MIT جمع آوری کرده است و در حال حاضر فقط در لیست انتظار است. TechCrunch برای نظر دادن با Moonfire تماس گرفته است و ما با هر پاسخی که دریافت کنیم این پست را به روز خواهیم کرد.

  کشف فسیل باستانی دلفین غول پیکر در جنگل های آمازون + عکس

لانگ در بیانیه‌ای که به TechCrunch ارسال شده است، گفت: «من بیانیه‌ای که این هفته توسط Tradeshift ارائه شد را تکذیب می‌کنم. هرگز پرونده رسمی، شکایت یا ادعایی علیه من در Tradeshift ثبت نشده است. هیئت مدیره شامل اعضای قدیمی است که از چنین ادعاهایی آگاه بوده اند، بنابراین این ادعا که هیئت مدیره اخیراً از چیزی مطلع شده است صحت ندارد.

لنگ افزود: من به مدیریت فعلی و هیئت مدیره جدید هر فرصتی داده ام تا با آرامش به جلو بروند. این همچنان ترجیح من خواهد بود، اما اکنون در مورد گام های بعدی خود مشاوره می گیرم.

لانگ ادعا کرد که این اتهامات ناشی از شکست مذاکرات بر سر خروج او و دیگران از تریدشیفت است. او گفت: “چندین از بنیانگذاران Tradeshift را پس از بحث و گفتگوهای فعال در مورد خروج ما از قرارداد HSBC هنگامی که هیئت مدیره تصمیم به فسخ من را گرفت، ، می کنند.”

در یک توسعه ظاهرا نامرتبط، بنیانگذار Tradeshift و مدیر سابق پلتفرم Mikkel Hippe Brun روز سه شنبه در لینکدین پست کرد که Tradeshift را ، کرده و در استارتاپ دیگری کار می کند. TechCrunch برای اظهار نظر با او تماس گرفته است.

یکی از سخنگویان Tradeshift گفت که این شرکت به اظهارات لانگ فراتر از آنچه قبلاً در وب سایت خود ارسال کرده است پاسخ نمی دهد. TechCrunch هنوز نتوانسته است به طور مستقل ادعاهای Tradeshift علیه Lanng را اثبات کند. سه زن که توسط TechCrunch به صورت جداگانه با آنها تماس گرفته شده و در Tradeshift کار کرده یا در حال کار هستند، از پشتیبانی خود به ما گفتند.

  نحوه پشتیبان گیری از دایرکتوری لینوکس در یک دستگاه راه دور با rsync

Lanng Tradeshift را در سال 2005 با Hippe و Gert Sylvest، در ابتدا با نام EasyTrade تشکیل داد. ارزش آن در سال 2021 2.7 میلیارد دلار بود.

منبع: https://techcrunch.com/2023/10/13/tradeshift-co-founder-accused-of-،-،-by-company-allegations-he-denies/