یک جفت هدفون مقرون به صرفه

جوانه های OnePlus 3

یک جفت هدفون مقرون‌به‌صرفه با ANC قوی و عمر باتری طولانی، اما باید بهتر از کیفیت پایین استفاده کند.

OnePlus Buds 3 با قیمت 100 دلار تقریباً همه جعبه ها را بررسی کنید. آنها از نظر کنترل ها به طور مستقیم طراحی شده اند، بیش از یک هفته در استفاده معمولی دوام می آورند، صدایی با جزئیات عالی ارائه می دهند، و بهترین نوع حذف نویز را برای یک سواری پر سر و صدا دارند. باس یکی از زمینه هایی است که در آن آنها به وعده های خود عمل نمی کنند. این اغلب گل آلود به نظر می رسد و گاهی اوقات در قسمت بالا نشت می کند.

فواید

عمر باتری طولانی

ANC برای جوانه های 100 دلاری خیلی خوب است

صدای غنی و مطبوع با جزئیات زیاد

قابلیت اتصال چند نقطه ای و گوش دادن تکی

ناخوشایندها

باس گل آلود می شود و با صدای بالاتر شروع به نشت می کند

حتی کوچکترین اندازه نوک گوش نیز به اندازه کافی سفت نیست

OnePlus Buds 3 نسبت به قیمت بسیار زیادی ارائه می دهد. این یک انتخاب بودجه مناسب است، مگر اینکه طرفدار باس باشید. صدا به خوبی لایه بندی شده و ANC آنقدر بلند است که همه در مترو را ساکت کند. اگر من مسئول داشتن گوش‌های فوق‌العاده کوچک باشم (که درست نیست)، دوست دارم آنها بهتر جا بیفتند. ممکن است طراحی را کمی خسته کننده بیابید، اما با قیمت 100 دلار، من خیلی شکایت نمی کنم.

طراحی OnePlus Buds 3

یک طراحی بسیار “گوشی 100 دلاری”.

هدفون جدید OnePlus از طراحی بسیار محتاطانه ای برخوردار است. بدنه 40.8 گرمی و ایرفون 4.8 گرمی مانند یک پر در جیب شماست. برای مقایسه، یکی از ما ایربادهای بی سیم با رتبه برتر برای سال 2024THE Master and Dynamics MW09، وزنی در حدود هشت گرم و Apple AirPods Pro 2 حدود پنج گرم وزن دارد. قاب‌های شارژ این هدفون‌ها نیز حدود 10 گرم سنگین‌تر از گوشی وان پلاس هستند. با گوشه های منحنی و گرد زیبا، کیف در دستان شما احساس خوبی دارد و به خوبی در جیب شما قرار می گیرد.

  بررسی آشپزخانه: اولین فیلم دانیل کالویا خیره کننده است
عکسی از شخصی که OnePlus Buds 3 را در دست دارد.

عکس: دعای رشید / Gizmodo

هر چند از نظر طراحی انتظار هیچ زنگ و سوتی نداشته باشید. کیس تا حد امکان ساده است، با بدنه ای ساده (خسته کننده) کاملا مات. شما می توانید بین سایه آبی پر زرق و برق و خاکستری متالیک انتخاب کنید. خوشبختانه، جوانه‌ها با نمای بیرونی فلزی براق و ساقه‌های بلند به سبک Airpods کمی درخشان‌تر هستند. در مجموع، برای 100 دلار، جوانه های OnePlus 3 دقیقاً همان چیزی را که شما برای آن پرداخت می کنید ارائه می دهد، بنابراین من از زیبایی شناسی ضعیف آنها شکایت نمی کنم.

OnePlus Buds 3 تناسب و کنترل دارد

برش می‌توانست مناسب‌تر باشد.

هدفون جدید OnePlus دارای استاندارد IP55 در برابر آب و گرد و غبار است. این بدان معنی است که آنها تقریباً کاملاً ضد گرد و غبار هستند و می توانند از هر زاویه ای در معرض یک دوش آب یا باران باشند. این باعث می شود که بخواهم از آنها به عنوان هدفون تمرینی استفاده کنم، اما متأسفانه تناسب آنها این اجازه را نمی دهد. من تمام اندازه‌های نوک گوش را امتحان کرده‌ام، اما این هدفون در هیچ تنظیماتی قرار نمی‌گیرد. حتی در کوچکترین اندازه، آنها مدام از گوشم بیرون می آمدند.

عکسی از شخصی که نوک‌های اندازه‌های مختلف را در دست دارد.

عکس: دعای رشید / Gizmodo

طراحی شفت کنترل جوانه ها را بسیار ساده تر کرد. فضای بیشتری برای بازی وجود داشت و انگشتانم مدام در تلاش برای یافتن فضا نبودند. من از داشتن فضای کافی برای بلغزاندن انگشت اشاره خود در امتداد ساقه برای بالا یا پایین ، صدا و مدیریت همه چیز از تماس گرفته تا پخش و حالت های ANC روی هدفون استقبال می کنم.

صدای OnePlus Buds 3

باس بیش از حد آنها را غرق می کند.

هدفون از طریق بلوتوث 5.3 متصل می شود و از اتصال چند نقطه ای حداکثر برای دو دستگاه پشتیبانی می کند. خوب است که این هد 100 دلاری داشته باشید، با توجه به اینکه برخی از گزینه های گران قیمت تر مانند مدل جدید آن را ندارند. Bose Ultra Open که 300 دلار قیمت دارد. گوش دادن مونو نیز پشتیبانی می شود. در حالی که یک هدفون را از گوش خود خارج می کنید، به طور خودکار موسیقی خود را مکث کنید و می توانید به صورت دستی دوباره به آهنگ خود در هدفون تکی که بر روی گوش دارید گوش دهید. این حتی بهتر است زیرا به شما این امکان را می دهد که دوست خود را به سرعت بیرون ببرید تا با کسی صحبت کنید. (با این حال، برای من خوب بود زیرا تضمین می کرد که هر بار که یک غنچه می ریزد، آهنگم را از دست ندهم، که اغلب بود).

  اینستاگرام به زودی به شما امکان می دهد در بخش نظرات انتشارات خود نظرسنجی ایجاد کنید

اگر از طرفداران باس هستید، سراغ OnePlus Buds 3 نروید. وقتی صدا را افزایش دادم، تعجب کردم که چقدر پیچیده بود. سطح پایین این هدفون تنها با صدایی خاص برای موسیقی متن خاص مناسب است. هنگامی که کمی بیشتر به آن کار می کنید (با افزایش صدا یا قرار دادن یک آهنگ بیس سنگین) قدرت خود را از دست می دهد. همه جا گل آلود به نظر می رسید.

از سوی دیگر، تربل نیز قدرت و لطف خود را در حجم های بالاتر حفظ کرد. به نظر تمیز و (از نوع خوب) قلع و قمع بود. وضوح بهینه ای داشت و جوانه ها می توانستند به خوبی از عهده این فرکانس برآیند.

OnePlus به صدای اختصاصی OnePlus 3D که در این هدفون ارائه می‌کند، افتخار می‌کند و باید. صدا پویا بود و صاف یا کسل کننده به نظر می رسید. حتی زمانی که باس به هر عنصر دیگر ارکستر نفوذ می کرد، من فقط از اینکه توانستم این عناصر را به عنوان لایه های جداگانه تشخیص دهم، سپاسگزار بودم، زیرا آنها فضای لازم را داشتند.

عکسی از کیف شارژ و هدفون OnePlus Buds 3.

عکس: دعای رشید / Gizmodo

تعجب خواهید کرد که چگونه این جوانه های کوچک 100 دلاری صدا را از بین می برند. اگر حالت ANC را روشن کنید، حتی بدون پخش چیزی، تقریباً 90٪ از صدای محیط شما را به محض قرار دادن آنها حذف می کنند. وقتی همکاران دفترم در محل کار مشغول چت ، بودند، من فقط می توانستم هدفون را حتی بدون گذاشتن آهنگی به سر بگذارم.

وقتی آنها را در خانه آزمایش کردم، آنها در کاهش صدای بلند و بلند درست در کنار من کار بهتری نسبت به صدای زمزمه کم صدای بخاری در حدود پنج فوت دورتر داشتند، اما ANC دقیقاً همینطور است. ساکت ، سطح پایین بسیار سخت تر است.

  برجستگی و نخ در آفتاب فعال

یک حالت شفافیت نیز وجود دارد که من همیشه آن را به حالت روشن/خاموش ANC ترجیح می دهم. خوشبختانه، حالت شفافیت صدای خش‌خش بلند، مصنوعی و آزاردهنده‌ای که در بسیاری از هدفون‌ها وجود دارد را ندارد.

باتری و میکروفون OnePlus Buds 3

عمر باتری عالی است و میکروفون بسیار مناسب است.

این هدفون ها و قاب شارژ، عمر باتری فوق العاده 44 ساعته را وعده می دهند. در حالی که میانگین عمر باتری برای اکثر هدفون های بی سیم واقعی 30 تا 35 ساعت است، 44 ساعت چشمگیر است. با این حال، این در حالی است که ANC شما خاموش است، و در صورت روشن بودن 28 ساعت دوام می آورند. جوانه ها 10 ساعت بدون ANC و حدود 6 ساعت با آن دوام می آورند. من چهار روز است که چند ساعت در روز از آنها استفاده می کنم و یک بار هم مجبور به شارژ ، آنها نشده ام.

بر روی هر جوانه سه میکروفون کاهش نویز باد و محیط وجود دارد و آن‌ها چیزی را که الگوریتم تماس با هوش مصنوعی (AI 2.0) می‌نامند، ارائه می‌کنند. سرها نیز به گونه ای طراحی شده اند که باد پس زمینه را تا حد ممکن کاهش دهند. در حالی که فکر می‌کنم میکروفون‌ها کار مناسبی برای کاهش باد انجام دادند، اما تبلیغات بیش از حد پیرامون آن را درک نمی‌کنم. برعکس، جا برای پیشرفت وجود دارد.

حکم OnePlus Buds 3

ارزش عالی

با 100 دلار، این جوانه ها مقدار زیادی بسته بندی کنید شما دارای طراحی سبک وزن، صفحه کنترل لمسی به راحتی قابل پیمایش، تریبل نسبتاً شفاف و صدای پویا خوب هستید. ANC به طور شگفت انگیزی عالی است و چند ویژگی قابل تقدیر مانند گوش دادن تک و اتصال چند نقطه ای وجود دارد. عمر باتری نیز به طور قابل توجهی بیشتر از هدفون های رقیب است، به خصوص با این قیمت. و همانطور که گفتم 100 دلار قیمت بسیار مناسبی است، بنابراین عدم زیبایی شناسی نیز قابل بخشش است. ای کاش تنظیم محکم تر بود و باس می توانست وضوح را در هر حجم مشخصی حفظ کند.

منبع: https://gizmodo.com/oneplus-buds-3-review-headphones-earbuds-1851279664