یک ویژگی جدید در اینستاگرام کاربران نوجوان را به خواب تشویق می کند

اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرد که برای کاهش وابستگی کاربران نوجوان به این شبکه اجتماعی طراحی شده است. با وجود این ویژگی، وقتی یک نوجوان در اواخر شب بیش از 10 دقیقه را صرف بررسی Reels یا پیام های شخصی خود می کند، اینستاگرام آنها را تشویق می کند که برنامه را ببندند و بخوابند.

بر اساس گزارش TechCrunch، در یک ویژگی جدید اینستاگرام، کاربران نوجوان می توانند تبلیغی با عنوان «زمان استراحت؟» منتشر کنند. آن‌ها آن را پیدا کردند که می‌گفت: «دیگر می‌شود. فکر کنید اینستاگرام را برای شب ببندید».

اینستاگرام در ایمیلی به TechCrunch تایید کرد که این پیام بعد از ساعت 10 شب نمایش داده می شود. پیام مربوط به این ویژگی نیز به صورت خودکار نمایش داده می شود و غیرفعال یا غیرفعال نمی شود. البته همیشه گزینه ای وجود دارد که نوجوانان می توانند پیام نمایش داده شده را رد کرده و به استفاده از نرم افزار ادامه دهند.

مارس گذشته، TikTok یک ویژگی مشابه را معرفی کرد تا به کاربران یادآوری کند که تلفن های خود را زمین بگذارند و بخوابند.

تلاش های اینستاگرام برای محافظت از نوجوانان در پلتفرم خود

بنابراین این جدیدترین قابلیت اینستاگرام است که با هدف کاهش زمانی که نوجوانان در این شبکه اجتماعی می گذرانند طراحی شده است. تا کنون، این شرکت ویژگی دیگری به نام «مرکز گرفتن» را نیز معرفی کرده است که به نوجوانان یادآوری می‌کند که برای مدتی استراحت کنند. «حالت آرام» نام ویژگی دیگری است که به نوجوانان اجازه می‌دهد تا اعلان‌های خود را بی‌صدا کنند و به دیگران اطلاع دهند که برای مدتی در دسترس نیستند.

  چگونه بفهمیم که آیا ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی شما بیش از حد از شما هزینه می‌گیرد (یا سرعت کمتری ارائه می‌دهد)

این ویژگی جدید در حالی به اینستاگرام اضافه شد که متا، شرکت پشتیبان آن، اخیراً برای محافظت از کودکان در پلتفرم خود با فشار قابل توجهی مواجه شده است. این شرکت قرار است در 31 ژانویه در سنا در مورد ایمنی کودکان شهادت دهد. مدیران اجرایی X، TikTok، Discord و Snap نیز شهادت خواهند داد. انتظار می رود اعضای کمیته مدیران شرکت را در مورد شکست پلتفرم هایشان در محافظت از کودکان آنلاین تحت فشار قرار دهند.

منبع: https://digiato.com/app/instagrams-new-nighttime-nudges-aim-to-reduce-teens-time-on-the-app