آمازون از شما می خواهد که شروع به پرداخت برای الکسا کنید

بیش از 75 میلیون نفر استفاده می کنند الکسااما طبق استانداردهای آمازون، این سرویس یک است شکست کامل. مشکل این است که الکسا هیچ درآمدی ندارد و این سرویس باعث هدر رفتن منابع شرکت می شود. ظاهرا آمازون آخرین برنامه ای برای نجات دستیار دیجیتال خود دارد آن را با هوش مصنوعی سوپرشارژ کنید و امتیاز استفاده از آن را از شما دریافت می کند، اما اوضاع خوب به نظر نمی رسد.

بر اساس گزارشی از بیزینس اینسایدر پنجشنبه، راز جدید الکسا به سختی کار می کند هوش مصنوعی شگفت انگیز و تکنولوژی شکسته این امر ظاهراً باعث ایجاد تنش‌های سیاسی در داخل شرکت شده است، به ویژه به این دلیل که بسیاری از کارمندان آمازون باور ندارند که مردم مایل به پرداخت هستند.

به گزارش بیزینس اینسایدر، سرویس جدید به طور موقت «الکسا پلاس» نامیده می شود و تاریخ راه اندازی آن حتی 30 ژوئن تعیین شده است. به نظر می رسد رعایت این مهلت دشوار خواهد بود.

آمازون در حال آزمایش فناوری زیربنایی به نام “Remarkable Alexa” با 15000 مشتری است (اگر شما یکی از آنها هستید، ما عشق تا در مورد آن به شما بگویم). کارمندانی که با BI صحبت کردند، گفتند که آزمایش‌ها نشان می‌دهد که الکسا در انجام مکالمات فوق‌العاده و در انجام هر کار مفیدی وحشتناک است.

به گفته BI، الکسای جدید پاسخ‌های بسیار طولانی و اغلب نادرست می‌دهد و با درخواست‌های پیچیده‌تری که نیاز به سروکار داشتن با چندین سرویس دارند (مانند «بازی») مبارزه می‌کند.اندروید پارانوئید“و چراغ ها را خاموش کن).

  چگونه تیم طراحی «چیزهای ضعیف» دنیای سورئال فیلم را خلق کرد

فراتر از شکست‌های کلاسیک این نسل از هوش مصنوعی، الکسای جدید نیاز به تغییر گسترده‌ای در استراتژی شرکت و فناوری‌هایی دارد که در پشت صحنه کار می‌کند. برخی از کارمندان قدیمی الکسا از این موضوع راضی نیستند. به گفته BI، تیم سازنده الکسای اصلی نمی‌خواهد بچه‌اش را رها کند و آمازون را مجبور کرده است تا بخش‌هایی از پشته فناوری اصلی را حفظ کند، و این باعث می‌شود که الکسا قابل توجه جدید پف کرده و اجرای آن سخت‌تر شود.

سپس افرادی هستند که با کل پروژه قانع نشده اند. تعداد خدماتی که آمازون می خواهد به صورت حساب ماهانه شما اضافه کند همچنان در حال افزایش است. وجود دارد نخستالبته، اما آمازون خدمات پخش مختلف، Audible و غیره را نیز ارائه می دهد. طبق گزارش‌ها، کارمندان به BI گفته‌اند که بسیاری از مردم فکر نمی‌کنند که این شرکت بتواند مشتریان را متقاعد کند که برای استفاده از یک بلندگوی هوشمند در کنار پولی که قبلا پرداخت کرده‌اند، هزینه‌ای بپردازند.

این حرکت بالقوه محکوم به فنا پاسخی به فشار فزاینده برای ایجاد امواج در بخش نوپای هوش مصنوعی است. گوگل، اپل و آمازون همگی میلیاردها دلار برای توسعه دستیارهای هوشمند هزینه کرده اند، فناوری که قرار است آینده محاسباتی را نشان دهد. سال ها بعد این پروژه درآمد قابل توجهی نداشته است. سیلیکون ولی به طور کلی الکسا را ​​در نظر می گیرد، دستیار گوگلو سیری به عنوان سرمایه گذاری های نادرست، و تیم های کار بر روی بلندگوهای هوشمند به ویژه از اخراج و کاهش بودجه در سال های اخیر آسیب دیده اند. پس از ایجاد یک معامله بزرگ در مورد آنها، صنعت فناوری نمی خواهد آنها را رها کند.

  Zipcar اولین جریمه فدرال را برای اجاره خودروهای فراخوان شده دریافت می کند

اکنون علاقه مجددی به این دستیارها به عنوان راهی برای مصرف کنندگان برای تعامل با نسل بعدی هوش مصنوعی وجود دارد. آمازون و سیب به طور خاص، ما در حال گرفتن در این عرصه بعد از گوگل، مایکروسافت و OpenAI با چرخه هایپ هوش مصنوعی فرار کرده است. آمازون مدل های هوش مصنوعی خود را برای رقابت با ChatGPT های جهان ساخته است. که شرکت آن را Q می نامدو حتی خواهد داشت مدل های جاه طلب تر در حال توسعه.

افزودن هوش مصنوعی به دستیارهای دیجیتال کار بیهوده ای است و اگر آمازون بتواند این کار را به گونه ای انجام دهد که الکسا را ​​نیز به یک جریان درآمد تبدیل کند، تعدادی از مشکلات عمده را حل می کند. با این حال، اگر این طرح کارساز نباشد، می تواند الکسا را ​​به قبر نزدیک کند.

منبع: https://gizmodo.com/amazon-wants-you-to-pay-for-alexa-1851176378