ویژگی های هوش مصنوعی در سری گلکسی اس 24 تا پایان سال 2025 رایگان خواهد بود

سری گلکسی اس 24 دیروز با انبوهی از قابلیت‌های هوش مصنوعی مانند ترجمه تماس تلفنی فوری و کمک چت معرفی شد. با این حال، سامسونگ فقط تا پایان سال 2025 قابلیت های هوش مصنوعی این سری که با نام Galaxy AI شناخته می شوند شکل گرفته است رایگان ارائه می شود و پس از آن سرویس اشتراک با قیمت نامشخصی ارائه می شود. برخی از ویژگی‌های Galaxy AI به اتصال اینترنت و حساب سامسونگ نیاز دارند، اما برخی دیگر به پردازش داخلی متکی هستند و می‌توانند به صورت آفلاین کار کنند.

سری گلکسی اس 24 علاوه بر ارتقاء سالانه خود مانند صفحه نمایش روشن تر، پردازنده سریع تر و دوربین های بهتر، دارای ویژگی های هوش مصنوعی فراوانی نیز می باشد. این ویژگی ها از ترجمه فوری تماس ها تا امکان جابجایی اشیاء در عکس ها و چیزهای دیگر را شامل می شود. سامسونگ با گوگل همکاری کرده است تا ویژگی جدید Circle to Search را به این سری اضافه کند. با این حال، تمام این ویژگی ها فقط تا پایان سال 2025 به صورت رایگان در دسترس هستند.

بیشتر رویداد Galaxy Unpacked 2024 سامسونگ بر روی قابلیت‌های هوش مصنوعی S24 متمرکز بود، اما غول کره‌ای همچنین اشاره کرد که ویژگی‌های Galaxy AI تنها تا پایان سال 2025 رایگان خواهند بود. چند روز پیش، گزارش دیگری اعلام کرد که ممکن است ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 پس از چند سال به اشتراک گذاشته شود.

با این حال، هنوز مشخص نیست که این ویژگی ها پس از سال 2025 با چه قیمتی در دسترس خواهند بود.

  شهاب سنگ های غول پیکر در صورت فلکی ثور

یکی دیگر از مواردی که در این رویداد ذکر نشد این است که بسیاری از این ویژگی ها، از جمله Sync Call Translation، Notes Assist و Chat Assist به اتصال به اینترنت و یک حساب کاربری سامسونگ نیاز دارند. با این حال، پردازش مورد نیاز برای برخی ویژگی‌های دیگر، مانند ابزارهای ویرایش و ترجمه، توسط تراشه دستگاه انجام می‌شود.

سامسونگ همچنین قصد دارد بسیاری از ویژگی های Galaxy AI را برای سایر گوشی های خود نیز در دسترس قرار دهد. در حالی که فهرست نهایی هنوز اعلام نشده است، سری گلکسی اس 23، سری گلکسی زد فولد، زد فلیپ 5 و گلکسی تب اس 9 در نیمه اول سال 2024 به گلکسی AI مجهز خواهند شد.


اسپانسر این رویداد Digiato، DJland است. دیجی لند، خرید آنلاین کالاهای دیجیتال

منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-s24-ai-features-free-until-end-2025