آنر به پرفروش ترین برند تلفن همراه در بازار چین تبدیل شده است

چین بزرگترین بازار مصرف کننده گوشی های هوشمند در جهان را دارد که آن را به محیط رقابتی برای برندهای مختلف تبدیل کرده است. سال گذشته بیش از 360 میلیون گوشی هوشمند در چین عرضه شد که معادل 21 درصد از کل بازار جهانی این محصول است.

با انتشار گزارش موسسه تحقیقاتی IDC در مورد وضعیت بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال 2023 در چین، شاهد بازگشت این برند باشید. افتخار و احترام به بالای جدول و کسب بیشترین سهم بازار ما در میان دیگر رقبا مانند اپل، شیائومی و اوپو هستیم.

مشخصات آنر 90 پرو

آنر با ارائه محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه مانند آنر توانست به این موفقیت دست یابد. در جدول زیر جزئیات بیشتری از گزارش رسمی IDC را مشاهده می کنید.

این گزارش نشان می دهد که بازار گوشی های هوشمند چین همچنان در حال نزول است، اما در این بین، HONOR توانسته فروش خود را نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته افزایش دهد. جایگاه اول در بازار اکنون مسئولیت را بر عهده بگیرید بزرگترین برند تلفن همراه در این کشور با مقایسه و بررسی اطلاعات ارائه شده می توان به این نتیجه رسید که Honor در تلاش است تا سهم خود را در بازار افزایش دهد و رضایت کاربران و مشتریان خود را در مقیاس جهانی جلب کند.

منبع: https://digiato.com/tech/honor-best-selling-brand-chinese-mobile-market-23q3

  هوآوی تولید تراشه های هوش مصنوعی را در Mate 60 در اولویت قرار داده است