آیا Rebel Moon و Army of the Dead اکنون اسنایدرورس واقعی هستند؟

“اسنایدرورس.” چه این کلمه را بدانید یا نه، به احتمال زیاد آن را شنیده اید. و برای چندین سال، او به وضوح به مجموعه فیلم های دی سی به کارگردانی و تهیه کنندگی کارگردان زک اسنایدر در برادران وارنر اشاره می کرد. دنیایی که هنری کاویل سوپرمن است، بن افلک بتمن است و یک لژیون هواداران یک استودیو را متقاعد کرد که به فیلمساز اجازه دهد دوباره بازبینی و منتشر کند ویرایش کاملا جدید فیلمش

داستان هایی از اسنایدرورس خواهد بود پژواک از اینجا تا ابدیت. این کاملا یک ماجراجویی بوده است. با این حال اسنایدر در سال های اخیر فیلم های جدیدی با شخصیت های خودش ساخته است. و در حالی که اولین آنها، ارتش مردگان و پیش درآمد آن ارتش دزدانبا مقایسه احساس کردم آخرین فیلم او، ماه شورشینمی کند. این یک جهان عظیم را بررسی می کند که به طور کامل توسط خود اسنایدر ایجاد و نظارت می شود. بنابراین، از آنجایی که شخصیت های دی سی از او نبودند، بلکه شخصیت های او بودند ماه شورشی و ارتش از اسنایدر پرسیدیم آیا این دنیا اکنون اسنایدرورس واقعی است؟

“وای، این سوال خوبی است. شاید باشه. کاملا. منظورم این است که اگر چنین چیزی وجود داشته باشد، اسنایدر در یک چت ویدیویی به io9 گفت. به نظر می‌رسید که او پاسخ را در ذهن خود در حین صحبت پیدا کرد زیرا سپس این را اضافه کرد: «من در واقع حق چاپ این مفهوم Snyderverse را ندارم. هواداران این کار را انجام می دهند. بنابراین من در مورد سرقت آن دقت می کنم. اما بله، گفتن این چیز جالبی است، اما فکر می‌کنم در نهایت این نام را برای هر چیزی که DC است، رزرو می‌کنم.

  آیا شما در واشنگتن دی سی زندگی می کنید؟ ممکن است بتوانید AirTags رایگان برای ماشین خود دریافت کنید

پس شاید دنیای ارتش مردگان و ماه شورشی مگه نه THE اسنایدرورس، اما غیرقابل انکار است آ اسنایدرورس زیرا وقتی از اسنایدر در مورد ارتباط بین جهان فیلم سرقت از بانک زامبی و اپرای فضایی او پرسیده شد، پاسخ بسیار دقیقی داشت. او گفت: «ممکن است ارتباطی وجود داشته باشد. “این پوچ تر است. یک شکاف ابعادی در منطقه 51 وجود دارد که می تواند شما را به آن برساند ماه شورشی جهان هستی، اما یک خط مستقیم نیست.

اسنایدر با بازیگر چارلی هانام.

اسنایدر با بازیگر چارلی هانام.
تصویر: نتفلیکس

در صحبت با اسنایدر، واضح است که خود او نیز به خطوط مستقیم فکر نمی کند. وقتی پرسیدند چرا ماه شورشی قرار بود به دو فیلم تقسیم شود، به جای اینکه به یک فیلم تقسیم شود، او توضیح داد که به سادگی علاقه ای ندارد. اسنایدر گفت: «زمانی که آن را در ابتدا نوشتم، کمی غیرمسئولانه یک فیلمنامه 200 صفحه‌ای نوشتم، و بنابراین وقتی این کار را انجام دادم، کمی گیر کردم و نمی‌خواستم چیزی بیرون بیاورم.» و بنابراین با خودم گفتم که تنها راه برای پیشبرد این است که آن را به دو فیلم تقسیم کنم. و، می دانید، نتفلیکس در مورد این ایده که ما دو فیلم داشته باشیم واقعاً فوق العاده جالب بود.

در حقیقت، ماه شورشی حداقل چهار فیلم وجود خواهد داشت. اسنایدر گفت: “ما این دو برش را داریم و سپس دو برش کارگردان که هر کدام یک ساعت طولانی تر هستند.” “بنابراین شما به عمق بیشتری در جهان می پردازید.”

اسنایدر در جهان ها فکر می کند و این یکی از دلایل اصلی اوست که او چنین لشگری از طرفداران پرشور به دست آورده است. با این حال، به همان اندازه که او این طرفداران را دوست دارد، فکر نمی‌کند که عشق آنها به کارش تغییری در نحوه انجام کارها داشته باشد. «فکر نمی‌کنم در مقایسه با سینما رویکرد متفاوتی داشته باشم طلوع مردگاناسنایدر با اشاره به اولین کارگردانی خود گفت، صادقانه بگویم. “فقط این است که من به نوعی یک سرعت، یک نسبت دارم، و من عاشق انجام این کار هستم. من از نوع اسطوره‌ای خوشم می‌آید که یک داستان ذاتاً در آن ساخته شده است. و من عاشق کاوش در آن هستم. این چیزی است که من را هیجان زده می کند. و تا جایی که بتوانم این کار را انجام می دهم.

  نسخه بتای جدید واتس اپ توانایی تعامل با سایر پیام رسان ها را آزمایش می کند

ماه شورشی – قسمت اول: فرزند آتش اکنون در سینماهای منتخب نمایش داده می شود. او اولین بار در نتفلیکس در 22 دسامبر (به طور دقیق 7 بعد از ظهر PT در 21 دسامبر).


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/rebel-moon-snyderverse-army-of-the-dead-zack-snyder-1851101269