اپل واچ اولترا پیش از تعطیلات به رکورد قیمتی رسید

اپل-ساعت-فوق زرد

جیسون هینر/ZDNET

اصلی اپل واچ اولترا از تخفیف نادر تعطیلات 160 دلاری برخوردار است. ساعت هوشمند ماجراجویی اپل که یک سال پیش عرضه شد، اکنون با قیمت 639 دلار به فروش می رسد که کمتر از قیمت معمول آن 799 دلار است. این پیشنهاد در Best Buy برای مدل کیس تیتانیومی 49 میلی متری موجود است.

اگر به این فکر می‌کنید که از خود یا یکی از عزیزانتان با یک اپل واچ جدید رفتار کنید، اکنون زمان آن است که امتیاز خوبی را در مورد بهترین مدل رده بالا کسب کنید.

سری Ultra سخت‌ترین و با بهترین عملکرد ساعت اپل است. اگر اپل واچ اولترا 2 که در پاییز امسال عرضه شد، آخرین نسخه است اپل واچ اولترا همچنان یک ساعت هوشمند فوق‌العاده توانا است که می‌توانید با قیمت بسیار پایین‌تری خریداری کنید.

متیو میلر، متخصص پوشیدنی ZDNET، در مقایسه ساعت‌های هوشمند، خاطرنشان می‌کند که Ultra 2 هیچ پیشرفت عمده‌ای نسبت به مدل قبلی خود ندارد: بزرگترین تفاوت‌ها صفحه نمایش روشن‌تر و پردازنده جدید است.

همچنین: Apple Watch Ultra 2 در مقابل Watch Ultra: آیا زمان ارتقا فرا رسیده است؟

هنگام آزمایش اپل واچ اولترامیلر او را در بی بخشش ترین تست استقامتی که می توانست به آن فکر کند قرار داد: یک Tough Mudder 15K. او متوجه شد که ساعت Ultra به طرز چشمگیری نگه داشته شده است، به ویژه از آنجایی که او این چالش را بدون ایجاد حتی یک خراش روی صفحه انجام داد. در حین Mudder، ساعت فواصل یک مایلی را به میلر اطلاع داد، تمریناتش را دنبال کرد، ضربان قلبش را به او اطلاع داد و چندین بار تشخیص داد که ضربه سختی خورده است و از او می‌پرسد که آیا نیاز به کمک دارد یا خیر.

  آیا هوش مصنوعی به دستیار صوتی بیکسبی خواهد آمد؟

آدریان کینگزلی هیوز، بازبینی کننده ZDNET نیز اپل واچ اولترا را به مدت 9 ماه آزمایش کرد و نوشت که “از اینکه آسیب بیشتری به کیس وارد نشده است، تحت تاثیر قرار گرفته است.”

همچنین: بهترین ساعت های اپل که می توانید بخرید

اگر قصد خرید اپل واچ اولترا را برای اولین بار برای خود یا یکی از عزیزان خود دارید و به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، این معامله ارزش استفاده از آن را دارد.

منبع: https://www.zdnet.com/article/the-apple-watch-ultra-just-hit-an-all-time-low-price-ahead-of-the-holidays/#ftag=RSSbaffb68