اپل ویژن پرو باید در اواخر ژانویه / اوایل فوریه منتشر شود

ما بیش از شش ماه است که در مورد Vision Pro می‌دانیم (البته سال‌ها شایعات منتشر نشده است)، اما اولین دستگاه “محاسبات فضایی” اپل یکی از بزرگترین علامت‌های سوال در لوازم الکترونیکی مصرفی امروز است. سال جدید نزدیک است. این هدست 3499 دلاری زمانی که در ماه ژوئن در WWDC معرفی شد، یک بازه زمانی «اوایل سال 2024» برای عرضه داشت، اما از آن زمان تا کنون شرکت جزئیات بیشتری ارائه نکرده است.

اوراکل اپل، مینگ چی کو، هدیه ای را برای تعطیلات زودهنگام در 24 دسامبر ارائه کرده است، که به اعتقاد او تاریخ انتشار “اواخر ژانویه/اوایل فوریه” برای سیستم را محدود می کند. این تحلیلگر می گوید موج اول Vision Pro حدود یک ماه دیگر به اپل ارسال می شود و مجموع محموله های آن در حدود 500000 برای کل سال خواهد بود.

هدف دقیق این شرکت برای سال همچنان یک سوال باز است. حدود یک ماه پس از رونمایی این دستگاه، گزارش ها حاکی از آن بود که اپل انتظارات خود را از حدود یک میلیون به «کمتر از 400000» کاهش داده است.

حتی رقم به روز شده 500000 برای شرکتی با اندازه و نفوذ قابل توجه اپل کوچک است. به خاطر داشته باشید که انتظار می رود این شرکت بیش از 200 میلیون آیفون را در سال جاری میلادی روانه بازار کند.

با این حال، Vision Pro به طور گسترده‌ای به عنوان بزرگ‌ترین شرط 12 ساله تیم کوک به عنوان مدیرعامل در نظر گرفته می‌شود. این نه تنها یک دسته بندی و شکل کاملاً جدید برای شرکت است، بلکه بسیار گران است، حتی برای مشتریانی که عادت دارند برای محصولات اپل هزینه اضافی بپردازند. به این موارد، شکست چندین دهه واقعیت مجازی در برآورده ، انتظارات را اضافه کنید، مبارزه بزرگی در دستان شماست.

  پیش بینی تکنولوژی سازمان متخصصین و مدیران ایران

کو ویژن پرو را «مهم ترین محصول اپل در سال 2024» می نامد. با توجه به سال ها گمانه زنی و تمام زمان و پولی که این شرکت بدون شک برای این هدست صرف کرده است، این اظهار نظر سختی است که باید به آن اعتراض کرد.

منبع: https://techcrunch.com/2023/12/26/apple-vision-pro-tipped-for-late-jan-early-feb-release/