اکنون می توانید توانایی پاسخ دادن به پست های X را به کاربران تایید شده محدود کنید

در آخرین اقدام ایلان ماسک برای شبکه اجتماعی X یا قبلا توییتر، گزینه جدیدی برای نحوه پاسخگویی مردم به پست های کاربران ایجاد شده است. با استفاده از این ویژگی، می توانید توانایی پاسخ دادن به پست های خود را به کاربران تایید شده (افرادی که سرویس X Premium را خریداری کرده اند) محدود کنید.

ایلان ماسک پس از خرید توییتر که اکنون X نام دارد، می خواهد تعداد کاربران سرویس پولی این شبکه اجتماعی X Premium را با ویژگی های مختلف افزایش دهد. طبیعتا با افزایش این ویژگی ها، محدودیت های اعمال شده برای کاربران عادی نیز افزایش می یابد.

محدودیت در پاسخ به پست های X

تغییر جدید 11 ماه پس از راه اندازی سرویس پولی توییتر متعلق به ایلان ماسک صورت می گیرد. سرویسی که حداقل 7.99 دلار در ماه از کاربران دریافت می کند. با ویژگی جدید X، فقط می‌توانید به افرادی که تیک آبی دارند اجازه دهید به پست‌های شما پاسخ دهند، که برای کاربران عادی محدودیت است. بنابراین بار دیگر با قابلیتی روبرو هستیم که سعی دارد کاربران عادی را مجبور به خرید سرویس X Premium کند.

اگر چه در نگاه اول ممکن است فکر کنید که با توجه به راه

با وجود وعده های مختلف ایلان ماسک، هنوز ربات های زیادی روی X وجود دارد که بسیاری از آنها مجهز به پرچم آبی هستند. علاوه بر این، با توجه به وضعیت فعلی شبکه اجتماعی متعلق به ایلان ماسک، متوجه خواهید شد که X در زمینه انتشار اطلاعات جعلی مشکلات زیادی دارد.

در نهایت، از آنجایی که شبکه اجتماعی X در حال حاضر پاسخ‌های حساب‌های تایید شده را در اولویت قرار می‌دهد، آخرین ویژگی تأثیر قابل‌توجهی بر کاربران سرویس X Premium نخواهد داشت. بنابراین این شبکه اجتماعی به جای مواجه شدن با یک مزیت کاربردی برای کاربران X Premium، محدودیت های جدیدی را برای کاربران عادی ایجاد کرده است.

  اپل سه شنبه هفته آینده رویدادی را برای معرفی مک های جدید برگزار خواهد کرد

منبع: https://digiato.com/app/x-twitter-reply-verified-only-paywall