اکنون می توانید یک دوچرخه برقی تخصصی با قیمت 2000 دلار خریداری کنید

من دوچرخه‌های الکترونیکی زیادی را در قیمت‌های مختلف آزمایش کرده‌ام، اما هرگز هیجان‌زده‌تر از زمانی که Specialized یک دوچرخه جدید دیگر عرضه می‌کند، نیستم. ما همه چیز را امتحان کرده ایم، از اولین دوچرخه باری الکتریکی این شرکت (9/10، WIRED توصیه می کند) تا یک دوچرخه کوهستان الکتریکی (8/10، WIRED توصیه می کند) تا یک دوچرخه شن همه کاره که می تواند همه این کارها را انجام دهد (8/10، WIRED توصیه می کند. ). ).

روی کاغذ، دوچرخه های تخصصی ممکن است چندان خوب به نظر نرسند. آنها فاقد دریچه گاز هستند و چندین مدل از جمله Turbo Tero دارای موتورهای نسبتاً متوسط ​​250 واتی برای مطابقت با استانداردهای ایمنی اروپا هستند. با این حال، زمانی که دوچرخه سواری می کنید که توسط یک شرکت دوچرخه سواری طراحی شده است به جای یک استارتاپ، بسیار واضح است. هندسه راحت تر است، اجزا به جای بررسی موارد خارج از لیست مشخصات، متمرکز هستند، و کامپیوتر و حسگرها به طور باورنکردنی به خوبی کالیبره شده اند. فقط دوچرخه های تخصصی احساس کنید رانندگی راحت و طبیعی به جای فشار دادن دکمه ای برای روشن ، موتورسیکلت برقی خود، احساس می کنید پاهای بسیار قوی تر از آنچه فکر می کردید دارید. Tero حتی شما را شرط می کند که آهنگ خود را افزایش دهید، مانند a واقعی دوچرخه سوار

حتی کارهای رنگ آمیزی Specialized شیک تر به نظر می رسند. خرید دوچرخه تخصصی یک نقطه ضعف بزرگ دارد و آن قیمت است. برای جمعه سیاه، چندین دوچرخه مورد علاقه ما به فروش می رسد. چیزی را که دوست دارید نمی بینید؟ بهترین معاملات دوچرخه الکترونیکی جمعه سیاه یا بهترین معاملات جمعه سیاه ما را در مورد تجهیزات فضای باز بررسی کنید.

  شارژر دو طرفه; آپشن BMW در آینده نزدیک

اگر با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما چیزی بخرید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از روزنامه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بدانید.


پیشنهادات تخصصی دوچرخه های برقی

توربو لوو تخصصی.

عکاسی: تخصصی

نسخه های مختلفی از این دوچرخه وجود دارد. ما نسخه را با مواد قاب کمی متفاوت آزمایش کردیم (8/10، WIRED توصیه می کند)، اما همه آنها بر اساس قاب محبوب Stumpjumper هستند. مهندسان متخصص روی قرارگیری موتور کار کردند تا این دوچرخه تا حد امکان طبیعی باشد.

بسیاری از دوچرخه‌سواری‌های کوهستانی استفاده از دوچرخه‌های الکترونیکی را مسخره می‌کنند (این دوچرخه‌ها در برخی مسیرها نیز غیرقانونی هستند)، اما دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است شما یکی از آن‌ها را بخواهید، به‌ویژه یکی که نسبت به Turbo Levo آرام و محتاطانه باشد. یک موتور به دوندگان در سطوح مختلف (من) اجازه می دهد تا شرکای بسیار قوی تری را در صعود دنبال کنند. احساس لذت پایین آمدن بدون درد و غم شدید صعود بسیار شگفت انگیز است.

این نسخه کمی ارزان‌تر Specialized Turbo Vado بود که باعث شد من عاشق این برند شوم (9/10، WIRED توصیه می‌کند). پرواز به ساحل و سراسر شهر من با این دوچرخه الکتریکی سبک وزن، بسیاری از تنهایی و درد آن اولین تابستان همه گیر را از بین برد. مانند نسخه ای که من سوار شدم، دارای یک موتور سفارشی کوچک 250 واتی بر روی یک قاب سبک وزن 36 پوندی است. صادقانه بگویم، اگر عمدتاً در شهر سواری می کنید، احتمالاً دوشاخه کربن یا لومن کمی بالاتر چراغ های نسخه 5.0 را از دست نخواهید داد.

  بهترین معاملات مانیتور USB-C: صرفه جویی در LG، Samsung، AOC و موارد دیگر

عکاسی: تخصصی

ما این دوچرخه را آزمایش کردیم (8/10، WIRED توصیه می کند) و آن را دوست داشتیم. این یکی از دوچرخه های کوهستانی راحت و قابل مانور Specialized است که دارای موتوری است و کمی اصلاح شده تا آن را به یک دوچرخه مسافرتی و سنگریزه همه کاره تبدیل کند. به عنوان مثال، دارای یک پایه قطره چکان است که یک ویژگی استاندارد در دوچرخه های کوهستانی است، اما برای سفرهای طولانی نیز بسیار مفید است، زمانی که باید زین خود را پایین بیاورید تا پای خود را روی چراغ توقف قرار دهید و برای ادامه آن را بالا بیاورید. پدال

من عاشق سیستم تعلیق دقیق تنظیم شده، هندلینگ و راحتی آن و این واقعیت هستم که در یک سیستم قاطری برای سواری در سراشیبی در دسترس است. (باید اشاره کنم که شخصی به اندازه من نمی تواند از چرخ جلوی بزرگتر استفاده کند، زیرا قاب کوچکتر نمی تواند آن را در خود جای دهد.) همچنین به شما می آموزد که چگونه دوچرخه سوار سریعتر و بهتری شوید: صفحه نمایش ساده شامل یک سرعت سنج است که نشان می دهد. اگر بین 80 تا 100 دور در دقیقه رکاب بزنید، در مقایسه با 60 دور در دقیقه یک دوچرخه سوار تفریحی، چقدر کارآمدتر خواهید بود. اگر یک دوچرخه سوار تفریحی با آرزوهای جدی تری هستید، یا اگر فقط یک دوچرخه می خواهید و نه یک دوچرخه رفت و آمد، دوچرخه سنگ ریزه یا دوچرخه کوهستان در گاراژتان آویزان است، این دوچرخه الکترونیکی است.

بنابراین شما یک دوچرخه تخصصی می خواهید و کمتر از 3500 دلار خرج می کنید؟ خودشه. مانند اکثر دوچرخه ها، Turbo Tero در نسخه های مختلف با مشخصات کمی متفاوت عرضه می شود. این نسخه ابتدایی است که ندارد کافی همه ریزه کاری ها این به سبک کفال نیست، و همچنین دارای پکیج کامل رفت و آمد با گلگیر، قفسه و پایه پایه نیست. اما صادقانه بگوییم، ممکن است به همه این موارد نیاز نداشته باشید یا بخواهید خودتان آنها را نصب کنید – برای مثال اگر قصد دارید بیشتر وقت خود را در تعطیلات آخر هفته در مسیرهای پیاده‌روی بگذرانید، احتمالاً نیازی به گل‌گیر نخواهید داشت. پیش بروید و موفق باشید.

  داستان کامل مجموعه مکس پین

منبع: https://www.wired.com/story/specialized-turbo-tero-black-friday-2023/