این احتمال وجود دارد که به جای آیپدهای جدید، Apple Pencil 3 با سرب مغناطیسی عرضه شود

دیروز گزارشی حاکی از آن بود که در روز سه‌شنبه هفته جاری، 25 اکتبر، آی‌پدهای جدید اپل از جمله آی‌پد مینی 7 و آی‌پد ایر 6 رونمایی می‌شوند. اما اکنون گزارشی جدید می‌گوید که به جای این محصولات، اپل پنسیل 3 را به همراه دارد. سرب مغناطیسی از سوی دیگر، مارک ژرمن، خبرنگار بلومبرگ گفت که در این ماه آیپدهای جدیدی را نخواهیم دید.

مک اوتاکارا وبلاگ نویس ژاپنی در گزارشی گفته است که به جای آیپدهای جدید باید منتظر نسل جدید اپل پنسل باشیم.

مک اوتاکارا معتقد است که به جای به‌روزرسانی آی‌پدها، اپل پنسیل 3 را معرفی می‌کند؛ محصولی که دارای سرب مغناطیسی قابل تعویض است.

آیا Apple Pencil 3 به جای آیپدهای جدید عرضه می شود؟

این اولین بار نیست که به نسل سوم اپل پنسل و البته زنجیر مغناطیسی قابل تعویض آن اشاره می شود. چند هفته پیش، یک منبع فناوری به نام Majin Bo ادعا کرد که Apple Pencil آینده از یک سرنخ مغناطیسی قابل تعویض برای بهبود عملکرد خود پشتیبانی می کند.

مداد سیب 3

نسل دوم اپل پنسل در 30 اکتبر 2018 با قیمت 129 دلار به بازار عرضه شد. این محصول به صورت مغناطیسی به آی پدهای جدید متصل می شود. با توجه به طول عمر طولانی این قلم، عرضه اپل پنسیل 3 در آینده نزدیک منطقی است. ظاهرا علاوه بر این قلم، نسل اول Apple Pencil نیز با کانکتور USB-C به روز خواهد شد.

همانطور که گفتیم، مارک ژرمن در گزارشی ادعا کرد که اپل تقریباً یک ماه پس از عرضه آیفون‌های جدید، مک‌بوک‌ها و آی‌پدهای جدیدی را در این ماه عرضه نخواهد کرد. به گفته وی، دستگاه های جدید آیپد ایر، آی پد مینی و آیپد با تراشه های جدید و سریعتر در راه است، اما در ماه جاری عرضه نمی شوند.

  دو پیشرفت تکنولوژیکی، سال 2023 را به نوآورترین سال در بیش از یک دهه گذشته تبدیل کرد

گارمن همچنین معتقد است که نسل بعدی مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی به همراه مک بوک ایر جدید 13 و 15 اینچی در نیمه اول سال 2024 عرضه خواهند شد. گارمین اطلاعاتی در مورد آی مک و آی مک منتشر نکرده است. مک های دیگر

منبع: https://digiato.com/gadgets/apple-pencil-3-magnetic-tips-rumor