بازسازی انیمیشن One Piece در نتفلیکس و استودیو ویت در دست ساخت است

در حال حاضر واقعا زمان خوبی برای یک بودن است یک تکه پنکه. نتفلیکس یکشنبه اعلام کرد که با Wit Studio، استودیوی انیمیشن پشت فصل اول کار می کند حمله تایتان ها و حماسه وینلند – برای یک اقتباس انیمیشن جدید از مجموعه طولانی مدت. این از حماسه ایست بلو یا آغاز مانگای ایچیرو اودا شروع خواهد شد که اکنون در آخرین حماسه خود است و باید در چند سال آینده به پایان برسد.

یک تکه ماجراهای دزد دریایی لاستیکی Monkey D. Luffy و خدمه اش، معروف به کلاه های حصیری را دنبال می کند. مانگا و مجموعه‌های انیمه اصلی از اواخر دهه 90 منتشر شده‌اند و تابستان امسال، نتفلیکس یک لایو اکشن منتشر کرد. یک تکه اقتباسی که با توجه به سابقه هالیوود در بازسازی انیمه های لایو اکشن به طرز شگفت انگیزی مورد استقبال قرار گرفت.

از آنجایی که بسیاری برای خلأ اجتناب‌ناپذیری که در پایان مانگا و انیمه اصلی باقی خواهد ماند، آماده می‌شوند، آخرین اعلامیه نمی‌تواند زمان‌بندی بهتری داشته باشد. در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد سری جدید در دسترس است، به جز این که نام آن قرار خواهد گرفت یک تکه و «داستان اصلی را بازسازی خواهد کرد یک تکه مانگا » ما هنوز تاریخ انتشار نداریم، اما نتفلیکس می گوید در حال حاضر در حال تولید است.

منبع: https://www.engadget.com/a-one-piece-anime-remake-is-in-the-works-from-netflix-and-wit-studio-221411871.html?src=rss

  بهترین معاملات Discover Samsung که اکنون می توانید خریداری کنید