برای اولین بار در تاریخ؛ پسر 13 ساله برنده تتریس + بازی ویدیویی شد

بازی تتریس طوری طراحی شده است که تا زمانی که بازیکن ببازد ادامه یابد. اگرچه در این بازی از مرحله 29 به بعد سرعت سقوط بلوک ها به قدری افزایش می یابد که کنترل آن تقریبا غیرممکن می شود، اما “ویلیس گیبسون” در تنها 13 سال سن، او به تازگی توانسته است به مرحله 157 برسد و پس از 34 سال تتریس را بکشد تا عملاً بازی را به پایان برساند.

طبق یک گزارش جدید، ویلیس گیبسون اولین کسی است که تتریس را شکست داده است. برای دهه‌ها، گیمرهای هاردکور معتقد بودند که به پایان نسخه NES بازی رسیده‌اند – نسخه قانونی مورد توافق بازیکنان – اما پیشرفت‌های اخیر در بازی و دستاوردهای رکوردشکن همچنان سطوح جدیدی از تتریس را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

بازی بی پایان تتریس

بازیکنان تتریس مدتهاست بر این باور بودند که تکمیل سطح بیست و نهم بازی غیرممکن است. در این مرحله، بلوک ها سریعتر از حرکت کنترلر NES سقوط می کنند. در واقع این اولین کیل اسکرین بازی بود. Killscreen نوعی خطا در بازی های آرکید است که در آن ادامه بازی تقریبا غیرممکن می شود. با این حال، در سال 2011، شخصی توانست با استفاده از تکنیک هایپرتاپینگ به اولین فردی تبدیل شود که به سطح 30 می رسد، جایی که بازیکن دکمه های روی کنترلر را خیلی سریع فشار می دهد.

به این ترتیب بازیکنان می توانستند مراحل مختلف بازی را پشت سر بگذارند و روش های خلاقانه دیگری ایجاد شد. از آنجایی که تتریس از سطح 29 بالاتر نمی رود، بازیکنان در چند سال گذشته از سطح 100 بالاتر رفته اند، اما این بازی چالش های دیگری را پیش روی بازیکنان قرار می دهد.

  Teenage Engineering به تازگی یک خودروی کوچک 250 دلاری عرضه کرده است

بعد از سطح 138، رنگ بلوک های تتریس در کنسول NES بسیار بد خواهد بود. به عنوان مثال بلوک های سیاه تقریبا نامرئی به بازی اضافه می شوند که به سختی در پس زمینه سیاه دیده می شوند. با این حال، ویلیس گیبسون 13 ساله توانست به مرحله 157 برسد و اولین فردی باشد که بازی را کامل کرد. اکنون گفته می شود که او به True Killscreen دست یافته است.

طبیعتا برخی با کمک هوش مصنوعی و کامپیوتر موفق به انجام این بازی شده اند اما اکنون ویلیس 13 ساله رکورددار جامعه بشری است.

منبع: https://digiato.com/tech/a-13-year-old-is-the-first-human-to-beat-tetris