بهترین تخفیف‌های رایانه‌های بازی: تا ۷۵۰ دلار در Alienware، HP، Lenovo و غیره صرفه‌جویی کنید

اگرچه کسانی که کامپیوترهای شخصی ساخته اند ممکن است به شما بگویند که خرید یک کامپیوتر بازی از پیش ساخته شده ارزشش را ندارد، اما در واقع تهیه آن برای خود بسیار مفید است. به عنوان مثال، ممکن است شما زمان یا دانش فنی لازم برای انجام این کار را نداشته باشید، بنابراین انتخاب یک مدل از پیش ساخته شده می تواند شما را از دردسرهای زیادی نجات دهد و این روزها تفاوت قیمت همیشه آنقدر زیاد نیست.

در حال حاضر هزاران کامپیوتر مخصوص بازی از پیش ساخته شده در بازار وجود دارد که آماده اجرای جدیدترین بازی ها هستند. بهترین معاملات رایانه‌های بازی را در Best Buy، Newegg و موارد دیگر در مورد مدل‌های مجهز به آخرین کارت‌های گرافیک سری RTX 4000 و همچنین سیستم‌های مجهز به پردازنده‌های گرافیکی نسل قبلی – اما هنوز هم بسیار توانا – از سری RTX 3000 بررسی کنید.

بیشتر بدانید: بهترین کارت گرافیک برای گیمرها و خلاقان در سال 2023

اغلب دوباره سر بزنید، زیرا با پایان یافتن تخفیف‌های فعلی و ظاهر شدن معاملات جدید، این فهرست را به‌روز نگه می‌داریم. توجه داشته باشید که همه این رایانه‌های شخصی به خودی خود در فروش نیستند – بخش پایین شامل سیستم‌هایی است که صرفاً ارزش پولی بالایی دارند و همچنین سایر رایانه‌هایی که در گذشته تخفیف بیشتری داشته‌اند.

بهترین معاملات رایانه های بازی

hp-omen-25l-bf
HP

اگر می‌خواهید بدون پرداخت هزینه زیادی وارد بازی شوید، این HP OMEN 25L سطح ابتدایی گزینه خوبی است. این کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 است که یک کارت گرافیک سطح پایه است که از اکثر بازی های مستقل و رایگان با کیفیت 1080p پشتیبانی می کند. در مورد پردازنده، شما یک AMD Ryzen 5 5600G میان رده دریافت می کنید که برای بازی و بهره وری بیش از اندازه کافی است، و 16 گیگابایت رم DDR5 تجربه کلی را به شما ارائه می دهد.

  روز سوم CES 2024: 6 اطلاعیه ای که ممکن است از دست داده باشید

clx-set-gaming-desktop-with-rtx-4060-bf
CLX

با کمی هزینه بیشتر، می توانید یک GPU مقرون به صرفه در قالب RTX 4060 تهیه کنید که از نسخه های معادل سری 30 قدرتمندتر است و به شما امکان دسترسی به DLSS را می دهد. همچنین با پردازنده قدرتمندتر AMD Ryzen 7 5700X میان‌رده به سطح بالا عرضه می‌شود و 16 گیگابایت رم همچنان عالی است. همچنین فضای ذخیره سازی بسیار بیشتری در اینجا وجود دارد که تا 3 ترابایت قابل توجه است که در این قیمت نادر است.

lenovo-legion-tower-5i
لنوو

اگر به دنبال یک کامپیوتر گیمینگ میان رده عالی هستید، Lenovo Legion Tower 5i یک انتخاب عالی است. RTX 4070 یک کارت عالی برای بازی در 1440p است. شما همچنین پردازنده عالی Intel Core i7-13700F را دریافت می کنید که یک پردازنده متوسط ​​به بالا است و 16 گیگابایت رم DDR5 است که جدیدترین و سریع ترین موجود در بازار است. تنها نقطه ضعف کوچک 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که این روزها با توجه به حجم بازی ها چندان قابل توجه نیست، اما همیشه می توانید در برخی موارد حجم را افزایش دهید.

abs-stratos-aqua
ABS/CNET

می‌توانید در Newegg روی این ABS که پردازنده Core i7-13700F را با گرافیک RTX 4070 جفت می‌کند، 200 دلار صرفه‌جویی کنید. همچنین 16 گیگابایت رم، یک SSD 1 ترابایتی و یک PSU 700 وات ارائه می‌کند. با توجه به اینکه اکثر رایانه های شخصی بازی مبتنی بر RTX 4070 بیش از 2000 دلار قیمت دارند، این دستگاه ABS Stratos Aqua با تخفیف یک سرقت است.

  همه چیز درباره هارلی کویین - ملکه جنایت گاتهام

alienware-aurora-r13
Alienware

این رایانه شخصی Alienware آینده نگر دارای یک پردازنده گرافیکی RTX 4070 Ti با 12 گیگابایت حافظه اختصاصی است که شما را به عملکرد عالی بازی 4K نزدیک می کند و اگر از آن در 1440p استفاده کنید، به راحتی تنظیمات و نرخ فریم بالا را مدیریت خواهید کرد. نرخ تازه سازی بالا. همچنین دارای i7-13700K رده بالا، 16 گیگابایت رم DDR5 و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی است. به‌علاوه، اگر توجه نکرده‌اید، کیس شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، و این به تنهایی چند صد دلار ارزش دارد، حتی اگر آن را در اینجا با 750 دلار تخفیف دریافت کنید.

چگونه یک پیشنهاد کامپیوتر گیمینگ خوب انتخاب کنیم

هزاران پیشنهاد برای رایانه های بازی وجود دارد، اما همه آنها ارزش پولی که به سختی به دست آورده اید را ندارند. مانند هر خرید گران قیمت، ارزش آن را دارد که نیازهای خود را قبل از اینکه ادامه دهید و پول زیادی خرج کنید، ارزیابی کنید. وقتی صحبت از معاملات رایانه‌های بازی به میان می‌آید، به این معنی است که ببینید بازی‌هایی که می‌خواهید بازی کنید چقدر سخت هستند، رایانه جدید شما چگونه با تنظیمات موجود شما مطابقت می‌کند (مثلاً چند صفحه نمایش می‌دهد، و با چه وضوح و چه فریمی. ). قیمت) و بودجه شما. اگر می‌خواهید بازی‌های 4K با چند مانیتور را بازی کنید، احتمالاً با بودجه 1000 دلاری دست و پنجه نرم خواهید کرد، بنابراین بهتر است در اینجا با انتظارات خود واقع بین باشید.

وقتی این عوامل را در نظر بگیرید، همه چیز به ارزش ارائه شده برای پول ختم می شود. ملاحظات اصلی در اینجا CPU، کارت گرافیک و RAM هستند، زیرا اینها بیشترین تأثیر را بر تجربه کلی شما خواهند داشت. قطعات جدیدتر و قدرتمندتر قیمت کلی را بالا می برند – کافی است به لیست جدیدترین و قدرتمندترین قطعات ما نگاهی بیندازید. بهترین کارت گرافیک برای گیمرها و خواهید دید که اینها ارزان نیستند – بنابراین برای صرفه جویی در هزینه، ماشین هایی را با قطعات جدید و نسل قبلی در نظر بگیرید.

  بهترین تکنولوژی های واقعی که در انیمه ها استفاده شده‌اند! فیگار

آیا باید یک کامپیوتر گیمینگ از پیش ساخته شده بخرم یا خودم بسازم؟

بسته به دانش فنی شما، پیشنهاد ساخت کامپیوتر بازی خود شما را هیجان زده یا می ترساند. مزیت اصلی ساختن یک کامپیوتر شخصی این است که می توانید هر جزء را انتخاب کنید، برای قطعات جداگانه خرید کنید و در نهایت پول بیشتری به دست آورید. نکته منفی این است که نیاز به تحقیق، تلاش و مقدار کافی دانش فنی دارد. همچنین این خطر وجود دارد که مشکلی در روند ساخت‌وساز پیش بیاید، به این معنی که در نهایت به قسمت‌های آسیب‌دیده یا پاره شدن موهایتان در تلاش برای فهمیدن اینکه چرا کارها آنطور که انتظار می‌رود کار نمی‌کنند، وجود دارد. با معاملات از پیش ساخته شده رایانه های شخصی بازی، می توانید از برخی از بخش های طولانی تر و خسته کننده تر این فرآیند جلوگیری کنید، اما برای این امتیاز هزینه خواهید کرد و احتمالاً در کل پول بیشتری خرج خواهید کرد.

مشاوره بیشتر در زمینه فناوری اطلاعات

منبع: https://www.cnet.com/deals/best-gaming-pc-deals/#ftag=CAD590a51e