بهترین معاملات جمعه سیاه در مورد محصولات تست شده و توصیه شده توسط ZDNET

هنوز روزهای اولیه برای جمعه سیاه است، اما کافی است نگاهی به وبلاگ زنده ZDNET بیندازید تا ببینید امسال چه تعداد معاملات روی میز وجود دارد. چه در حال خرید یک تلویزیون جدید، یک جفت هدفون، یک لپ تاپ، یک تبلت یا حتی یک جاروبرقی روباتی باشید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

همچنین: بهترین معاملات در شروع جمعه سیاه

اما اگر از تعداد زیاد معاملات برای بستن غرق شده اید یا مطمئن نیستید که چه اتفاقی می افتد در حقیقت ارزش خرید دارد، اجازه دهید این خلاصه به عنوان راهنمای خرید جمعه سیاه شما باشد. در طول سال‌ها، ZDNET صدها، اگر نگوییم هزاران دستگاه الکترونیکی مصرفی، از تلفن‌های هوشمند گرفته تا رایانه‌های شخصی و لوازم خانگی هوشمند، آزمایش و بررسی کرده است، و بسیاری از محصولات برتر ما در این زمان از سال به فروش می‌رسند.

لیست زیر نه تنها شامل ابزارها و ابزارهایی است که تخفیف های زیادی دارند، بلکه در نهایت ارزش سرمایه گذاری را دارند، همانطور که نویسندگان و ویراستاران ما می توانند تأیید کنند.

تخفیف‌های جمعه سیاه زودهنگام 2023 بر روی محصولات دارای رتبه برتر ZDNET

  • قیمت فعلی: 899 دلار
  • قیمت اصلی: 1199 دلار

من گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ را در ماه فوریه آزمایش کردم و تا به امروز این گوشی پر ویژگی ترین گوشی است که می توان با پول خرید. از صفحه نمایش بزرگ و روشن AMOLED گرفته تا تنظیمات دوربین چهارگانه مناسب گرفته تا قلم S Pen داخلی، چیز زیادی در مدل Ultra وجود ندارد.

بررسی را بخوانید: Samsung Galaxy S23 Ultra

  دوزیستانی که به بچه های خود شیر می دهند را شناسایی کنید

  • قیمت فعلی: 1499 دلار
  • قیمت اصلی: 1699 دلار

اگر در ابتدای سال به من می‌گفتید که وان پلاس، نه گوگل یا سامسونگ، بهترین گوشی تاشو را که می‌توان خرید به دست آورد، ناباور بودم. اما تقریباً 12 ماه بعد، من اینجا هستم تا گزارش کنم که OnePlus Open در واقع بهترین در کلاس است، با فرم فاکتور، مجموعه نرم افزاری و قیمتی که رقبای آن را تحت الشعاع قرار می دهد. در حال حاضر، تبادل از هر یک از آنها تلفن در هر یک از آنها ایالت 200 دلار تخفیف در OnePlus Open دارد که آن را به یک معامله فوق العاده برای یک تاشو تبدیل می کند.

بررسی را بخوانید: OnePlus Open

  • قیمت فعلی: 374 دلار
  • قیمت اصلی: 499 دلار

سری پیکسل A گوگل ملزومات را با قیمت مناسب ارائه می دهد و آخرین مدل پیکسل 7a نمونه کامل آن است. حتی با قیمت استاندارد 499 دلاری، شما یک سیستم دوربین در سطح پرچمدار، همان ویژگی‌های نرم‌افزاری موجود در گران‌ترین پیکسل‌های گوگل و یک صفحه نمایش فوق‌العاده 90 هرتزی را دریافت می‌کنید. امروز با 125 دلار کمتر، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های موجود در بازار به تازگی دریافت شده است. بهتر.

بررسی را بخوانید: Google Pixel 7a

  • قیمت فعلی: 199 دلار
  • قیمت اصلی: 329 دلار

Bose به طور مداوم در رتبه بندی بهترین هدفون های ZDNET و دلایل خوبی دارد. مدل QuietComfort 45 پرچمدار آن حذف نویز همهجانبه، طراحی شیک و همیشگی، و برخی از بهترین خروجی های صوتی هدفون ZDNET را که جادا جونز شنیده است، ارائه می دهد. در حال حاضر، همان جفت را می توان با 130 دلار تخفیف خریداری کرد، که آنها را به انتخابی عالی برای علاقه مندان به صدا و شنوندگان عادی تبدیل می کند.

  La prochaine ère de Home Assistant commence maintenant

بررسی را بخوانید: Bose QuietComfort 45

  • قیمت فعلی: 229 دلار
  • قیمت اصلی: 249 دلار

انتقال اخیر آیفون به USB-C از لایتنینگ به این معنی بود که انتظار می رفت محبوب ترین لوازم جانبی اپل نیز همین روند را دنبال کند. خوشبختانه، جدیدترین AirPods بیش از یک ظاهر متفاوت، از آگاهی مکالمه و تجربه صوتی تطبیقی ​​پاسخگوتر نیز پشتیبانی می کند، به این معنی که سطح صدای شما را هنگام تغییر بین گوش دادن به موسیقی به مکالمه با فردی در نزدیکی تنظیم می کند.

بررسی را بخوانید: Apple AirPods Pro (نسل دوم)

  • قیمت فعلی: 1049 دلار
  • قیمت اصلی: 1299 دلار

مک بوک ایر 15 اینچی بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد و تجربه صفحه نمایش بزرگ سری مک بوک پرو اپل را با قابلیت حمل ایر ترکیب می کند. این یک دستور العمل برای موفقیت است، به خصوص اگر هنوز ایستاده اید. ما شاهد یکی از بهترین تخفیف ها در آخرین مدل مک بوک در جمعه سیاه هستیم که آن را به تنها 1049 دلار کاهش می دهد.

بررسی را بخوانید: Apple MacBook Air (15 اینچی، M2)

  • قیمت فعلی: 75 دلار
  • قیمت اصلی: 150 دلار

تخفیف 50 درصدی، مقاومت در برابر خرید تبلت آمازون Fire HD 8 Kids را سخت‌تر می‌کند. ماریا دیاز از ZDNET در اوایل سال جاری تصمیم به خرید یکی از iPad های معمولی گرفت و پشیمان نشد. Fire HD 8 Kids برای مقاومت در برابر سختی‌های کودکان ساخته شده است و از کنترل‌های قابل تنظیم والدین پشتیبانی می‌کند تا همیشه بدانید فرزندتان چه کاری می‌تواند انجام دهد و چه کاری نمی‌تواند انجام دهد.

  راهنمای خرید گوشی موبایل از ٣ تا ۶۰ میلیون تومان

بررسی را بخوانید: Amazon Fire HD 8 Kids

  • قیمت فعلی: 449 دلار
  • قیمت اصلی: 800 دلار

هایسنس ممکن است اولین نامی نباشد که وقتی به تلویزیون فکر می کنید به ذهنتان خطور می کند، اما مدل جدید U6K آن مطمئناً ارزش بررسی دارد. Artie Beaty از ZDNET مدل 65 اینچی را مورد بررسی قرار داد و آن را به دلیل ارائه بسیاری از ویژگی های سرگرمی با قیمت در دسترس تر از سامسونگ، سونی و ال جی تحسین کرد.

بررسی را بخوانید: تلویزیون 65 اینچی Hisense U65

  • قیمت فعلی: 1044 دلار
  • قیمت اصلی: 1499 دلار

در طول فصل خرید تعطیلات، معاملات جاروبرقی ربات زیادی پیدا خواهید کرد، اما Ecovacs Deebot X2 Omni با تخفیف ممکن است موردی برای خرید باشد. این مدل به تازگی عرضه شده است و دارای قابلیت مکش و پاک ،، ایستگاه خود تمیز شونده و برخی از قوی‌ترین قدرت مکش‌هایی است که ما با 8000Pa آزمایش کرده‌ایم.

بررسی را بخوانید: Ecovacs Deebot X2 Omni

منبع: https://www.zdnet.com/article/best-early-black-friday-deals-on-products-zdnets-tested-and-recommend/#ftag=RSSbaffb68