بهترین معاملات روز اول اکتبر کمتر از 50 دلار

رویداد پرایم روز پاییزی آمازون در حال برگزاری است. برای معاملات بیشتر که در همه دسته‌ها توصیه می‌کنیم، ما را بررسی کنید خلاصه کامل اینجا.

ما تا به حال در رویداد پرایم روز پاییزی آمازون، معاملات فوق العاده ای از هدفون های حذف نویز گرفته تا لپ تاپ ها را دیده ایم. با این حال، بسیاری از این گجت‌ها به‌خصوص ارزان نیستند، بنابراین، مگر اینکه چند صد مورد داشته باشید، ممکن است بسیاری از این معاملات دور از دسترس به نظر برسند.

خیلی ناامید نباشید، زیرا آمازون محصولات مقرون به صرفه زیادی دارد. پیشنهاد می دهد اگر می دانید کجا را جستجو کنید. در واقع، ما مجموعه‌ای از ابزارهای تخفیف‌خورده پیدا کرده‌ایم، از شارژرهای مغناطیسی و بازی‌های پلی‌استیشن 5 گرفته تا ردیاب‌های ارزان‌قیمت تناسب اندام و بلندگوهای هوشمند سرگرم‌کننده، که بسیاری از آنها می‌توانند هدایایی عالی برای تعطیلات بسازند. بهتر از همه، ما تضمین می کنیم که هیچ یک از آنها ، نیستند، زیرا می توانیم همه آنها را تضمین کنیم.

برای کمک به شما در عبور بهتر از سیل فناوری ارزان آمازون، ابزارهای فروش را با قیمت کمتر از 50 دلار جمع آوری کرده ایم.

به روز شده در 10 اکتبر در 9:05 ب.ظ به وقت ET: معاملات اضافی اضافه شده است، از جمله یک معامله برای دو بسته ردیاب مکان Tile Pro، و حذف یا منعقد ، چند معامله که دیگر در دسترس نیستند.

منبع: https://www.theverge.com/23905499/amazon-october-prime-day-best-cheap-deals-under-50-2023

  SpaceX احتمالاً 175 میلیارد دلار ارزش دارد