بهترین پیشنهادات اکو: بسته اکو پاپ و لامپ رنگی هوشمند را با 30 دلار تخفیف دریافت کنید

بلندگوی هوشمند Amazon Echo یک راه ساده و مقرون به صرفه برای ارتقای خانه شما است – و امروزه معاملات زیادی برای بلندگوهای امضا شده آمازون وجود دارد. در اینجا بهترین انتخاب های ما برای معاملات Amazon Echo از 30 مارس آمده است:

اگر برای استفاده از هندزفری در خانه آماده هستید، بلندگوی هوشمند Amazon Echo می تواند راهی مقرون به صرفه برای قرار دادن یک بلندگوی مناسب در هر اتاق خانه شما باشد. از 30 مارس، پیشنهاداتی در چندین دستگاه آمازون اکو ارائه شده است تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر بین Amazon Echo و Echo Dot هستید، ما راهنمایی داریم که کدام دستگاه آمازون را باید بخرید – اما خبر خوب این است که نسخه های جدیدتر هر دو امروز در فروش هستند.

انتخاب ما از بهترین معاملات اکو آمازون در فروش امروز در آمازون را بررسی کنید:

بهترین معامله کلی آمازون اکو

چرا ما آن را دوست داریم

اگر می خواهید کیفیت صدای بهتری داشته باشید، این اسپیکر هوشمند آمازون برای شما مناسب است. جدیدترین Echo با سیستم صوتی بهبودیافته، از جمله Dolby Audio و صدای HD بدون افت از طریق Amazon Music HD عرضه می‌شود. می‌توانید از الکسا بخواهید موسیقی را بر اساس حالتی که در آن هستید پخش کند (و همان موسیقی را برای چندین بلندگو در سراسر خانه پخش کند)، و همچنین دستورات هندزفری برای روشن و خاموش ، دستگاه‌ها انجام دهد. چراغ‌های هوشمند، آب و هوا، به عزیزت زنگ بزن اینها، یا برنامه صبحگاهی خود را شروع کنید. به علاوه، Echo دارای یک سال گارانتی است تا بتوانید در انتخاب خود احساس امنیت بیشتری کنید.

  دکتر لینک تکنولوژی های نوظهور در پزشکی

بهترین معامله Echo Dot

چرا ما آن را دوست داریم

آخرین Echo Dot یک بلندگوی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌تر است که همچنان هر کاری را که نیاز دارید انجام می‌دهد. موسیقی را پخش می کند، دستگاه های هوشمند شما را کنترل می کند و به عنوان دستیار شخصی شما عمل می کند (با تشکر از الکسا!). با این قیمت، می توانید کل خانه خود را با کمتر از 150 دلار با بلندگو بسازید. توجه داشته باشید که Dot فقط با 90 روز گارانتی ارائه می شود.

بهترین طرح اکو

چرا ما آن را دوست داریم

از 30 مارس، می‌توانید اسپیکر Echo Pop را با یک لامپ هوشمند Amazon Basics با تنها 22.99 دلار جفت کنید. این همان قیمتی است که Echo Pop به تنهایی با قیمت فروش فعلی (معمولاً 39.99 دلار). 99 دلار است. لامپ بلندگوی هوشمند Amazon Basics. به طور منظم 12.99 دلار هزینه دارد، بنابراین شما با خرید بسته آن این مبلغ را به جیب خواهید زد. به گفته منتقد Mashable، SaVanna Shoemaker، Echo Pop یک گزینه بودجه خوب در خط Echo است و افزودنی خوبی برای خانه های مردم است. کسانی که دوست دارند موسیقی پخش کنند و همچنین از الکسا به عنوان دستیار خانگی استفاده کنند.” – کریستینا باف، ویرایشگر Mashable Deals

منبع: https://mashable.com/article/march-30-amazon-echo-deals