بهترین پیشنهاد دوره های آمازون FBA و Shopify: 94٪ تخفیف

TL; DR: آمازون FBA و Shopify Dropshipping Bundle با قیمت 23.69 پوند به فروش می رسد که 94٪ از قیمت لیست صرفه جویی می کند.


کاربر متوسط ​​Amazon Prime حدود 1000 پوند در سال برای غول تجارت الکترونیک خرج می کند، در حالی که اعضای غیر پرایم تقریباً نیمی از آن را خرج می کنند.

امسال، شاید زمان آن رسیده است که همه اینها را تغییر دهید و برای یک بار به جای برعکس، از طریق آمازون برنده شوید. اگر تا به حال می خواستید طناب های ساختن یک امپراتوری تجارت الکترونیک را بیاموزید، بسته نرم افزاری Amazon FBA و Shopify Dropshipping می تواند اصول ساخت یک فروشگاه آنلاین را از ابتدا به شما آموزش دهد، همچنین نحوه گسترش آن را به شما آموزش می دهد. حتی یک راز کوچک را به شما اجازه می دهد: فروش محصولات بدون انجام سفارش خودتان. برای مدت زمان محدود، می توانید آن را با قیمت 23.69 پوند به فروش برسانید.

این بسته سه قسمتی که توسط Paul Heidiri، کارآفرینی با تجربه گسترده در ایجاد درآمدهای غیرفعال متعدد در آمازون FBA، دراپ شیپینگ و دوره های فروش آموزش داده شده است، شما را در یافتن جایگاه مناسب و مقالات سودآور برای فروش، یافتن و مذاکره با تامین کنندگان راهنمایی می کند. متن های تبلیغاتی را متناسب با گروه هدف خود بنویسید و لیستی از محصولات بسیار سودآور را با کلمات کلیدی SEO ایجاد کنید. شما یک نمای کلی از نحوه عملکرد الگوریتم آمازون و نحوه بازی با آن و همچنین بهترین راه‌ها برای ایجاد تبلیغات PPC شخصی برای افزایش فروش خواهید داشت.

  اپل احتمالا با هیت سینک گرافنی از داغ شدن بیش از حد آیفون 16 جلوگیری خواهد کرد

اگر می خواهید فراتر از آمازون کاوش کنید، مجموعه دوره نکاتی را در مورد ایجاد یک فروشگاه آنلاین Shopify ارائه می دهد که امیدواریم سودآور باشد. آموزش بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز گنجانده شده است، با دوره هایی که بر ایجاد تبلیغات موثر فیس بوک و تطبیق آنها با محصولات شما متمرکز است. به طور کلی، این بسته به شما آموزش می دهد که چگونه یک پروژه جانبی تجارت الکترونیک را شروع کنید، فروش را افزایش دهید، سود بیشتری کسب کنید و (امیدواریم) در راه ساختن یک امپراتوری باشید.

پیشنهادات Mashable

این بسته نرم افزاری Amazon FBA و Shopify Dropshipping که قبلا با قیمت 470 پوند به فروش می رسید، تنها با قیمت 23.69 پوند برای مدت زمان محدودی به فروش می رسد.

منبع: https://mashable.com/uk/deals/amazon-fba-dropshipping-bundle-deal