سامسونگ در حال رفع اشکال حسگر اثر انگشت گلکسی اس 23 با رابط کاربری One UI 6.1 است

کاربران سری گلکسی S23 سامسونگ پس از آپدیت اخیر One UI 6.1 با مشکل آزاردهنده اسکنر اثر انگشت دستگاه مواجه شده اند. کاربران گزارش دادند که قفل اثر انگشت چند ثانیه طول می کشد تا قفل باز شود و گاهی اوقات مجبورند انگشت خود را چندین بار روی اسکنر بگذارند تا قفل آن باز شود. خوشبختانه سامسونگ از این باگ آگاه است و در حال کار بر روی رفع آن است.

سامسونگ در انجمن کره ای خود می گوید:

ما برای هر گونه مشکلی که ممکن است در هنگام استفاده از دستگاه ها ایجاد شود پوزش می طلبیم. تأیید می کنیم که در برخی موارد، تشخیص اثر انگشت در صفحه قفل به درستی کار نمی کند یا یک پنجره اعلان خطا ظاهر می شود. ما یک به روز رسانی منتشر خواهیم کرد که این مشکل را برطرف می کند. پس لطفا نرم افزار گوشی خود را به روز نگه دارید. یک بار دیگر بابت مشکل پیش آمده پوزش می طلبیم و لطفاً لحظه ای صبر کنید تا نرم افزار به روز شود.”

سامسونگ هنوز جدول زمانی مشخصی را برای عرضه به‌روزرسانی ارائه نکرده است، اما احتمالاً در هفته‌های آینده عرضه خواهد شد.

رابط کاربری One UI 6.1 در Galaxy S23

سایر مشکلات One UI 6.1 برای کاربران سری Galaxy S23

به طور طبیعی، به روز رسانی One UI 6.1 باعث بروز مشکلات دیگری مانند سرعت شارژ پایین و داغ شدن بیش از حد برای سری گلکسی S23 شد.

برخی از کاربران متوجه شدند که دستگاه های آنها کمی داغ شده است. با توجه به اضافه شدن ویژگی های هوش مصنوعی در One UI 6.1، این احتمال وجود دارد که پردازنده گوشی با فشار بیشتری مواجه شود. با این حال، برخی از کاربران ادعا می کنند که دستگاه های آنها حتی در صورت عدم استفاده گرم می ماند.

  ، هوش مصنوعی تیلور سوئیفت هشدار دهنده است

سامسونگ در حال حاضر چیزی در مورد رفع سایر مشکلات نگفته است، اما احتمالاً با به روز رسانی بعدی برطرف خواهند شد.

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی و سایر ویژگی‌ها مانند توانایی محافظت از صفحه نمایش در برابر سوختن پیکسل برای گوشی‌های سری Flip 5، Fold 5 و Galaxy S23 منتشر کرده است.

منبع: https://digiato.com/app/samsung-fixes-one-ui-problems-in-galaxy-s23-series-with-update