، هوش مصنوعی تیلور سوئیفت هشدار دهنده است

THE خرابکاری پورنو هوش مصنوعی تیلور سویفت به نظر می رسد که در حال تبدیل شدن به یک وضعیت اضطراری تمام عیار ملی است و اکنون کاخ سفید درگیر است. بله، قوه مجریه کشورمان روز جمعه در مورد برهنگی های جعلی تیلور صحبت کرد و سخنگوی ارشد WH گفت که دولت نگران همه اینها است اما مطمئن نیست که در مورد آن چه باید بکند.

اگر آن را از دست دادید، تصاویر سوئیفت کثیف تولید شده توسط هوش مصنوعی منتشر شده در X (توئیتر سابق). همه اینها در میان طرفداران ستاره پاپ سر و صدای زیادی ایجاد کرد و منجر به درخواست های خشمگین برای نوعی اقدام تنبیهی شد.

در یک کاخ سفید کنفرانس مطبوعاتی کارین ژان پیر، سخنگوی دولت بایدن، روز جمعه توسط خبرنگاری پرسید که آیا دولت از قانون جنایی فدرال در رابطه با به اشتراک گذاری تصاویر مستهجن تولید شده توسط هوش مصنوعی حمایت می کند. ژان پیر مستقیماً به این سؤال پاسخ نداد، در عوض به این نکته اشاره کرد که وضعیت سوئیفت در کل «هشدارکننده» بود.

“این هشدار دهنده است”، ژان پیر به خبرنگاران گفت. در حالی که شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی تصمیمات مستقل خود را در مورد مدیریت محتوا می‌گیرند، ما معتقدیم که آنها نقش مهمی در اجرای قوانین خود برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و تصاویر صمیمی غیر توافقی از افراد واقعی دارند.

در یک توییت بعدی ژان پیر که پس از کنفرانس مطبوعاتی منتشر شد، افزود: «ما می دانیم که چنین حوادثی به طور نامتناسبی بر زنان و دختران تأثیر می گذارد. @POTUS متعهد است از طریق اقدامات اجرایی اطمینان حاصل کند که ما خطر ارائه نادرست هوش مصنوعی را کاهش می دهیم. کار برای یافتن راه حل های واقعی ادامه خواهد داشت.

  سند راهنمایی مرکز ملی سایبری برای حفاظت از داده ها منتشر شد

خوب، شما آن را در حال حاضر. کاخ سفید، ظاهراً یکی از قدرتمندترین نهادهای دولتی ما، واقعاً فکر می‌کند که کسی باید کاری در مورد این موضوع هوش مصنوعی انجام دهد. بنابراین، کنگره، آیا شما گوش می دهید؟

موضوع پورنوگرافی تولید شده توسط هوش مصنوعی برای سال ها مشکل تکراری برای سلبریتی های زن بوده است، اما پیشرفت های اخیر در هوش مصنوعی مولد این مشکل را بدتر کرده است. اکنون تولید و اشتراک گذاری تصاویر واضح بسیار آسان تر است و توسط برخی از حساب ها، فناوری منجر به انفجار در ، هوش مصنوعی شده است. این واقعیت را اضافه کنید که هوش مصنوعی اکنون به آن عادت کرده است تاییدیه های افراد مشهور جعلی ایجاد کنید برای محصولات تقلبی (سوئیفت نیز در برخی از این موارد نقش داشته است)، و واقعاً به نظر می رسد که قوانین جدید ممکن است ایده خوبی باشد، درست است؟ این ممکن است ایده خوبی باشد.

منبع: https://gizmodo.com/white-house-taylor-swift-ai-،-alarming-1851202160