به‌روزرسانی اصلی «Stardew Valley» در ماه مارس ارائه می‌شود

من از توییتی که بارون در ماه دسامبر منتشر کرد و یکی از آیتم های جدید را فاش کرد، بسیار هیجان زده هستم: جعبه های ذخیره سازی بزرگتر! (اگر آن را می دانید، آن را می دانید، و اگر آن را نمی دانید، به زودی پس از شروع بازی متوجه خواهید شد و باید همه چیز را ذخیره کنید.)

چگونه باید برای به روز رسانی آماده شوید؟

اولین چیزها: اگر بازی را در اختیار ندارید، بخرید. نیازهای برق بازی در مقایسه با سایر بازی‌های محبوب کم است، بنابراین می‌توان آن را تقریباً روی هر رایانه شخصی موجود آسان کرد.

برای کاربران فعلی، اگر از حالت‌ها استفاده می‌کنید، باید خود را برای احتمال به‌روزرسانی همه مدهای خود پس از پخش زنده آماده کنید. هیچ راهی برای دانستن اینکه سازندگان مود زمان دارند (یا اصلاً دارند) برای به روز رسانی مودی که دوست دارید، وجود ندارد، بنابراین باید خودتان مراقب آن باشید. SMAPI و Content Patcher حداقل مورد نیاز بسیاری از مدها هستند، بنابراین ابتدا آنها را به روز کنید.

اگر می‌خواهید در یک فایل موجود یا اهداف Steam مربوط به تکمیل، مانند ساختن یک آیتم، به کمال برسید، ممکن است بخواهید اهداف موجود را قبل از رسیدن موارد جدید تکمیل کنید. گاهی اوقات باز ، یا پیدا ، دستور العمل های ساخت و آشپزی دشوار است زیرا اغلب به دستاوردهای دیگر بازی بستگی دارد و مشخص نیست که دستور العمل های جدید کجا خواهند بود.

چه چیزی برای بازی نیاز دارید دره ستاره ها?

برای پخش به‌روزرسانی جدید 19 مارس، تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید یک رایانه شخصی است که کار کند. اما برای یک تجربه بازی بهینه، در اینجا چیزی است که توصیه می کنیم در دسترس خود قرار دهید.

  یخ کمتر دریا به معنای تعداد درختان قطب شمال است که به معنای دردسر است

یک کنترلر بازی

میتونی بازی کنی استاردو فقط با یک صفحه کلید، اما یک گیم پد برای استفاده بسیار بصری تر و راحت تر است. من متوجه می شوم که اغلب از هر دو استفاده می کنم، زیرا صفحه کلید جایی است که میانبرهای مد خود را فعال می کنم، اما زمانی که در حال انجام کارهای عادی در مزرعه هستم، زمانی که به معدن می روم، و به خصوص وقتی ماهیگیری می کنم، یک کنترلر بازی خوب بسیار ترجیح داده می شود. . من از ماهیگیری از طریق صفحه کلید خودداری می کنم.

یک پل بخار

اگر از صبر ، برای بازی روی نینتندو سوییچ ناامید هستید، می‌توانید با کمک Steam Deck تجربه مشابهی داشته باشید. مورد علاقه ما در WIRED برای بازی های رایانه شخصی Valve Steam Deck است و حتی می توانید آن را به Valve OLED ارتقا دهید. امتیاز اضافه شده Steam Deck این است که مودهای شما نیز می توانند روی آن اجرا شوند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

یک هدست عالی برای همکاری

آیا آن اشاره به همکاری هشت نفره را دیدید؟ چون البته انجام دادم. حتی اگر هشت صدایی که تلاش می‌کنند یک مزرعه را مدیریت کنند کمی دیوانه به نظر می‌رسند، من عاشق بازی بودم دره ستاره ها در حالت تعاونی من یک بار با یکی از دوستانم یک فایل را بیش از یک سال بازی کردم تا با هم به سطح عالی بازی برسیم. (نکته: دستور العمل های تلویزیون را از دست ندهید!) داشتن یک هدست بازی خوب همه چیز را در همکاری آسان تر می کند، زیرا پژواک و کیفیت پایین را از بین می برد. صدا.

  تریلر "Love Lies Bleeding": کریستن استوارت فالز برای کیتی اوبرایان بدنساز دهه 80 در فیلم هیجان انگیز عاشقانه

منبع: https://www.wired.com/story/stardew-valley-update-march-2024/