به نظر می رسد تیلور سوئیفت دو جت خصوصی برای پرواز سوپر بول خود داشته است

پرواز از توکیو، ژاپن به ایالات متحده برای سوپر باول و تماشای اجرای دوست پسرش تراویس کلس برای تیلور سوئیفت، ستاره موسیقی پاپ، آنقدر بزرگ بود که ظاهراً او دومین جت خصوصی را در انتظارش بود.

وجود دومین جت خصوصی برای سوئیفت که برای اجرای یک سری کنسرت در توکیو بود، روز شنبه توسط FlightRadar24، یک سرویس جهانی ردیابی پرواز است و در وب سایت خود به درستی “Backup Quarterback” نامگذاری شده است. جیسون رابینوویتز، یکی از مجریان پادکست AvTalk در FlightRadar24، اضافه کرد که اپراتور جت خصوصی VistaJet مکانیکی در فرودگاه هاندا توکیو در حالت آماده به کار در صورت بروز مشکل دارد.

رابینوویتز: «تدارکات پرواز #تیلورسویفت در سراسر سیاره به سمت یک بازی فوتبال کاملاً تولید شده است. در پستی در، پلتفرمی که قبلاً توییتر نام داشت. به من گفته شد که @vistajet نه تنها مکانیک در HND (کد فرودگاه Haneda) در صورت خرابی چیزی دارد، بلکه یک هواپیمای دوم نیز در حالت آماده به کار است. اساساً یک ایر فورس وان خصوصی.

رابینوویتز به Gizmodo گفت که در مورد هواپیمای دوم، بمباردیر گلوبال 6000 با علامت تماس VTJ968، توسط دوستانی در صنعت جت خصوصی که به اطلاعات دسترسی دارند، مطلع شد، اما او از دقیق‌تر بودن خودداری کرد. Gizmodo با تیم Swift و VistaJet تماس گرفت تا در مورد هواپیمای دوم ادعایی نظر بدهد، اما پاسخی دریافت نکرد.

خوشبختانه اولین جت مشکلی نداشت، آن هم بمباردیر گلوبال 6000 با علامت تماس VJT993 که FlightRadar24 آن را «عصر فوتبال» نامید. اما چگونه می توانیم مطمئن شویم که این پرواز سوئیفت بوده است؟ ایان پتچنیک، مدیر ارتباطات FlightRadar24، در ایمیلی به Gizmodo گفت که اگرچه آنها نمی‌توانستند سوار شدن او به هواپیما را تأیید کنند، تیم “درجه بالایی از اعتماد به نفس” داشتند که بر اساس اطلاعاتی که دریافت کرده بودند، این سرقت او بوده است.

  متا از قاضی می خواهد که پرونده ضد تراست FTC را رد کند

VJT993 در ساعت 23:36 به وقت محلی توکیو را ، کرد و انتظار می‌رود که در ساعت 3:27 بعد از ظهر روز شنبه به وقت محلی به لس آنجلس برسد و به او زمان زیادی برای سفر به ، وگاس برای سوپربول در روز یکشنبه بدهد. پتچنیک گفت که به طور متوسط ​​6000 نفر پرواز 9 ساعته سوئیفت از توکیو به لس آنجلس را در هر زمان معین در روز شنبه تحت نظر داشتند. در آخرین ساعت پرواز، Gizmodo تایید کرد که بیش از 10400 نفر پرواز را به صورت زنده تماشا می کردند.

در مورد “Backup Quarterback” که با نام VTJ968 نیز شناخته می‌شود، به نظر می‌رسد که پس از بلند شدن پرواز سوئیفت در جهت مخالف بلند می‌شود.

اگر هواپیمای دوم برای سوئیفت واقعاً در توکیو در سایت قرار می گرفت، ردپای کربن آن را به سطح جدیدی ارتقا می داد. این یک چیز است هواپیمای شخصی خود را به دوستان خود قرض دهید یا از آن برای دیدن دوست پسرتان استفاده کنید، اما این کاملاً چیز دیگری است که هواپیمای دوم را فقط در صورت خراب شدن هواپیمای اولی بیرون بیاورید و سپس آن را خالی بفرستید.

منبع: https://gizmodo.com/taylor-swift-second-plane-super-bowl-travis-kelce-1851246235