به نظر می رسد Assistant with Bard تمام ویژگی های Google Assistant سنتی را نخواهد داشت

چند ماه پیش گوگل اعلام کرد که با تجربه جدیدی به نام Assistant with Bard می خواهد قابلیت های هوش مصنوعی بارد را به دستیار شخصی خود یعنی Google Assistant اضافه کند. اکنون، یک گزارش جدید به دستیار با برد اشاره می کند که ظاهراً از تمام ویژگی های موجود در دستیار کلاسیک Google پشتیبانی نمی کند. بنابراین هر دو نسخه دستیار با هم ارائه خواهند شد و کاربران باید با توجه به نیازهای خاص خود یکی از دو گزینه موجود در میان دستیارهای گوگل را انتخاب کنند.

گوگل از اکتبر سال جاری روی دستیار با بارد کار می کند. مطابق با یکی از منابع گوگل در Xعلاوه بر Assistant with Bard، کاربران گزینه دیگری به نام Google Assistant نیز دارند که همانند دستیار قبلی است که از طریق تنظیمات می توان آن را تغییر داد. با این حال، به نظر می‌رسد که همه ویژگی‌های سنتی دستیار Google در Assistant with Bard در دسترس نخواهد بود، اگرچه هنوز مشخص نیست که هر ویژگی دقیقاً شامل چه ویژگی‌هایی می‌شود.

نام دستیار قدیمی گوگل را تغییر دهید

همچنین طبق این پست، پس از انتشار عمومی Assistant with Bard، Google Assistant قدیمی به Classic Assistant تغییر نام خواهد داد. بنابراین کسانی که هنوز ترجیح می دهند از نسخه سنتی تر دستیار غول موتور جستجو استفاده کنند، این ویژگی را خواهند داشت.

گوگل هنوز تاریخ انتشار رسمی Assistant with Bard را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود این تجربه مبتنی بر هوش مصنوعی در ماه‌های آینده در دسترس قرار گیرد. به همین ترتیب، غول فناوری قصد دارد مدل هوش مصنوعی Bard را در تقریباً همه محصولات خود ادغام کند. به عنوان مثال، اخیراً یک ویژگی جدید به YouTube اضافه شده است که می تواند ویدیوها را با کمک Bard درک کند و کاربران می توانند از آن در مورد ویدیوهای مورد نظر خود سؤال بپرسند.

  نقش تکنولوژی در آینده و در دنیای امروز فناوری خبره

گوگل همچنین در حال انجام اقدامات قانونی بزرگ علیه کلاهبردارانی است که از شهرت Bard برای انتشار بدافزار سوء استفاده کرده اند.

منبع: https://digiato.com/app/google-assistant-with-bard-features-release-date