تاکسی‌های مشکی معروف لندن در برنامه Uber فهرست می‌شوند، که این یک پیروزی بزرگ برای شرکت سواری است.

اوبر یک پیروزی دیگر در تلاش خود برای به دست آوردن صنعت تاکسیرانی در حال مبارزه به دست آورد و اعلام کرد قصد دارد تاکسی های سیاه معروف لندن را در برنامه خود فهرست کند.

این سرویس تا اوایل سال 2024 راه اندازی نمی شود، اما برخی از رانندگان تاکسی لندن قبلاً شروع به ثبت نام کرده اند. اوبر می‌گوید 15000 راننده تاکسی لندن اکنون «این اختیار» را خواهند داشت که برای توصیه‌های سفر اوبر ثبت‌نام کنند. این شرکت اخیراً با صاحبان ناوگان تاکسی در نیویورک، پاریس، رم و لس آنجلس قراردادهایی بسته است تا رانندگان را در برنامه خود فهرست کند.

پس از تاکسی های زرد نیویورک، تاکسی های سیاه لندن بدون شک نمادین ترین تاکسی های جهان هستند. این نه تنها یک پیروزی نمادین برای اوبر است، بلکه می‌تواند به ایجاد اعتماد در میان تاکسی‌دارانی که هنوز به انگیزه‌های اوبر مشکوک هستند کمک کند.

در واقع، همه از تلاش های اوبر برای ادغام رانندگان تاکسی در برنامه خود راضی نیستند. انجمن رانندگان تاکسی دارای مجوز (LTDA)، یک گروه تجاری که نماینده 10000 راننده است، نسبت به حضور گسترده رانندگان در برنامه ابراز تردید کرده است.

استیو مک نامارا، دبیر کل LTDA در بیانیه‌ای گفت: «هیچ تقاضایی برای این مشارکت از جانب رانندگان تاکسی لندن که دارای مجوز ما هستیم یا مسافران ما وجود ندارد. نه با LTDA و نه هیچ گروه تجاری تاکسی دیگری قبل از این اعلامیه یکجانبه مشورت نشد. تا آنجا که می دانیم، هیچ راننده ای استخدام نشده است و با توجه به سابقه ضعیف و مستند آن در همه چیز، از ایمنی مسافر گرفته تا حقوق کارگران تا لندن، فکر نمی کنیم اعضای ما حتی به این برنامه بپیوندند.

  تشخیص شعله ها تا 10000 برابر روشنتر از شراره های خورشید + عکس

مک‌نامارا خاطرنشان کرد که مسافران می‌توانند از طریق بسیاری از اپلیکیشن‌ها از جمله Gett، Taxiapp، FreeNow و ComCab، سوار تاکسی سیاه لندن شوند. او گفت: «ما هیچ علاقه‌ای به لکه‌دار ، نام تجارت تاکسی سیاه و سفید مشهور و نمادین لندن از طریق همسو ، آن با اوبر، سابقه ایمنی ضعیف آن و همه چیزهایی که با آن همراه است نداریم.»

ما هیچ علاقه ای به لکه دار ، نام تجارت تاکسی سیاه و سفید مشهور و مشهور لندن با همسو ، آن با اوبر نداریم.

اوبر مدت هاست که با صنعت تاکسیرانی مخالف بوده است. در ابتدا، عادت این شرکت به بازی سریع و آزاد با قوانین، مالکان تاکسی‌ها را عصبانی کرد و آنها شرکت را متهم به نادیده گرفتن مقررات محلی هنگام ورود به بازارهای جدید کردند. اوبر در پاسخ گفت که صنعت تاکسیرانی قبل از ورود خود دارای نقص های زیادی بود، از جمله وام های غارتگرانه.

اما پس از شکست در حذف کامل و جایگزینی صنعت تاکسیرانی، اوبر در عوض به تاکسی روی آورد تا به مرحله بعدی رشد خود کمک کند. این شرکت گفت که امیدوار است تا سال 2025 تمام تاکسی های جهان را در برنامه خود فهرست کند. و برای یک بار هم که شده، صاحبان تاکسی مشتاق هستند که درگیر شوند.

تاکسی ها در اپلیکیشن Uber در 33 کشور در سراسر جهان ارائه می شوند و “صدها هزار” راننده تاکسی توصیه های سفر را از این شرکت دریافت می کنند. برخی از بزرگترین بازارها از نظر حجم عبارتند از هنگ کنگ، لهستان، کره جنوبی، سوئد و ترکیه. سال گذشته، اوبر قراردادی برای گنجاندن حدود 14000 تاکسی زرد نمادین شهر نیویورک در برنامه خود منعقد کرد.

  سام بنکمن-فرید به اتهام کلاهبرداری محکوم شد

هنگامی که اوبر از تاکسی استقبال می کند، شرکت تخفیف دریافت می کند. میانگین نرخ مشارکت جهانی اوبر (که به عنوان حاشیه فروش نیز شناخته می‌شود) برای سواری‌ها در سه ماهه سوم سال جاری 28.3 درصد بود، در مقایسه با 27.9 درصد در سه ماهه سوم سال 2022. اوبر اعلام کرد که از کمیسیون خود برای کرایه رانندگان تاکسی لندن چشم پوشی می‌کند. برای شش ماه اول ماه

تاکسی ها در اپلیکیشن اوبر در 33 کشور جهان حضور دارند

تاکسی‌های سیاه اوبر و لندن این روزها با بازگشت از همه‌گیری کووید به خوبی کار می‌کنند. کابین‌های جدید بیشتری به‌ویژه کابین‌های الکتریکی ثبت می‌شوند. و اوبر سال گذشته پس از نبرد طولانی با Transport for London بر سر سابقه ایمنی شرکت، مجوز 30 ماهه برای ادامه فعالیت خدمات حمل و نقل خود در لندن اعطا شد.

سال گذشته، اوبر در یک نبرد حقوقی در بریتانیا بر سر وضعیت شغلی رانندگانش شکست خورد. این امر شرکت را مجبور کرد تا رانندگان مستقر در بریتانیا را به عنوان کارمند طبقه بندی کند و حداقل دستمزد، حقوق تعطیلات و سایر مزایا را به آنها اعطا کند.

رانندگان تاکسی لندن به دلیل پایبندی خود به “دانش” معروف هستند، توانایی به ظاهر عجیب و غریب برای تعیین دقیق هزاران مکان دیدنی در منطقه بزرگ لندن. رانندگان تاکسی تا سه سال تحصیل می کنند و حدود 10000 پوند (حدود 12707 دلار) برای حفظ تمام جزئیات هزینه می کنند.

منبع: https://www.theverge.com/2023/11/28/23979409/uber-london-black-cab-app-referrals-taxi-ltda