جارو شارژی Dyson V11 Plus اکنون در آمازون 250 دلار تخفیف دارد

Dyson V11 در پس زمینه سبز

Dyson V11 به لطف تخفیف آمازون، ارزش استثنایی را ارائه می دهد.

Dyson/ZDNET

چند سال پیش ما خریدیم جارو شارژی Dyson V11 Plus برای کمک به حفظ کفپوش ها از ،، ، گربه، و (بله) حتی ، های انسانی. من در ابتدا شک داشتم، اما در نهایت متوجه شدم که این جاروبرقی واقعاً به اندازه کافی قدرتمند است که می تواند کف و فرش های چوبی ما را به راحتی تمیز کند که جاروبرقی های معمولی قادر به ارائه آن نیستند.

مانند همه جاروبرقی های Dyson، V11 نیز بسیار آسان برای استفاده است. با صفحه نمایش LCD خوانا، همیشه می‌دانید چقدر باتری دارید و حتی هشدارهایی که ممکن است ایجاد شود (مانند فیلتر کثیف). یکی از جالب ترین ترفندهای این جاروبرقی این است که به طور خودکار تشخیص می دهد که آیا شما روی زمین های موکت شده یا بدون فرش هستید. به محض لمس تشک، دایسون قدرت را افزایش می دهد.

همچنین: بهترین معاملات آمازون برای فوریه 2024

همانطور که می دانید، این خلاء توسط Dyson متوقف شد (چون مدل های بعدی و قدرتمندتر آن را غصب کردند)، اما همچنان در آمازون موجود است و در حال حاضر 35٪ تخفیف دارد (720 تا 470 دلار). با این قیمت، این جاروبرقی مقرون به صرفه است.

ویژگی های V11 عبارتند از:

  • 60 درصد انرژی بیشتر و 60 دقیقه عمر باتری با شارژ کامل.
  • صفحه LCD حالت های برق، هشدارهای تعمیر و نگهداری و زمان باقی مانده را نمایش می دهد.
  • دکمه (واقع در صفحه LCD) که به شما امکان می دهد به صورت دستی بین سه حالت جابجا شوید.
  • سه حالت تمیز ، (Echo، Auto و Boost).
  • تمیز کننده موتوربار انواع کف را تمیز می کند و حتی موهای بلند پیچیده شده و موهای حیوانات خانگی را در حین تمیز ، باز می کند.
  • به سرعت به یک دستی تبدیل می شود.
  • شامل هفت ضمیمه مختلف برای تمیز ، همه کاره.
  • بدون کیف.
  • دارای فیلتر HEPA
  • وزن 6.6 پوند.
  نقد و بررسی فیلم ابیگیل، دختر دراکولا

من نمی خواهم بگویم که این جاروبرقی کامل است. در تجربه ما، V11 در فرش ها کاملاً درخشان است، اما در کف های چوبی سخت، کمی کوتاه است. برای جمع‌آوری ،‌ها مانند ،‌های بچه گربه، باید حالت را برای تقویت روشن کنید، در غیر این صورت چندین بار از آن قطعات عبور خواهید کرد تا آنها را بردارید. با این حال، در حالت Boost، ، ها با کارایی بیشتری جمع آوری می شوند. مشکل حالت Boost این است که باتری شما را خیلی سریعتر خالی می کند. مانند جاروبرقی قدیمی ما، در هنگام استفاده از حالت‌های توان بالاتر، با شارژ کامل حدود 10 تا 15 دقیقه زمان اجرا خواهید داشت. بنابراین، از حالت Boost عاقلانه استفاده کنید.

جدا از این اخطار، Dyson V11 یک جاروبرقی عالی است که به ما کمک کرده است تا کف (و مبلمان) خود را به اندازه کافی تمیز نگه داریم تا نیازهای دو نفری را که ترجیح می دهند خانه هایشان بی لک باشد برآورده کند. و با این قیمت (حتی پس از توقف تولید)، نمی توانید V11 را شکست دهید.

پیشنهادها ممکن است در هر زمانی فروخته شوند یا منقضی شوند، اگرچه ZDNET متعهد به یافتن، به اشتراک گذاری و به روز رسانی بهترین معاملات محصول است تا بهترین پس انداز را به شما ارائه دهد. تیم کارشناسان ما به طور منظم پیشنهادهایی را که به اشتراک می گذاریم بررسی می کنند تا مطمئن شوند که هنوز جاری و در دسترس هستند. اگر این معامله را از دست دادید متأسفیم، اما نگران نباشید: ما همیشه فرصت‌های جدیدی برای ضبط و اشتراک‌گذاری با شما در ZDNET.com پیدا می‌کنیم.

  هواوی احتمالا P70 را به سنسور دوربین خود مجهز خواهد کرد

منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/dyson-v11-plus-cordless-vacuum-deal/#ftag=RSSbaffb68